Olen lähdössä ensi viikolla Tanskaan ja mietin, että minkälaiset ikärajat siellä on alkoholille? En löytänyt kovin uutta tietoa niistä. Tiedän, että vahvoille ja miedoille juomille on erit. Ollaanko ikärajoista tarkkoja ja kysytäänkö ostettaessa kuinka herkästi papereita?
Alkoholi ikärajat
miz
2
1135
Vastaukset
- tanskaanmenossa
Olit ilmeisesti jo tanskassa mutta laitan nyt silti jos joku muu haluaa tietää: alkoholin ikäraja on siellä miedoille 16, vahvoille 18. Baariin eivät tosin alle 18-vuotiaat pääse. ja papereita ei ainakaan mietoihin usein edes kysytä.
- Highbase
Itseasiassa Tanskassa alkoholin vähittäismyynnin ikäraja on 15 (koskee kaikkia alkoholijuomia) mutta taas baareissa ikäraja vaihtelee 18-20 välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859