Pinja Paltamosta

tykästynyt

Terveiset sinulle,olet hyvä laulamaan äänesi on omaperäinen ja kaunis,suosittelen osallistumista esimerkiksi idolsiin.Paltamosta on aikaisemminkin ollut osallistuja,harkitse oikeasti osallistumista!

22

1534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7åpö

      Liian vanha idolssiin ja käyttää aineita, ei mahiksia...

    • Idolsiin

      No justiinsa taas pitää jonkun olla pilaamassa kerrankin asiallista viestiä :( Paltamossa taitaa ilkeilijöitä riittää!Samaa mieltä olen tykästyneen kanssa että hyvä ääni on Pinjalla ja ehdottomasti Idolsiin :)

    • Pinja2

      Kiitos sinulle nim tykästynyt.. :) Laulaminen on mulle vaa harrastus,vaikka eihä sitä koskaan tiedä joskus johonkin osallistuiski :) ja sinä seuraavan kommentin laittaja joo käytänhän minä aineita alkoholia ja tupakkaa :) ja joo oon kyllä jo vanaha :D terveisin: pinja

    • assalla

      Pinjalla on kaunis ääni, nehän laulaa koko perhe ja kaikkia jaksaa kuunnella.

    • mkkt

      no joo,heti kuvitellaan olevansa laulajia kun on karaokelaitteet ja oma suku tykkää fases,paljon on vielä oppimista

    • koppi kaveri

      se se on kyllä vale että koko perhe laulaa, isäkin oli aikanaan viikkoja putkassa mutta eipä vaan laulanu...

    • pinja2

      juuu ylpeä kyllä olen laitteistani, on ne sen verta hyvät (kiitos kuuluu ihanalle ex-miehelleni) :) hei sinä mkkt, tule ihmeessä sieki kokkeileen, nii ei nii paljon harmita ;)

    • Mie vaan

      Paltamolaista kateutta aistittavissa tässäkin ketjussa :D
      Hyvää kesää Pinskulle :)

    • mkkt

      ei kateutaa vaan realismia...tyypillinen paltamolainen huolehtii tpoisten asioista,kadehtii,saa kiksejä siitä kun toisella menee huonosti,en luokittele itseäni mihinkään näistä...

    • HÖH!!!!!!!!!!!!

      Kirjoittaako täällä yksi ja sama suku eri nimimerkeillä vai mikä tämä naurettava säännöllisin väliajoin ilmestyvä ketju oikein on. Eikö siellä Paltamossa ole enää elämää.....

    • Eija-äiti

      Meidän suku kirjottaa kyllä ihan omalla nimellä tänne suomi24. Mitä sitä turhia piilotella typerien nimimerkkien taakse. Paltamo sivuilla ihan naurettavia ja toisten haukumisia. Kirjottakaa joskus jotaki positiivista ihmisistä...ja Pinja laulaa ihan hyvin..terv Pinjan äiti

      • Timo1975

        Osa näistä haukkumisista hipoo jo kunnianloukkausta mitä tällä palstalla ihmiset kirjottelee.


    • lastiko

      teijän suku ei kirjota tänne omalla nimellä , tiijät sen itekkin.

      • äiti-eija

        Vänni,minä,pinja,enkko. Mehän on kirjotettu ja omalla nimellä..täällä ei kukaan uskalla omia nimiä käyttää. Ihan hullua. Terv eija


    • Oudot oliot

      On teillä oudot jorinat täällä Paltamossa. Eikö kannattaisi mennä sanomaan suoraan ihmisille itselleen, jos olet kerran nähnyt ja kuullut?

      • Loz Palermoz!

        Ehkä kannattaisikin, mutta täällä Paltamossa ei vain yksinkertaisesti toimita niin! Tällainen anonyyminä joriseminen ja selän takana jahkailu on aitoa paltamolaisuutta! :-)


    • Ketjunaloittaja

      Tietäneekö kukaan, onko Pinja alottanut laulu uraa, osallistunut kilpailuihin tms? Se oli ihan oikeasti todella hyvä, ravintola valdemarissa silloin kuulin.

    • sukulainen

      hoh hoijaa

    • Sukulainen

      Pinja on fiksu nainen..jatkoon ..ilmottaudu ensivuoden IDosLKILPAILUUN..jos e t ilmottaudu niin minä ilmoitan..tietenkinkin ensin EiJALLE KERRON ASIASTA...;)

    • Aimotoimittaja

      Ilman muuta pinja olet aivan ihana ja kun kuvasin sua niin en eka itekkään ymmärtänyt mitä sain nauhalle. Sittemmin oon kattonu monta kertaa ja se ei kun paranee.

    • sukulaistyttökööööööö

      Aimolla jöpöttää :D

    • Oitdqwwwwwwww

      Kuulo- ja näkövammaiset kirjoittelee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe