jotkut sanovat että kestännee 1-4 viikkoa. mikä on teidän kokemus kuinka usein atopää on vaihtokunnossa? itse clearohan kestänee vaikka vuoden jos nesteet vain eivät ole sellaisia jotka rikkoisivat muovisen tankin?
ajattelin jos muutaman päivän välein pesis aton kuumalla vedellä ja antas kuivua yön yli.
kauanko teillä kestää ce5:n atopää?
4
3639
Vastaukset
- Pesua
kestoon vaikuttaa mm. käytön määrä, käytetty neste ja käytetty jännite. säännöllinen pesu ja kuivapoltto pidentää käyttöikää merkittävästi. atopäitä voi myös itse korjata, mutta en ole itse viitsinyt euron atopäitä alkaa korjailemaan.
- atovoimal
osaatko kokeneena sanoa mitkä nesteet on suosiollisia atopäille? pitääkö kuivapoltossa poistaa imulanka ettei polta sitä samalla?
millaiseen kestoikään itse yleensä pääset? - Pesua
atovoimal kirjoitti:
osaatko kokeneena sanoa mitkä nesteet on suosiollisia atopäille? pitääkö kuivapoltossa poistaa imulanka ettei polta sitä samalla?
millaiseen kestoikään itse yleensä pääset?tummat ja makeat nesteet (esim. suklaa, kahvi, vanilja) tuntuisivat karstoittavan eniten. Imulanka ei pala kuivapoltossa, se kestää yleensä yli 1000 asteen kuumuuden. hyvä atopää kestää useita viikkoja, joskus vastuslanka katekeaa päivässä... tässä video pesuun ja kuivapolttoon (iclear16): https://www.youtube.com/watch?v=bfbDXy-xB9U
- atoileva
Pesua kirjoitti:
tummat ja makeat nesteet (esim. suklaa, kahvi, vanilja) tuntuisivat karstoittavan eniten. Imulanka ei pala kuivapoltossa, se kestää yleensä yli 1000 asteen kuumuuden. hyvä atopää kestää useita viikkoja, joskus vastuslanka katekeaa päivässä... tässä video pesuun ja kuivapolttoon (iclear16): https://www.youtube.com/watch?v=bfbDXy-xB9U
kiitos vinkeistä. monia muutaman sekunnin pätkiä videossa tosiaan kuivapoltettiin. tilasin aloituspaketin ja yhden vara-aton. niillä selvinneen kuukauden. näkee sitten atojen ja nesteiden kulutuksen itsellä niin tilaa lisää. kuulemma atot kannattaa tilata samasta firmasta mistä laitteenkin koska ce5:ttä tekee monet valmistajat ja vara-atot ei ole aina yhteensopivia. harmillista sinänsä että saman tuotemallin takana on eri valmistajia ja toteutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352