Kun täällä niin auliisti haukutaan thaikkumuijia niin onko jätkillä munaa myöntää, ketä on oikeasti huijattu. Nyt tähän avautumiseen on hyvä mahdollisuus ja samalla saa purettua pahimmat patoutumat, eikä jää kiinni koska täällä ei kirjoiteta oman nimen takaa. Kertokaa vielä vähän tarkemmin sitten vielä että miten joku muija huijasi teitä.
Innolla odottelen tarinoita jos niitä nyt ollenkaan edes tulee?
Moniko on tullut Thainaisen huijatuksi?
39
3844
Vastaukset
Et oo tajunnu ?
Koko elämähän on sököä !
Sosialistit huijaa täällä ja meidän vaan pitää pelata !- Hauskaa on
Kaikkia , mutta mitä sitten . Mua ei ainakaan se sureta , senkun vaihtaa petkuttajaa toiseen , ja ilolla seurailee uuuden kusetuskonsteja . Hauskaa suht halvalla . Suomessa se kusetus maksaa aina paljon . Sitä taas ei tahdo oikein kukaan myöntää , suree vsin kaljapullon kans 20v lähipaaris .
- Huijatuksi tullut
Minua on ainakin oikein kunnolla vedätetty, etten sanoisi tosi huijatuksi olen tullut.
Tälläisena peräkammarin poikana uskoin kaiken lirkuttelunsa ja avioiduinkin kanssaan. Yritän, nyt yli kymmenen vuoden avioliiton jälkeenkin vielä mietiskellä, kuinka hän osasikaan yliopistokoulutettuna, suht varakkaan perheen tyttärenä houkutella minut nopeasti vihille ja tekemään jälkeläisiäkin vielä?
Kyllä on todellakin kavala nainen, minä poloinen, vähistä rahoistani jouduin rakennuttamaan talonkin Thaimaahan, vaikka Suomessa asummekin.
Ja vieläkin saan kärsiä hänen jokapäiväisestä höpötyksestään; Rakastatko minua vielä?
Tälläista tyhjänpäiväistä nalkutusta ei tahdo vanheneva peräkammarinpoikakaan kestää!!!
Kaikkein ikävintä on, että hän kohtuu hyvästä palkastaan kehtaa minulle jonkun satasen kuukaudessa "heittää" kaljarahoiksi, ikään kuin olisin jotain köyhälistöä, puhumattakaan lentolipuista Thaimaahan, jotka ovat aina nykyisin hänen kustantamiaan. Perillä siellä hän ei kitsastele, vaan vähintäänkin lähisuvulle useita juhlia pidetään ja merenrannalle hotellireissu maksetaan, milloin minnekin.
Kyllä todellakin peräkammarin poika tuntee itsensä huijatuksi tässä asiassa Thainaisen kanssa.
Pakko kuitenkin olla eroamatta, kun ikääkin alkaa kertyä, eikä ole tuota vanhuusavustajaakaan, muuta kuin vaimo, joka hoitaa siivoo, ruokkii jne.
Onkohan muita kanssaveljiä, joita Thainainen on näinkin raskaasti huijannut?- Anonyymi
En pidä kohtaloksi kovin pahana, saathan sinä apua häneltäkin. Paljon pahempia tarinoita tiedän.
- 28x...
Tässäpä olikin hieno kertomus thainaisten petollisuudesta. Ovat ne juonia. Itselläni on vain ollut lyhytaikaisempia seuralaisia. Olen aina saanut hienoa palveluja, suihkussa pestään selät ja vaot sekä munat vaahdotetaan kunnolla. Suihkun jälkeen rasvataan tai puuteroidaan kuin pikkuvauvaa ainakin. Viinamukit täytetään pyytämättä sekä aamulla puetaan kurahousut jalkaan ja viedään rannalle hiekkakakkuja takomaan. Siellä ostavat sopat ja pikkupurtavat hedelmineen sekä syöttävät, paijaavat ja hellivät. Ihan vain sen takia koska eivät saaneet lopputiliä sinä aamuna. Että kiero juoni se on takana tässäkin hävänäpidossa.
