Mistä näitä perässä juoksijoita riittää? Jos on tarkoitus ollut löytää itsennä parhaiten rumentanut ehdokas niin ok, mutta jos ei niin nämä perässä juoksiat ovat sitten vaan kaivettu jostain perslävistä.
Sorry hieman karkea sanallinen ilmaisu, muttä ihmetyttää kun tätä perässäjuoksija massaa aina vaan riittää loputtomasti. Villityksiä tulee ja menee ja jotkut vaatteet on helppo vaihtaa, mutta nämä naurettavat ja idioottimaiset tatska ja naula pelleilyt ovat yksinkertaisesti surkeita ja ihminen vielä maksaa siitä, että saa surkeaa töherrystä nahkaansa ja naulat naamaansa.
Käyttäkään nyt ihmiset perkele sitä järkeä edes jossain joss sitä on yhtään olmassa. Onko mitenkään mahdollista havaita itsestään se onneton tosiasia, että on sosiaalinen perässäjuoksija, joka ei kykene saamaan ympäristössään huomiota/hyväksyntää muuten kuin jatkuvasti käyttämällä rahaa kaikenlaiseen ulkoiseen pelleteatteriin. Sama juttu kuin nämä tähtien epäonnistuneet naamavärkin leikkelyt. Jos on ihan helvetin ruma naama niin ehkä siihen voisi sijoitaa, mutta sekin voi mennä perseelleen ja näyttää toisenlailla rumalta joten se ei kai haittaa, koska siinä on sentään kuitenkin mahdollisuus saada parannusta naamariinsa...
Eikö voi olla Miss Rock muulla tavoin kuin epäonnistuneiden töhrynväkertäjien rumentamina?
Miss Rock, surkeeta naulanaamaa ja tatskaräpellystä
Missä tyyli?
1
221
Vastaukset
- rumuuskisat
Erittäin hyvin kirjoitettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli174012Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403047Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103024IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432298Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801173- 791039
- 561004
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul365985Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211896Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135843