Tämä maailma on niin seksualisoitunut tai minussa itsessä on jokin vika - jälkimmäinen lienee ainakin - että taitaa tällaisen eronneen miehen olla vaikea löytää vakavampaa suhdetta?
Minulle seksi ei ole se ihan ensimmäisenä päässä pyörivä asia. Osittain siksi, oli muitakin syitä, 8 vuoden liitto loppuikin. Olen kuitenkin kohtelias, hellä, tykkään olla lähellä tai että lähelläni ollaan jne.
Elämä sinkkuna on ollut kyllä pirun yksinäistä. Illat on tylsiä, ei kenen kanssa keskustella päivän tapahtumista, kommentoida vaikka hölmöä uutista telkusta tms. Onpa yksin nukkumaan menokin joskus suorastaan kolkkoa.
No entisen ja ihanan vaimon kanssa mokattu liitto on aika pitkälle oma vikani. Sitä vain pohdin että onko tässä tosiaan niin erikoinen mies että yksin mennee loppuelämä.
Ikää on päälle 40, olen tosin nuorekkaamman oloinen/näköinen kuulemma. En juurikaan juo enkä varsinkaan polta. Saisin lie naisia mutta seksi ei ole listallani ihan ykkösenä. Ei taida tällaisia naisia paljon löytyä (jotka kuitenkin siis tykkäävät yhdessä olosta jne.)?
Liian outo tuomittu yksinäisyyteen?
19
702
Vastaukset
- Non smoker
Heissan ootkos yrittänyt noita treffaus saitteja? Luulisi että siellä on kumminkin samanhenkisiä naisia jotka ei ryyppää ja rällästä ja jotka todella hakevat sitä suhdetta siis ihan tosi mielellä.
On niitä naisia jotka tuntevat aivan samalla lailla kuin sinäkin on vaan löydettävä se ihminen ja aina se ei ole helppoa on vain käytävä muutama huono deitti läpi ennen kuin löytää sen timantin sieltä hiilen keskeltä :)
Tsemppiä ja oikein hyvää jussia jo etukäteen :) - muna ei edes seiso
"Luulisi että siellä on kumminkin samanhenkisiä naisia jotka ei ryyppää ja rällästä ja jotka todella hakevat sitä suhdetta siis ihan tosi mielellä."
No ei varmaan löydy. Onhan tuossa jo monta vuotta yritetty.- Non smoker
Miksi ei löydy onko siellä kaikki kenties snobeja kusipäitä jotka juoksee rahan perässä? Vai niitä jotka tykkäävät vain kapakoista ja se että vedetään joka viikonloppu shit face? Itse en niitä ole koommin käyttäny kun eron jälkeen päätin että olen mielummin nyt yksin ( ei voi aloittaa mitään kenenkään kanssa jos ei ole päässyr sinut itsensä kanssa)
Itse olen 38v en ole rikas en polta en juo ( absolutisti) hemmetin itsepäinen( joskus bossy) lämmin kunhan ekaksi ottaa aikaa tutustuakseen kun se luottamus ei synny hetkessä. En juokse mammonan perässä mulle on aivan sama paljonko sulla on rahaa tai ei ole.
Raha tulee raha menee meitin huushollissa se ei koskaan pysy paikallaan :D
On muksu joka on autistinen niin senkin takia en ole ottanut ukkoihin mitään kontaktia koska ei kaikki tajua mitä se vaatii kun olet yh-äiti ja sulla on autistinen ( ei voi vain sysätä muksua hoitoon naapurille kun on hot date) lapsi.
Sääliä en huoli koska olen ylpeä muksustani kaikki mitä ollaan käyty läpi niin se on vain vahvistanut sitä suhdetta meidän välillä.
Joten on niitä hyviäkin ihmisiä olemassa pitää vaan löytää se diamond in the rough.
- Yksin myös
Pitäisikö sitä sitten uskaltautua treffisaitille. En ole edes viitsinyt sellaisiin hankkiutua, kun olen ajatellut, että miehet hyökkäävät porukalla sättimään pihtarihuoraksi, jos kerron jo profiilissa, etten halua seksiä. Ei ole muutenkaan helppoa elää tällaisena tapauksena yliseksualisoituneessa yhteiskunnassa, joten en halua päälleni mitään naisviharyöppyjä.
Aloittaja kuulosti niin harvinaislaatuiselta mieheltä, että aloin jo epäillä joksikin kieroksi käänteispsykologiseksi testiksi tuota viestiä.. :)- Läheisyys kelpaisi
Aloittaja valitettavasti on ihan totta. Outo olen. Läheisyyttä kaipaan kyllä, yhdessä oloa, mutta kun sen väkinäisen seksin pitää tulla kuvioihin jo perin aikaisin, liian aikaisin. Joten yksin mennään nyt sitten.
Ei minulla seksiä vastaan mitään ole, jos se saisi tulla kun se on luonnollista, mutta siitäpä on tullut mittari sille millainen ihminen olet. Yhdenlainen mittari.
Mutta onhan yhdessä elämisessä niin paljon muutakin. Hienous piilee juuri toisen huomioon ottamisena, ja sen kokisin mielelläni ilman paineita seksiin. - Yksin myös
Läheisyys kelpaisi kirjoitti:
Aloittaja valitettavasti on ihan totta. Outo olen. Läheisyyttä kaipaan kyllä, yhdessä oloa, mutta kun sen väkinäisen seksin pitää tulla kuvioihin jo perin aikaisin, liian aikaisin. Joten yksin mennään nyt sitten.
Ei minulla seksiä vastaan mitään ole, jos se saisi tulla kun se on luonnollista, mutta siitäpä on tullut mittari sille millainen ihminen olet. Yhdenlainen mittari.
Mutta onhan yhdessä elämisessä niin paljon muutakin. Hienous piilee juuri toisen huomioon ottamisena, ja sen kokisin mielelläni ilman paineita seksiin.Älä sano 'valitettavasti', kun toit minullekin vähän toivoa paremmasta tulevaisuudesta viestilläsi. :) Sinulle löytyy ottajia varmasti pilvin pimein, kun painat taka-alalle tuon ajatuksen vaatimuksesta ja lähdet rauhallisesti liikkeelle. Naisissa on paljon sellaisia, jotka haluavat edetä hitaasti. Tai unohtaa vaikka koko seksin.
- reetta 2
Kyllä sinunkaltaisellesi miehelle varmasti olisi ottajia. Itse ainakin tykkäisin juuri tuollaisesta keskustelutaitoisesta ja yhdessäolosta pitävästä miehestä. Vaikutat tosiaankin tutustumisen arvoiselta mieheltä.
- Läheisyys kelpaisi
No onpa mukava kuulla! Sitten pitäisi vielä jotain kautta saada yhteys tällaisten erikoisuuksien kesken. :) Kapakoissa luuhaaminen on minun omassa valikoimissa täysin pois käytöstä. Tutut ovat kaikki onnellisen vakiintuneita, ettei tutuistakaan taida kokelaita löytyä.
Onko se tosiaan ilmoitus jollekin deittisivustolle laitettava. Onko suosituksia?Laita ihmeessä minulle yksityisviestiä, jos haluat nyt alkuun vaikka vain vaihtaa sähköpostikuulumisia. :) Olen 37-vuotias yksin elelevä nainen, parisen vuotta sitten päättyi pitkä parisuhde.
- Läheisyys kelpaisi
siili3 kirjoitti:
Laita ihmeessä minulle yksityisviestiä, jos haluat nyt alkuun vaikka vain vaihtaa sähköpostikuulumisia. :) Olen 37-vuotias yksin elelevä nainen, parisen vuotta sitten päättyi pitkä parisuhde.
Hei
Saatanpa jotain kirjoittaakin, mutta aikataulusta en osaa sanoa mitään. Mutta otettu korvan taakse tämä. Läheisyys kelpaisi kirjoitti:
Hei
Saatanpa jotain kirjoittaakin, mutta aikataulusta en osaa sanoa mitään. Mutta otettu korvan taakse tämä.Kiva, jään odottelemaan! :)
Ei kukaan niin outo ole ettei seuraa löytäisi. Näin itsekkin luulin viellä pari vuotta sitten etten voi saada kavereita tai etten osaa keskustella mutta nykyään jo pari kaveria ja parisuhde joka tosin päättyi jo
- Elämässä kiinni
Yksinäisyys on voimavara, ei ongelma. Älä, hyvä mies, tee siitä ongelmaa. Käytä hyväksesi nämä hetket, joilloin saat olla vain itsesi kanssa,. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä päädyt muutaman lapsen isäksi ja avio-/avopuolisoksi, ja sitten se rumpaa alkaa. Kaikkea ei voi saada.. Ja sitä paitsi, Sinun ei tarvitse olla nuorekkaampi näöltäsi tai olemukseltasi ollaksesi hyväksytty tai rakastettu tai muuten vain kiva kaveri. Aivan varmasti löytyy myös nainen, joka arvostaa juuri Sinua sellaisena kuin olet, Sitä paitsi TV-ohjelmaa voi katsella/kirota/moittia aivan yksinkin, ja kyllä TV:stä tulee aivan hyvääkin ohjelmaa. Eli nokka pystyyn ja lopeta itsesi aliarviominen. Pysyvää otetta elämääsi toivoo nim.merkki Elämässä kiinni tavalla tai toisella.
