Kuka haluaisi seuraavaksi yrittää Saabin valmistusta? Siihen saa poltettua miljoonia tai jopa satoja miljoonia ilman pienintäkään mahdollisuutta kannattavaan toimintaan. Saabista ei saa kuin Dacian hinnan, vaikka mitä tekisi.
Seuraava yrittäjä?
13
371
Vastaukset
- Juna meni jo
Kuten näitten sivujen kirjoitusten määrästä huomaa, Saab ei enää kiinnosta ketään, paitsi nyrjähtäneitä saabisteja. On mahdotonta löytää jo kerran kuopatulle Saabille enää suurta ostajajoukkoa.
- Saab Klubi no. 66
Meitä nyrjähtäneitä Saabisteja on Suomessa noin 100000 kpl ja koko maailmassa noin 10 miljóonaa ja useimmat meitä käy täällä heittämässä herjaa. Saab merkki on Suomen kolmanneksi suosituin näilläkin sivustoilla.
- Toyo, VW, Saab? HAH!
Miten Suomen kolmanneksi suosituin merkki ei saa Suomessa yhtään uutta Saabia myydyksi? Kyllä te saabistit olette tosi pimeitä!
- Heikko tuote
Saab on jo pitkään ollut autona vanhanaikainen ja brändinä kuollut. Saabin palauttamisessa automerkiksi ei ole kyse tekohengityksestä vaan kuolleista nousemisesta.
Jostain jo tehtävästä automallista olisi mahdollista muokata Saab, mutta ongelma on se, että kukaan ei halua Saabia. GM yritti myydä Opeleita Saabeina ja suteen meni.
Saab on merkkinä hyljeksitty ja merkki yhdistetään epäonnistumisiin, konkursseihin, veronmaksajien rahojen ryöstämiseen petoksilla ja tietysti huonoihin autoihin. Kukaan ei halua itseensä epäonnistujan leimaa ajamalla Saabilla.- Saabbisti
Saab ja Porsche ovat parhaat urheiluautot joilla olen ajanut. Molemmat tosi hyviä ohjastettavia, hieno ergonomia ja ajaton muotoilu. Talvella olen ajanut lähinnä etupäästään vetävillä Saabeilla kun ne ovat niin lämpimiä ja turvallisia.
www.saabsunited.com - ei-pelle
Saabbisti kirjoitti:
Saab ja Porsche ovat parhaat urheiluautot joilla olen ajanut. Molemmat tosi hyviä ohjastettavia, hieno ergonomia ja ajaton muotoilu. Talvella olen ajanut lähinnä etupäästään vetävillä Saabeilla kun ne ovat niin lämpimiä ja turvallisia.
www.saabsunited.comSaabia voi verrata vain Ladaan, joka sekin on Saabiin verrattuna arvostettu ja kestävä auto.
- myös filosofi
ei-pelle kirjoitti:
Saabia voi verrata vain Ladaan, joka sekin on Saabiin verrattuna arvostettu ja kestävä auto.
Tämä on autopalsta. Ajatuksesi voisit kertoa mieluimmin Venäjä-keskusteluissa tai filosofia-keskusteluissa. Niin pieleen menee mielipiteesi todellisuuden kanssa.
- Jävlar jävlar
Saabbisti kirjoitti:
www.saabsunited.comSaab urheiluauto? Kyllä nyt on järjen valo sammunut saabistilla, heh Saab urheiluauto heh heh.
- Moni maksaa
Jävlar jävlar kirjoitti:
Saab urheiluauto? Kyllä nyt on järjen valo sammunut saabistilla, heh Saab urheiluauto heh heh.
itsensä kipeäksi ns. urheiluautosta vaan meikä ajelee Saabilla joka peseen yhdeksän kymmenestä sellaisesta kiesisistä;D
- prööt
Moni maksaa kirjoitti:
itsensä kipeäksi ns. urheiluautosta vaan meikä ajelee Saabilla joka peseen yhdeksän kymmenestä sellaisesta kiesisistä;D
Keep on dreaming.....
- Kesällä ja talvella
prööt kirjoitti:
Keep on dreaming.....
Kesällä ja talvella mukava ajella avon kanssa avolla.
http://www.youtube.com/watch?v=zJUDvPGgFuI
- Eino Leino
Yrittäjiä tulee ja menee, yksi mikä säilyy, Saab !
- tai jotain
Yksi mikä säilyy. Saabin konkurssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882