Varokaa tätä koulua

entinenoppilas

Älkää koskaan, ikinä, missään tilanteessa menkö itse tai laittako lapsianne Outokummun Ammattiopistoon! Siellä pyörii vuodesta toiseen samat, ammattitaidottomat opettajat ja samat ongelmat! Arvioinnit ei ole koskaan ajoissa, tavaroita katoaa selittämättömästi, opettajat haukkuvat oppilaitaan, kiusaamista, aikataulumuutoksista ja kokeista/näytöistä ei ilmoiteta ajoissa... Lista on loputon! Välttäkää siis tätä koulua viimeiseen saakka!

8

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas väärässä

Toi on ihan yleinen ilmiö toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa. Ainakin Stadin ammattiopistossa. Ainoa ero Stadin ammattiopiston toisen asteen ammatillisen koulutuksen ja syövän välillä on se, että syöpä kehittyy..

• entinenoppilas

Näinpä.

• Pirkanmaan maa-ajuri

Entäs Tredu ?
      Opettajat toinen jalka varhaiseläkkeellä, toinen jalka puoluetoimistossa.
      Osa tutkinnoista aloilta joita ei 2000-luvun työelämä edes tunne!

• anulus occulus

Jaa a. Riippuu varmaan paljolti mitä alaa opiskelet. Itse olen siellä opiskelemassa sitä todella suosittua alaa (you know) ja ei todellakaan minkäänlaista kiusaamista ja opetuksen taso luonnollisesti Suomen parasta.

Olen toki huomannut, että joillakin pudokkaiden suosimilla koulutuslinjoilla on jutuiltaan niinkin naakkamaista porukkaa, etten varmasti itsekkään tulisi sellaisten kanssa toimeen ja tällaisessa korvessa kuin Outokumpukin on, niin olisi varmasti erittäin ankeaa opiskella esim. lähäriksi.

• PensseliSetä

Kannattaa hakea Huvikumpuun. Siellon korkeatasoinen opetus ja erityisesti opiskelijat.

• Pätevä opettaja

Näitä varoitusilmoituksia löytyy harva se viikko, ja kysymys on milloin mistäkin oppilaitoksesta. Näinen varoitusten perusteella Suomesta ei löydy yhtään ammattiopistoa tai muuta oppilaitosta, joka olisi ns. huono tai jossa ei olisi jotakin korjattavaa - aina on ja tulee olemaan. Opettajia on turha syytellä asiasta. Jos opiskelija-aines tulee kouluun peruskoulusta ja suurella osalla pk;n päättötodistuksen keskiarvo on alle 6, niin millaisen johtopäätöksen aloittaja tekee tästä. Minä - opettajana - teen sellaisen johtopäätöksen, että kaikilla opettajilla pitäisi pedagogisten opintojen lisäksi olla erityisopettajan ja opinto-ohjaajan pätevyys.

• merkille pannut

lisäisin tuohon pätevyyslistaan vielä sosiaalityöntekijän ja psykologin pätevyyden

• Jormatuusanainen

ÄLÄ Treduun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe