Eli, osaiskohan täällä joku kertoa mistä mahtaa johtua että välillä (todella harvoin) tulee tunne että on pakko päästä kuselle, mutta lopulta kun vessaan pääsee ei mitään tule pihalle. Muutama tippa saattaa tulla pienen kirvelyn kera.
Useimmiten vaiva iskee humalassa mikäli ei ole hetkeen tyhjentänyt säkkejä (eli siis saanut siemensyöksyä), aluksi ei mitään, ja kun menee aivan normaalisti kuselle, saa suorituksen valmiiksi ja housut kiinni, niin käsienpesun kohdilla alkaa taas armoton kusihätä. Takasin laarille ja "tip, tip, tip" mitään ei tule mutta tuntuu että rakko halkeis.
Kipu iskee myös välillä siemensyöksyn jälkeen. Normaalisti menee orgasmin jälkeen kuselle, muutama hetki ja taas iskee. Vaiva itseasiassa ilmeni ensikerran esiteininä kun kaameessa kiireessä, kusihädässä hakkasi hanskaan. (~13v:nä)
Kipu ei ole pitkäkestoinen, 15-30min ja kaikki palautuu normaaliksi, kusihätä helpottaa "pieneen kusihätään" ja kun menee vessaan niin kusta tulee kevyt 7sec suihku. Toinen millä kipu laukeaa on liikunta, usein kun kipu on baarissa iskeny ja lähteny kävelee kotiin, niin hetken kävelyn jälkeen kusihätä taas "normalisoituu", heittää nopeat kepilliset ja kaikki on taas hyvin.
Ja siis iskee siis harvoin, 5kk välein tms, mutta iskiessään on aivan helvettiä.
Oon siis 25v mies, perusterve, eikä ole mitään tauteja (kustu purkkiin)
Pakko päästä vessaan! Mutta mitään ei tule (m25)
Bajamajaan!
0
433
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 71577
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34444
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398