Onko joku tullut keskustan valkeisella kyselemään lupia teiltä? Ainakin minulle sanottiin ettei niitä siinä tarvitse jos yhdellä virvelillä heittelee.
Valkeisenlampi & kalastusluvat
11
572
Vastaukset
- ...
No eipä siihen puututa, jos et siellä joka päivä istu.
- Laki velvoittaa
Lampi on ns. kaupungin vapaakalastusalue, eli ei vaadi erillistä lupaa. Valtion kalastuskortti tarvitaan, jos ikäsi on välillä 18-65v.
- Jokamiesoikeus
Saa siellä kalastaa 18-65 vuotiaatkin ilman valtion kalastuskorttia, jos tekee sen mato-ongella tai pilkillä.
- Pilkkijä
Ei viestiketjun aloittaja kysynytkään mato-ongesta, vaan virvelistä! Mato-onkea voi uittaa vaikka anopin hanurissa ilmaiseksi....
- Anonyymi
Pappa on legenda.
- Anonyymi
Kaupunki ei vaadi kalastuslupia, mutta pappa vaatii, on kehittänyt oman lupajärjestelmänsä, tosin ei myönnä mitään lupia kenellekään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki ei vaadi kalastuslupia, mutta pappa vaatii, on kehittänyt oman lupajärjestelmänsä, tosin ei myönnä mitään lupia kenellekään!
Pappa on kuulemma lammen pohjassa.
- Anonyymi
Miten nykyään? Onko kirjolohia istutettu?
- Anonyymi
Sieltä voi saada kirjohien lisäksi vielä satakiloisen sammen.
- Anonyymi
Ja kymmeniä polkupyöriä.
- Anonyymi
Ei ole tullut.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257