Kertokaa miten te itsetyydytätte, jaetaan tosillemme vinkkejä miten jokainen saa parhaat nautinnot! (: Olen siis 19 vuotias, itse teen niin, että iltaisin kun makaan sängyssä, koukistan polvet ja sitten otan esiin 'peace merkin', eli vademman käden etu- ja keskisormen. Ensin hieron klitorista pikkuhousujen läpi, sitten kun olen kostunut, laitan käteni housujen sisään ja jatkan hieromista. Aluksi hellemmin, hetken kuluttua voimaa voi nostaa. Muista ettet tee liian kovaa!
Sormitus ja muita itsetyydytyskonsteja
25
9926
Vastaukset
- toukokuu18
Niin minäkin silleen, että klitoris joka aika suuri mulla, jää kahden sormen väliin.
Tavoittelen sitä ihanaa sykkimistilaa ja kun se on saavutettu, niin hidastan ja teen kevyemmin- koitan ylläpitää sitä niin kauan kuin pystyn ja nautin, nautin, voi mennä tuntikin, ennenkuin lipsahtaa orkkuun, kertakaikkiaan nautinnollista :)- Anonyymi
Sykkimistila on ihana
Tuo kannattaa muistaa. Miehenä olen kokenut, että orgasmi on sitä voimakkaampi ja ihanampi, mitä pitemmälle sitä saa lykätyksi. M66, Pori
- piia71
Parhaan tyydytyksen saan käsisuihkulla: Vesi viileälle ja hellää suihkutusta klitorikselle.Kun klitoris alkaa paisua, viilennän vettä ja lisään suihkun voimaa... Siirrän suihkun emättimen suulle ja suihkutan täydellä voimalla emättimeen. Säätelen "liipasimesta" suihkun voimakkuutta, hellin suihkulla klitoriksen juurta. Hidastan tahia ja siirrän suihkua poispäin klitoriksesta, jos alkaa orgasmi tulla, viivyttääkseni nautintoa. Viimein, kun aika tuntuu hyvältä, avaan reiteni ja suuntaan suihkun jälleen klitoriksen juureen, kunnes ihana ihana orgasmi räjäyttää tajuntani!
- Anonyymi
Minä aina tungen sormen pimppiin ja alan vatkata kuten seksissä,
- Anonyymi
Minä käytän joskus sähköhammasharjaa niin että harjapuoli on pois päin pimpistä , siis muoviosalla.
- Anonyymi
Itellä tulee tosi hyvä olo ku on esim puhas oikeen kokonen ja muotonen kynä jota muuten en tuntis vähän matkaa. Sit hieron klitorista (ennen tätä kaikkee on lukenu kaikkee ja hieronu ihteeny yms). Sit ku alan siitä tärisemään/liikkumaan pienesti tunneb sen kynänki. Ihanaa
- Anonyymi
Sormella se tuntuu hyvältä. Dildo ei tunne itse mitään.
- Anonyymi
Kiihottaisiko vielö enemmän jos joku random mies katselisi ja runkkais?
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Ite oon tota kaulinta tunkenu perseeseen ja ihan hyvin se siellä on
- Anonyymi
Anteeksi, KAULIMEN?! Miten tää on oikein mahdollista?
Kyllä hierova suihku on paras, miehetkin siitä tykkää, kun anuksen ja kassien väliin suihkuttelee.
- Anonyymi
Haluun sormittaa mutta miten
sormilla etit klitoriksen ja kun tarpeeks märkänä oot niin voit sinne sisäänkin sormia työntää, mut klitan hieromisen kautta ainakin aluks on mun mielestä helpoin saada orgasmi
- Anonyymi
Miltä orgasmi tuntuu
Orgasmi voi tuntua erilaiselta eri ihmisille ja eri tilanteissa. Jotkut kuvailevat sitä voimakkaana mielihyvänä, joka leviää kehon läpi, samalla kun toiset kokevat sen sykkivänä tai kihelmöivänä tuntemuksena. Kokemus voi vaihdella myös sen mukaan, millainen stimulaatio sitä edelsi ja millainen mielentila on.
ummetustaide kirjoitti:
Orgasmi voi tuntua erilaiselta eri ihmisille ja eri tilanteissa. Jotkut kuvailevat sitä voimakkaana mielihyvänä, joka leviää kehon läpi, samalla kun toiset kokevat sen sykkivänä tai kihelmöivänä tuntemuksena. Kokemus voi vaihdella myös sen mukaan, millainen stimulaatio sitä edelsi ja millainen mielentila on.
Mitä pidempään kestää yleensä sit pareempi.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B0z0L7
- Anonyymi
Onko normaalia jos 11v tulee mälli oon poika haluukko joku tulla kuville snäpis
- Anonyymi
Joku kuville snäpis
- Anonyymi
Snp
- Anonyymi
Kai teitä haluttaisi jos teitä hitaasti nuolisi vanhempi joka puolelta ,pillustakin?Taitaitaisi tuntua ihanalle?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579682Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174031Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323326Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht942573Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142100Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3982012Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2431519FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731168Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101135