Voiko tätä laukkua pestä pesukoneessa? Kissa vähän merkkas, ni se on nyt hieman pisussa ja haisee hirveeltä.
Pystyykö pesee koneessa vai pitääkö käsin hangata puhtaaks? Mietin että lähteekö se k*sen haju koneella pestäessä??
Kankainen kuljetuslaukku, pesu??
4
1454
Vastaukset
- kaikkea sitä
Kai siinä laukussa on lappu jossa on pesuohje? Tai kysy sieltä mistä ostit.
Jos ei ole niin sinulla on vaihtoehtona joko haistella kusta tai kokeilla kestääkö pesemistä. Kuka tuohon nyt täällä voi vastata jotain!
Hohhoijaa...- pestävää
Joo no laukussa ei ole pesuohjetta.
Ps aloituksesta unohtui linkki, jossa se laukku oli. Eli tämä; http://www.zooplus.fi/shop/kissat/kuljetus_matkustus/kuljetuskassit/muut/276570
Ja koska tossa laukussa on sellaset kovat kovikkeet, ni ei mahdu ihan kaikenlaisiin koneisiin ja toisekseen mun koneessa, tai siis tän talon yhteisessä pesukoneessa voi pestä vaan joko 40:ssä tai 60:ssä asteessa. Ja ainakii zooplussan sivuilla noi muut pitää pestä 30:ssä. - CatCatCat
pestävää kirjoitti:
Joo no laukussa ei ole pesuohjetta.
Ps aloituksesta unohtui linkki, jossa se laukku oli. Eli tämä; http://www.zooplus.fi/shop/kissat/kuljetus_matkustus/kuljetuskassit/muut/276570
Ja koska tossa laukussa on sellaset kovat kovikkeet, ni ei mahdu ihan kaikenlaisiin koneisiin ja toisekseen mun koneessa, tai siis tän talon yhteisessä pesukoneessa voi pestä vaan joko 40:ssä tai 60:ssä asteessa. Ja ainakii zooplussan sivuilla noi muut pitää pestä 30:ssä.No mitä jos laittaisit viestiä Zooplussalle. Minä ainakin olen saanut sieltä vastauksen nopeasti.
Ja pakkoko se on koneessa pestä, käsin voi aivan hyvin.
- käsin pesisin
Mä liottaisin sitä jossain mäntysuopapesuaineessa, ja jotain etikkalaimennostakin vois hajun poistoon kokeilla.Sit vaan käsineen jynssäät, jos alkaa väriä lähtee, niin sit heti huuhdot sen kunnolla.Riski on et värit haalistuu.Mutta omalla riskillä sitten.
Koneet voi jopa hajota, en laittas siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510156Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707