- wannabe-huijattu
Tuollaiseen törkeään huijauksen palaa äkkiä useita euroja valuuttaa jolla rahalla olisit saanut Suomessa Liisan leipomosta märän lörtsyn, Nissen grilliltä haalean keppanan ja Röhkö-Riitalta lämminhenkisen valkosipulin ja nortin hajuisen huomenta- toivotuksen esson kassalla.
Tietenkin se on oma valinta missä ne euronsa käyttää. Minäkin haluan tulla huijatuksi juuri kertomallasi tavalla Thaimaassa!
- potaskaa puhutaaan
Tässä se nyt nähtiin. Vaikka täälläkin haukutaan niin peeveliisti niitä thaityttöjä, kuinka he kaikki huijaavat. Mutta eipä kukaan näytä tulleensa huijatuksi tai sitten ei ole munaa myötää sitä. Ymmärrettäväähän se on että aika noloa ja tyhmää on jos joku muija huijaa ja tulee huijatuksi.
Turha on mitään puolustella jos tulee huijatuksi sillä se on omaa tyhmyyttään, siis ihan oikeasti!
Mutta koska täällä kukaan ei ole tullut huijatuksi niin lopettakaa sitten se valehteleminen ja perättömien juttujen levittely.
Yleensä kuule sitä kuinka jonkun kaverin kaveri tai talonmiestä on huijattu. Koskaan en ole kuullut huijatuksi tulleen OMAKOHTAISTA kokemusta..- Rehti raporttini
Kertoisitko ystävällisesti että mikä oli pointtisi tuossa liirum laarumissasi?
Teetkö väitöskirjaa tai vastaavaa mutta et saa vastakaikua uumoiluillesi?
Naimakaupat on aina kahden kauppoja. Kumpikaan osapuoli ei ole osaton tai syytön parisuhteeseensa ja kumpikin on yksilöitä.
Yksittäisten tapausten pohjalta ei voida koskaan leimata toista parisuhdetta ja yleisimpienkään väitettyjen tai oletettujen toimintamallien mukaan tai pohjalta ei voida leimata yksittäistä parisuhdetta.
Jos oikein pinnistän muistiani niin saattaa olla että lompakostani oli kerran erään yön aikana kadonnut hieman bahteja mutta aamulla vieressäni oli naku nuori ja kaunis nainen joka kertoi minun antaneen hänelle rahaa jo illalla eli en tullut varmaan silloinkaan huijatuksi...
Bangkokissa yritti vanhempi ravintolanpitäjä nainen esittää minulle niin sanottua turistihinnastoa sen jälkeen kun olin tilannut juomat eri hinnastosta. Ladoin pöytään sen mitä oltiin alunperin sovittu ja pistin siihen 500 bahtia päälle ja sanoin kiitos hei. Tuota en pidä kovin pahana huijauksena koska jakelen niitä 500 bahtisia kerjäläisillekin silloin tällöin puhumattakaan tyttöjen tipeistä...
On suorastaan pirullisen vaikeaa ollut minulle tulla huijatuksi Thaimaassa.
Sen sijaan se on onnistunut hienosti Unkarissa, Romaniassa, Kroatiassa, Latviassa, Tallinnassa ja Ranskassa pikaisesti muisteltuna. Noihin maihin mennyt (ihan oikeisiin ryöstöihin ja huijauksiin) yhteensä noin 6000 euroa.
Suomalaiset naiset eivät ole varsinaisesti huijanneet minulta mitään jos ei lasketa että avioerossa he veivät puolet siitä mistä minä olin maksanut 90% mutta en ala siitä mököttämään. He ansaitsivat joka kipon ja sentin. - no fear
Rehti raporttini kirjoitti:
Naimakaupat on aina kahden kauppoja. Kumpikaan osapuoli ei ole osaton tai syytön parisuhteeseensa ja kumpikin on yksilöitä.
