zuuls pois sherifin hommista

ihmettelijä

nimimerkillä zuuls toimiva sheriffi taitaa olla aika erikoinen ihminen päätökset tehdään pärstän perusteella ja hän jopa tekee päätöksiä sen perusteella että täysin lailliset asiat eivät sovi hänen maailman kuvaansa. itse en pidä monista asioista chatissä mutta kaytän oikeutta olla huomioimatta asioita ja kunnioitan ihmisten oikeutta elää elämäänsä lakien ja hyvien tapojen puitteissa.

joten eikö tämän henkilön oikeuksia voida jo vihdoinkin lopullisesti viedä pois.

7

1068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzz

juuri potkaisi ulos lutkanaisen mutta ei mieslutkaa sama asia eri sukupuoli

• Itse olen aina pitänyt ko. sefua hyvin harkitsevaisena ja asiansa osaavana... Ettei vaan asiaan vaikuta kirjoittajan oma asenne ja maailmankuva..?? Koskan niinhän sitä sanotaan, sitä saa mitä tilaa...

• juuh

oletko ajatellut sitä omalla kohdallasi cleopatra? kai tiedät että kyse on johdonmukaisuudesta ja muista perusasioista?

taidat olla jonkinsortin militantti. pikku tyttöjen kerhon vakiojäsen.

• HemmoH
        juuh kirjoitti:

oletko ajatellut sitä omalla kohdallasi cleopatra? kai tiedät että kyse on johdonmukaisuudesta ja muista perusasioista?

taidat olla jonkinsortin militantti. pikku tyttöjen kerhon vakiojäsen.

Toiset kuuluvat siihen kerhoon. Muut muihin.

Ja sitten on nämä pikku penteleet jotka varpaat kihelmöiden kurkkivat ikkunoista vakiojäsenien puuhastelua ja tahrivat ikkunan rasvaisella nenällään.

• Zuuls

Myös oma versioni aloittajan tekstiin, jos tietäisin mistä on kysymys.

Tämä taitaa johtua siitä, kun en hyväksyny nimimerkkiä Vaimonasi lutka ja Etsinlutkamiestä tms. sexbaariin.?

Tämä väitös taas, että potkisin ulos naislutkan, mutta en mieslutkaa ei pidä paikkaansa. Minä ilmoitan jokaisesta asiattomasta nickistä ja kerron miksi nick ei käy ja pyydän vaihtamaan, jos kyseinen henkilö ei suostu vaihtamaan kehoituksista huolimatta niin silloin potkaisen ulos.

Tässäkö se harkkinanpuutos ja mielivaltaisuus siis näkyy, että noudata sääntöjä, että huora, lutka yms maksullisuuteenviittaava nick ei pääse kanavalle, kuten kaikki muutkin sefut tekevät? :)

Ja jos viestiketjunaloittaja tai joku kommentoijista on tämä em. nimimerkkien kanssa yrittänyt ja terapiaa minulle toivoitellut niin kävithän sinä sex bar ykkösessäkin lopulta ja toinen sefu heitti sinut sieltä ulos, kun asiaton nick ja et vaihtanut. :)

Eli vastaus tässä, kun en keksi muuta syytä tälle ketjulle taaskaan, kun tämän nimimerkkileikin. :)

• Kaikkea sitä kuuleekin. Zuuls on oikeudenmukainen seriffi ja toimii sex barin periaatteiden mukaan.

Koskaan ei moitittavaa ole ollut!

Turhaa siis valittaa, ellei kykeke selkeästi erittelemään tapahtunutta. Puhumattakaan siitä, missä nimenomaisessa tilanteessa tai syystä on joutunut mielivallan kohteeksi.

Tosin näitä kommentteja aina välillä saa lukea itse kukin seriffi. Tämä ei siis siinäkään mielessä liene poikkeus.

Myös sex bar 1:n seriffi piiska

• käryttäjä

vingut "piiska"?? Tuollainen nicci pitäisi bannata heti huoneesta kuin huoneesta.
        Herää jo pervo!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe