Vai onko toivottavampaa että ei tulisi? Suviseurat ovat aina kiinnostaneet ja nyt ovat sopivan lähelläkin, joten sinne olisi mahdollisuus tulla. Omaan kristilliset arvot kyllä ja uskon Jumalaan.
Voiko ei-lestadiolainen tulla suviseuroihin?
25
2831
Vastaukset
Minä olin Nivalan suviseuroissa 2004.
Kyllähän sinne voi mennä. Vähemmän erotut joukosta, jos sinulla palaa Nortti hampaissa. Toivottavasti ei kuitenkaan pala.
Mene ja ihmettele...!- ok!
Olet tervetullut! :)
- toivottavaa.
Voit tulla! Toivottaa on, että tulisit.
- sellaistakin on
Tunnen useita tapauksia että puoliso kuljettaa vaimoaan seuroihin, ja suviseuroihin joka vuunna, itse ei mene seurapaikkaan sisälle, paitsi suvareissahan ollaan montapäivää ja on oltava kun matkaa voi olla satoja km.
- €läkeläinen
Voi mennä, mutta pukeutumisen pitäisi olla huomiota herättämätöntä. Ei siis korvakoruja eikä meikkausta eikä liian paljastavaa asua.
Otettava lisäksi huomioon, että jos on kaunis ilma, niin seura-alue pölyää. Sateella taas voi olla paljon kuraa.
Jos ei halua joutua puhutteluun, kannattaa kiertää eri paikoissa. Jos istuu paikallaan, niin joku voi ruveta kysymään mistäpäin veli/sisar on, jonka jälkeen voidaan tiedustella sieluntilaa.Vai pitää täyttää ehtoja, olla raamit.
Paniko Jeesus ehtoja, joka seurasi Häntä.
Ihmetyttää,
Kes.- Myös eläkeläinen
Lestatytöt pitävät toppeja, joista uhkeammalla näkyvät rinnat aivan selvästi, niin että se siitä huomiota herättämättömästä pukeutumisesta:)
Miksi muiden kuin vl:ien pitäisi noudattaa teidän syntitapalistanne kieltoja - nehän ovat laadittu vain teille "ainoille oikeille uskovaisille."
- Tervetuloa seuroihin
Jos olet nainen, niin kannattaa jättää kovakorut pois ja aamumeikki laittamatta. Jos hiuksesi on värjätty, niin sitten hattu syvälle päähän, niin saat olla rauhassa niin, ettei ihmiset katso sinua pitkään.
Miehillä on helpompaa, tietysti pitkiä värjättyjä hiuksia katsotaan ja tatuointeja.- ksdfsdf
Ei nykyään värjättyjä hiuksia katsota. Niitä monilla uskovaisillakin, sekä nuorilla että vanhoilla. Meikit ja korvikset kiinnittävät enemmäkin huomiota.
- veeällö
Ex-veeällän neuvot. tulee tässä!
*mene Jos Tuntuu hyvältä se ajatus sinne lähdöstä
*Jos olet juuri Jättänyt uskon suosittelen Poisjäämistä jos et halua taas Kylkiytyä Porukkaan
*kannattaa käydä päiväseltään ja käydä ihmettelemässä ihmis paljoutta. kuin nähtävyyttä. älä mene seurataelttaan kuuntelemaan jaarituksia (saarnoja)
*- varokaa elukoita
Tuohan kuullostaa kuin ennenvanahaan karjanäyttely jutulta.
- dddddddddgfd
http://rmonteux.files.wordpress.com/2012/05/421353_360782473953851_100000663030522_1085129_968334142_n.jpeg
Tuolla kuvalla varustettu t-paita päällä uskaltaa alueelle mennä ilman leimautumista uskovaiseksi.
Lisää valikoimaa:
http://www.uskomaton.fi/main/kaupat - 1+8
Hei, olet ilman muuta tervetullut seuroihin!
- Kutsua voi
Olen kutsunut niitä läheisiä, joiden tiedän olevan kiinnostuneita ja joiden tiedän myös haluavan tulla. Olen myös sitten ollut heidän kanssaan suviksissa. Mutta on ollut niitäkin, joita kutsu on suututtanut. Se on pelottavaa eikä asiaa voi myöhemminkään palata, vaikka he ovat edellisenä kesänä itse ihmetelleet minulle, mikset koskaan kutsu heitä. !!??
Saatanakin uskoo Jumalaan, kuten VL, mutta ei tunnusta Jeesusta Kaikkivaltiaaksi Herrakseen ihmisten edessä, kuten ei VL;kään.
Kes.- 21+7
kyllä tunnustaa............ olet väärässä.
- Sekopää
21+7 kirjoitti:
kyllä tunnustaa............ olet väärässä.
Mistä jumalasta puhutte? Siitä satukirjanne? Vai jostakin muusta ihmisen palvomasta jumalasta joita löytyy eri uskonnoista tuhansia? Profeetta muhamediäkö ?tunnustatte?. Tunnustatte siis jotain satuolentoa? Oletteko ottaneet lääkkeenne?
- Voi näitä....
HÖPÖ HÖPÖ, kyllä täällä on fiksuja kommentteja.
Sinne ovat kaikki tervetulleita! Tule sellaisena kun olet.
Tervetuloa! - jasqui
Tule juuri sellaisena kuin olet! Kaikki ovat toivottuja vieraita sinne! Tervetuloa! :)
- sellaistakin on
Varmaan jos paljon tulisi meitä ei uskovaisia tai vääräuskoisia menisi seurat oikeidenuskovaisten mielestä pilalle, kestäähä se muutaman, olisi pian portsari ovella.
- lesta 17
"sellaistakin on", kommenttisi ei pidä paikkaansa.
Suviseuroihin on kaikki tervetulleita, uskontoon katsomatta. Saat tulla juuri sellaisena kuin olet, ei ole sääntöjä, joita on noudatettava. Voit halutessasi pyytää tuttaviasikin, TERVETULOA! :) - sellaistakin on
Tule sellaisena kuin olet, mutta muutu pian meidänkaltaisiksi, näihän se menee, jos ja kun en katso että minä sieltä mitään lohtua saisin, enkä hae mistään muualtakaan, oma apu paras apu.
- lesta17
Voi huoh... En viitsi alkaa vääntämään rautalangasta. Joka tapauksessa suviseuroihin toivotetaan kaikki sydämellisesti tervetulleiksi! :) Usko tai älä. Ei kaikkien tarvitse "tulla meidän kaltaisiksi", ketään ei pakoteta!
- kastettukristitty
kristuksen kirkko on maailmanlaajuinen kristityksi tullaan Pyhässä Kasteessa. näin minä uskon totisesti uskon olen kerran pelastuva.ei tarvi olla vl jotta pelastuisi. Tavallinen kirkkouskovainen voi myös pelastua.
Kaste on hyvän omantunnon liitto Jumalan kanssa. Uskon lahjan omistava ihminen otetaan siinä seurakunnan hoitoon. Kasteen armosta langennut voi saada uskon lahjan takaisin parannuksen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875