Yksittäisten tapausten pohjalta ei voida koskaan leimata toista parisuhdetta ja yleisimpienkään väitettyjen tai oletettujen toimintamallien mukaan tai pohjalta ei voida leimata yksittäistä parisuhdetta.
Jos oikein pinnistän muistiani niin saattaa olla että lompakostani oli kerran erään yön aikana kadonnut hieman bahteja mutta aamulla vieressäni oli naku nuori ja kaunis nainen joka kertoi minun antaneen hänelle rahaa jo illalla eli en tullut varmaan silloinkaan huijatuksi...
Bangkokissa yritti vanhempi ravintolanpitäjä nainen esittää minulle niin sanottua turistihinnastoa sen jälkeen kun olin tilannut juomat eri hinnastosta. Ladoin pöytään sen mitä oltiin alunperin sovittu ja pistin siihen 500 bahtia päälle ja sanoin kiitos hei. Tuota en pidä kovin pahana huijauksena koska jakelen niitä 500 bahtisia kerjäläisillekin silloin tällöin puhumattakaan tyttöjen tipeistä...
Sen sijaan se on onnistunut hienosti Unkarissa, Romaniassa, Kroatiassa, Latviassa, Tallinnassa ja Ranskassa pikaisesti muisteltuna. Noihin maihin mennyt (ihan oikeisiin ryöstöihin ja huijauksiin) yhteensä noin 6000 euroa.
Suomalaiset naiset eivät ole varsinaisesti huijanneet minulta mitään jos ei lasketa että avioerossa he veivät puolet siitä mistä minä olin maksanut 90% mutta en ala siitä mököttämään. He ansaitsivat joka kipon ja sentin.Sama täällä, meikäläistäkin on vaikea ryöstää tai huijata yhtään missään. Kerran tulin melkein ryöstetyksi espanjassa, mutta annoin veitsimiehelle mukanani olleet 1000e tippiä ja kaulakoruni muistoksi kohtaamisestamme, niin hän kehui minua hyväksi mieheksi eikä sitten viitsinytkään ryöstää.
Kanchanaburissa eräässä katukeittiössä huijaus melkein onnistui, sanoin tytölle keittoa tilatessani mai phet mutta kun maistoin keittoa oli suuni kuin tulessa, heitettyäni lautasen maahan palasiksi ja noustessani pöydästä tyttö palautti kiltisti maksamani 25b kun huomasi että huijaus ei mennyt läpi. Otin rahat ja menimme syömään rehellisempään paikkaan - suburbanko
Rehti raporttini kirjoitti:
Suomalaiset naiset eivät ole varsinaisesti huijanneet minulta mitään jos ei lasketa että avioerossa he veivät puolet siitä mistä minä olin maksanut 90% mutta en ala siitä mököttämään. He ansaitsivat joka kipon ja sentin.Jos edes tarkemmin miettimättä muistaa että on joutunut ryöstetyksi kuudessa eri maassa, niin se kertoo aika paljon matkaajan kokemuksesta ja älykkyydestä?
Älä käsitä väärin, en tarkoita mitään sellaista, mistä olisin kateellinen.
- Mikä sitten
on huijausta? Se että tutustuit thaimaassa kivaan tyttöön. Sitten ajastaan sait tytön suomeen. Vuosia olitte yhdessä ja sitten tyttö halusi jotain muuta. Aika moni suomalainenkin tyttö haluaa ajastaan irtautua äijästään, kun ne äijät on niin juntteja.
- Suomibaarin manageri
Klasinen perustarina menee niin että vanha ihra ukko ottaa huoran Pattyayalta ja uskoo kun huora sanoo että rak rak maak maak. Ikäeroa 35-40 vuotta.
Huora tulee Suomeen, pappa on onnessaan. Yhtäkkiä pappa tajuaa että pattayan baarista haettu nuori varpunen jakaa pesää rahalla tai ilman rahaa nuorille kolleille kylillä ja pappa hakkaa hanskaan kotona kiikkustuolissa ja tietenkin antaa huoralle rahaa ettei se lähtisi lopullisesti läiskimään.- Missä ja milloin?
