Älkää koskaan, ikinä, missään tilanteessa menkö itse tai laittako lapsianne Outokummun Ammattiopistoon! Siellä pyörii vuodesta toiseen samat, ammattitaidottomat opettajat ja samat ongelmat! Arvioinnit ei ole koskaan ajoissa, tavaroita katoaa selittämättömästi, opettajat haukkuvat oppilaitaan, kiusaamista, aikataulumuutoksista ja kokeista/näytöistä ei ilmoiteta ajoissa... Lista on loputon! Välttäkää siis tätä koulua viimeiseen saakka!
Varokaa tätä koulua
8
684
Vastaukset
- asiakas väärässä
Toi on ihan yleinen ilmiö toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa. Ainakin Stadin ammattiopistossa. Ainoa ero Stadin ammattiopiston toisen asteen ammatillisen koulutuksen ja syövän välillä on se, että syöpä kehittyy..
- entinenoppilas
Näinpä.
- Pirkanmaan maa-ajuri
Entäs Tredu ?
Opettajat toinen jalka varhaiseläkkeellä, toinen jalka puoluetoimistossa.
Osa tutkinnoista aloilta joita ei 2000-luvun työelämä edes tunne! - anulus occulus
Jaa a. Riippuu varmaan paljolti mitä alaa opiskelet. Itse olen siellä opiskelemassa sitä todella suosittua alaa (you know) ja ei todellakaan minkäänlaista kiusaamista ja opetuksen taso luonnollisesti Suomen parasta.
Olen toki huomannut, että joillakin pudokkaiden suosimilla koulutuslinjoilla on jutuiltaan niinkin naakkamaista porukkaa, etten varmasti itsekkään tulisi sellaisten kanssa toimeen ja tällaisessa korvessa kuin Outokumpukin on, niin olisi varmasti erittäin ankeaa opiskella esim. lähäriksi. - PensseliSetä
Kannattaa hakea Huvikumpuun. Siellon korkeatasoinen opetus ja erityisesti opiskelijat.
- Pätevä opettaja
Näitä varoitusilmoituksia löytyy harva se viikko, ja kysymys on milloin mistäkin oppilaitoksesta. Näinen varoitusten perusteella Suomesta ei löydy yhtään ammattiopistoa tai muuta oppilaitosta, joka olisi ns. huono tai jossa ei olisi jotakin korjattavaa - aina on ja tulee olemaan. Opettajia on turha syytellä asiasta. Jos opiskelija-aines tulee kouluun peruskoulusta ja suurella osalla pk;n päättötodistuksen keskiarvo on alle 6, niin millaisen johtopäätöksen aloittaja tekee tästä. Minä - opettajana - teen sellaisen johtopäätöksen, että kaikilla opettajilla pitäisi pedagogisten opintojen lisäksi olla erityisopettajan ja opinto-ohjaajan pätevyys.
- merkille pannut
lisäisin tuohon pätevyyslistaan vielä sosiaalityöntekijän ja psykologin pätevyyden
- Jormatuusanainen
ÄLÄ Treduun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346