' - just sayin
En kyllä käsitä miksi aloittaja miettii olevansa "liian outo"? Streittaaminen on toki harvinaisempaa mutta ei se vielä oudoksi tee, ja seksin välttely viittaa hormonivajeeseen joka tuon ikäisillä miehillä on kait kovin yleistä nykyisin.. Hyvin sulla menee kun tajuat vain vahvuutesi etkä keskity liikaa niihin asioihin jotka mielestäsi ovat huonosti!
- Läheisyys kelpaisi
Ongelmia on varmaan juuri tuossa. Mutta minut jätettiin juurikin vähäisen seksin kiinnostumiseni takia, vaikka ei toki ainoa syy ollut. Pidän kuitenkin hurjasti siitä ettei minun tarvitsisi olla yksin. Voihan se olla ettei yhtä asiaa saa ilman toista.
Mutta sen verran on vastatuuleen virrannut viime aikoina, että juuri nyt on vaikea yrittää keskittyä vahvuuksiini. Kaiken lisäksi terveys petti alta ja tässä vaiheessa oli kaivannut sitä tukea niin paljon.
Mutta joo. Seksin ollessa minulle toisarvoista tunnen että poikkean keskivertomiehestä paljon. Ja kun sai asiasta ryöpytystä niin siitä ehkä epäilykseni outoudesta ja siitä että läheisyyttä on ilman vaikea saada.
Onpas tätä nyt tekstinä vaikea kääntää siihen muotoon että saisin viestini välitettyä.
Kiitos kaikille vastanneille.
- f*ck them!
Mitä pahaa outoudessa on? :D Meitä on kuule monia. Ollaan vaan outoja ja näytetään keskaria niille jotka eivät hyväksy meitä sellaisina kuin olemme!
- Läheisyys kelpaisi
Ei itsessään kai mitään mutta kyllä se voi vaikuttaa esim. sosiaalisiin suhteisiin jos turhan paljon poikkeaa ns. keskivertoihmisistä.
Kun siis itsestäni tuntuu että joka hemmetin paikka tihkuu seksiä ja pitäisi olla heti valmis, niin itse koen sen joskus jopa ahdistavaksi. Näinhän tuskin suurin osa ihmisistä kokee, ei kai muuten vallalla oleva käytäntö olisi räjähtänyt käsiin.
Eli kyllä, olen kanssasi samaa mieltä, olisi kiva löytää tästä (oletetusta) valtavirrasta poikkeavaa naisseuraa joka silti pitäisi hellyydestä ja lähellä olosta, sekä ksikenlaisesta yhdessä touhuamisesta.
- toipuja
Nyt minut tavoittaa Suomi24 kautta, jos ketään kiinnostaa.
Ent. Läheisyys kelpaisi - rahtimies27
Mä en usko noihin deittisivuihin.. tuntuu että porukka elää haavemaailmassa. Itse en ole löytänyt ketään ja syy voi olla ulkonäkö. Teen töitä paljon..ehkä vähän liikaakin ja olen paljon poissa kotoa. Kuitenkin kotona ollessani kaipaisin toista ihmistä jonka kanssa viettää aikaa. Olisi kiva jos olisi nainen jonka kanssa vain istua ja katsella telkkaa tai käydä leffas tms. Ei kuitenkaan tunnu löytyvän ihmistä jolle kelpaisin. En tiedä onko se liika työ vai mikä mutta luulisi naisen arvostavan jos toimeentulo on vakaa. Toinen mitä olen ajatellut on ikäni..oman ikäiseni eivät tajua että työtä on tehtävä ja vanhemmille naisille olen taas liian nuori. Olen kai yksinäinen lopun elämääni ja siihen on totuttava.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2685761Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651909- 1801720
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131151Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181551047Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71026Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41931RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288912