Kerro missä olet nähnyt tuollaisen klassisen (kirjoitetaan kahdellä s-kirjaimella btw) perustarinan? Kerro paikkakunta ja osoite niin tulen katsomaan.
Oletko katsellut salaa keinutuolissa masturboivaa vanhaa miestä vai mistä nuo jutut kumpuaa päähäsi?
Oletko ollut salaa katselemassa kun se pappa antaa sille tytölle rahaa ja oletko seurannut salaa sitä nuorta neitoa hänen huorausreissuilleen ja todistanut siten asian vai mistä tuollainen kumpuaa päähäsi samaten?
En usko sanaakaan.
Ihmisvihasi ja ulkomaalaisten huorittelu on sairasta puuhaa. Mielikuvituksesi ylittää vielä likaisuudessaan senkin sairauden.
Mene hei ihan oikeasti lääkäriin ja laita läppärin kansi kiinni ja kokeile raitista ulkoilmaa. Menee maanisuuden puolelle tämä päivystyksesi.
Tunnen muutamia henkisesti sairaita ihmisiä joilla on todella vaikeaa mutta sinä voisit opettaa heitä. - XEASLOERÅP
Missä ja milloin? kirjoitti:
Kerro missä olet nähnyt tuollaisen klassisen (kirjoitetaan kahdellä s-kirjaimella btw) perustarinan? Kerro paikkakunta ja osoite niin tulen katsomaan.
Oletko katsellut salaa keinutuolissa masturboivaa vanhaa miestä vai mistä nuo jutut kumpuaa päähäsi?
Oletko ollut salaa katselemassa kun se pappa antaa sille tytölle rahaa ja oletko seurannut salaa sitä nuorta neitoa hänen huorausreissuilleen ja todistanut siten asian vai mistä tuollainen kumpuaa päähäsi samaten?
En usko sanaakaan.
Ihmisvihasi ja ulkomaalaisten huorittelu on sairasta puuhaa. Mielikuvituksesi ylittää vielä likaisuudessaan senkin sairauden.
Mene hei ihan oikeasti lääkäriin ja laita läppärin kansi kiinni ja kokeile raitista ulkoilmaa. Menee maanisuuden puolelle tämä päivystyksesi.
Tunnen muutamia henkisesti sairaita ihmisiä joilla on todella vaikeaa mutta sinä voisit opettaa heitä.KLUPILLA ON NÄMÄ THAKKUHUORIEN KUSETTAMAT PAPAT
- `?? ??? ?????
XEASLOERÅP kirjoitti:
KLUPILLA ON NÄMÄ THAKKUHUORIEN KUSETTAMAT PAPAT
Missä "klupilla"? Mainitse nyt joku ihmeessä.
- Chonburin cicolo
Missä ja milloin? kirjoitti:
En usko sanaakaan.
Tunnen muutamia henkisesti sairaita ihmisiä joilla on todella vaikeaa mutta sinä voisit opettaa heitä.Perustarina tai ei, mielikuvitusta siinä ei paljon tarvi tietääkseen suomalaisen "punaniska herran" antavan rahaa päästäkseen naimisiin thaimaalaisen nuoren hoikan naisen kanssa??
Etkö ole huomannut kuinka paljon tytöt ja yleensäkkin thaimaalaiset rakastavat kotimaatansa?? He lähtevät ulkomaille vain ja ainoastaan leveämmän leivän perässä. Siinä ei kumppanin ulkoiset tekijät ole esteenä, kuten varmaa olet huomannut??
Äläkä nyt ala väittämään, että moni 23v tyttö painaa duunia ympäri vuorokauden vain siksi, että saa maksettua itse lentolippunsa perce aukisen 60vuotiaan luokse kontulaan, missä voisi kylvettää tätä ja leikata papan kynnet ja avustaa lusikalla tämän syödessä?? Vain siksi kun pappa ei tänä vuonna saanut kotiavustajaa valtion varoista?
Rahalla on aina suurin merkitys. Monenko 3kk tuntemasi tai netti tuttusi tytön luulet menevän kanssasi naimisiin, jos vaadit vähiin varoihisi vedoten, että tyttö joutuu maksamaan itse matkansa suomeen. Siinä voi tyttö aika äkkiä soitella muillekkin potentiaalisille sulhasehdokkaalle??
- rhanu
mä en jaksa ymmårtää tätä pattayn haukkumista. melkein toisella puolella maailmaa. meillä on täällä turkukin paljon lähempänä.
- aivan..
Tai Pakistan.
Pakistanissa on se vika ettei siellä asuminen herätä kateutta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014052818350133_ul.shtml
- buriman
eipä ole Thaimaassa huoria! täällä suonmaassa oon niitä nähnyt monesti! mua on huijannut suomessa yks vaimo ja muutama muu nainen, mutta Thaimaassa ei koskaan! no okei kerran mentiin porukalla eläintarhaan, meitä koko pickup-taksi täynnä lapsia ja vanhoja. varmaan 12 yht. ni siinä kassalla vaikka kuinka yritin opeteltuja sanoja peräkkäin nii tiukka lipunmyyjä vaati farangi-hintaa mikä oli 2x eli 200bht ja siis maksoin jo kaikki muutkin sisään... huh hävisin varmaan paljon mut en osaa laskea paljonko?? niin ja Vietnamissa ihana opasneitini löysi hienot kengät jotka kimalsi niinku timantit ainaki ja niitä sit tinkimään. lähtöhinta n.500000 ja osto 300000 dongia. hotellissa timangit leikattiin irti kun pahasti hiersi jalkaa eli taas häviöö!!! paljonko kertokaa pliis?? ilon kautta mai pen rai :) khap
- kontulan sossupummi
Ai ettei ole thaikuissa huoria? Käy joskus niin tiedät.
- miksi valehdella
ei oo ketään huijattu ?
mutta miksi niin moni sitten väittää että thainainen huijaa.
kaikki ilmeisesti valehtelevat tai sitten levittelevät kirjasta luettua paskaa. Tai sitten kaverin kaverin kaiman talonmies kertoi näin? - rhanu
varmasti on porukkaa huijattu, toki suomalaiset on pahempia. mutta mikä ihme siinä teitä muita niin kiinnostaa. vai haluatteko mahdollisesti auttaa tätä huijattua.
- Huijatuksi tullut
Minä ainakin olisin, todellisen avun tarpeessa, tässä asiassa. Pahemmaksi aina vain menee nämä jutut. Nykyisin iltarakastelun jälkeen on alkanut vaatimaan ehdotonta uskollisuutta ja pelkäänpä, että tulee lisääntymään, jopa aamuverrettelyihin ja sitten ovatkin kaikki pienet sivunyanssit poissuljettuja.
Seuraavilta eduskuntavaaliehdokkailta tulenkin ehdottomasti vaatimaan kaikille miehille luvallista päiväverryttelyä, ainakin pari kertaa viikossa, jolloin elämästä tulisi tasapainoista ja onnellista, meille miehillekin. Vaimommehan ovat jo täysin tyydytettyjä, saatuaan nauttia useita kertoja vuorokaudessa, kyltymättömästä suorituskyvystämme. - pukahtaja
Muutama vuosi sitten kun asuimme talvet Taimaassa vietimme aina joulunajan Pattayalla. Istuimme usein suomalaisbaareissa. Vaimostani
tuli jonkunlainen uskottu suomalaisille miehille, joita tapasimme baareissa. Minusta tuntui aivan hyvältä se järjestely, jossa naisesta sai
seuralaisen koko loman ajaksi maksamalla puolet baarille ja puolet tytölle. Suurin osa tytöistä tuli Isaanista, koillis-thaimaasta hyvin köyhistä
oloista ja lähettivät suurimman osan ansaitsemistaan rahoista kotiväellelleen. Mielelläni ajattelin niin, että tytöt toimivat tulkkeina ja oppaina ja
tietenkin myös rakastelu kumppaneina, joita monet jopa kolmekymppiset eivät vielä olleet löytäneet Suomesta. Parin viikon
lomajärjestylenemä, ihan hyvä, mutta kun kotona Suomessa se suhde puuttuu jää kaiho päästä takaisin. En tiedä onko yksikään suomlais-
thaimaalainen avioliitto kestänyt enempää kuin 15 vuotta. Olen varma ettei yksikään. Thaimaalaiset elävät sen oman yhtenäisyytensä
vankeina enkä usko, että budhalaisuus tunnetaan niin voimakkaana Thaimaassa kuin missään muualla maailmassa. Thaimaalainen nainen
on kasvanut kiinni perheeseensä ja sukuunsa, uskontoonsa ja se on tärkeintä elämässä. Suomalainen miehen ei siihen mahdu - naantalin aurinko
minua ei ole huijattu, vaimoni on ihana ja korkeasti koulutettu. oli töissä hotellin managerina, ei pattajalla van koenissa.
hieno, kiltti ja huolehtivainen. - totuuden torvi
Luettuani läpi kaikki kirjoitukset niin lopputulos on se että ei siellä pattayalla ole ketään huijattu. Mutta kun menee suomibaarin niin jokaisella on joku tarina JOSTAIN miehestä jota on huijattu. Koskaan en ole tavannut henkilöä jota oltais henkilökohtaisesti huijattu. Eli kaikki huijaukset ovat kuulopuheita. Tämä fuurumikin on sen nyt todistanut että huijatuksi ei ole joutunut kukaan.
- Kateellinen kaksonen
Ei kaikki totuuden torvet, ( joita tälläkin fuurumilla pyörii melkoisesti) edes huomaa tulleensa huijatuksi. He lähtevät kyläkauppias pystyssä seuraavallekkin matkalle hinnoiltaan edulliseksi huomaamaansa Thaimaahan..
2vkon valmismatka (14vrk sisältää siis majoituksen) n 1000e
- Pipari n.12e vrk
- olut baarissa n1e plo
- ruuat n 6e pvä
- puistot ja nähtävyydet ( jää yleensä näkemättä) 0e
noilla pärjää Thaikuissa normaalisti. Torvet ovat silti saaneet menemään matkan aikana 2000- 2500e rahaa 1000e matkalippu? Nämä Petterit eivät ikinä suomessa pysty elämään noin pienellä rahamäärällä kahta viikkoa. Joten halpaa kun sipuli.
Tärkeimmät !! Pipari ja olut, tuskin miehen, jos juo 40 pulloa kaljaa joka päivä ,kannattaa pitää 2-3 opasta koko matkansa ajan??
Eli johonkin sitä rahaa hukkuu jonkun verran - Ei ilikiä
Ei ilikiä kertua , Kaikki kylällä naaraavat selän takana, Pattiksen likka vei rahat ,
ol tultava kottii ja sossun avulla elelen nyt.
Pitäkees pojjat varanna.
- mara8
Naisethan huijaa aina. Kaikki menee mutta minkäs teet. Suomalainen muija tulee kyllä aivan yhtä kalliiksi ellei kalliimmaksi. Nykyinen thaimuija sentään pesee, siivoaa yms. Suomimuija oli "tasa-arvon kannattaja" eli ei tehnyt kotitoitä yhtään enempää kuin itsekkään.
Makuasia kummasta pitää. Kalliksi tulee aina. - Poro Tokka
Siksi on parempi muuttaa thaikkuihin jos on siihen mahollisuuksia. Täällä kun laitat muijas kielikouluun, niin heti aletaan opettamaan sitä kuinka suomessa ollaan tasa-arvoisia. Pari vuotta kun tota jankutetaan, niin muija makaa kotona odottamassa että mies tulee töistä ja alkaa imuroimaan kun suomessa kotityöt jaetaan ja tänään on miehen vuoro siivota. Tasa- arvo on siittä veikeä laji, että se hyödyttää pelkästään naisia. Renkaanvaihdot, raskaat ja paskasimmat hommat on vieläkin miesten töitä, naiset eivät niitä halua tehdä, ja ystävällisinä ihmisinä antavat sen verran periksi, ettei heidän tarvi likaisempia ja raskaimpia hommia tehdä, tehköön miehet ne niin kuin ennenkin heille riittää että saavat samaa palkkaa kun miehet jotka noi kakkahommat tekevät. Ittu mikä junttila tää pohjolan syrjä seutu on.
- Anonyymi
Jokua on huijaatu monta kertaa. Yllätys, yllätys kukaan ei ole vielä nähnyt Jokua, vaikka tietävät Jokun joutuneen huojatuksi. Näin on näreet.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Luulin tulevani hulluksi kun thai aimo kusetti mua suoraan silmämunaan.
Hyvin sanottu pohjoisen mies! Nää luulee että pattaya on jokin paradiisi.. kaukana siitä.. kongressi aalto tulee jo ja maalipinnat rapisee korjaus velan vallassa.. Kuopiossa ei ole enää kukoissa kalaa ja muikut on vaihtunut pirkka silliin joka menee suoraan resupetterin kihti varpaisiin.. takotteet rokkuaa ja virukset jyllää kuin pauli radding keikka lavoilla aikoinaan... sinne mentiin kuningas auto ladalla jonka vaihdoin sitten mummon kanssa päissään V12 Jaguaariin...
By NumBaII, 60 vuotta totaalisessa kusessa Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu pohjoisen mies! Nää luulee että pattaya on jokin paradiisi.. kaukana siitä.. kongressi aalto tulee jo ja maalipinnat rapisee korjaus velan vallassa.. Kuopiossa ei ole enää kukoissa kalaa ja muikut on vaihtunut pirkka silliin joka menee suoraan resupetterin kihti varpaisiin.. takotteet rokkuaa ja virukset jyllää kuin pauli radding keikka lavoilla aikoinaan... sinne mentiin kuningas auto ladalla jonka vaihdoin sitten mummon kanssa päissään V12 Jaguaariin...
By NumBaII, 60 vuotta totaalisessa kusessaOon aina sanonut että Numba on paras ennustaja. Kuopio rulez, on nimittäin omena lörtsy ja kahvi nyt torilla 2 euroa persetti.
- Anonyymi
Minua huijasi 3 ensimmäistä. Olin innokas huijattava. Jopa yli-innokas!
(Sitten tuli kiva ei rahastava likka vastaan ja hänen kanssa vietin vuoden)
Silti rahamäärät olivat suht' pieniä Suomen "kunnon" naisiin tuhlaamieni verrattuna ja huvi 100%sta joten "No hard Feelings!" Kohta tulen hakemaan lisää "huijjausta" :-)- Anonyymi
Romaaniplikka kotia innossaan riensi ja hihkaisi "Äiti äiti mie valkolaist huijasin, hää ko persettä tivas mie pilluva annoin"
- Anonyymi
Romaanilikka on mahtava rakastaja! Kiihkeä ja innokas...
Sain nauttia sellaisesta Tukholmassa.
Kun kysyin "Onko vaarallista jos sukulaisesi näkee meidät yhdessä?
"Ei mulle mutta sie lähe heti juoksemaan!" sanoi likka.
No, se ei saanut minua suhdetta lopettamaan . Päinvastoin, lisäsi nautintoa kun oli oikeasti vaaran tuntu.
Sitten suku painosti likkaa naimaan jonkun tummista :-(
End of our love story. - Anonyymi
Yksi Thai Lady huijasi minua perusteellisesti. Ensin hän antoi ymmärtää ja sitten ei ymmärtänyt antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164