Hukkasin suunnan elämältäni.

Olen joutunut tuuliajolle. Innottomuus ottanut voimakkaan otteen minusta.
Takana on muutama masennusjakso, jotka jätettiin vaiheeseen... Molemmilla kerroilla jätettiin lääkitys päälle, jotka lopetin vähitellen omatoimisesti.
Nykyaikana niin helposti vain määrätään lääkkeet ja jätetään hoitamatta asioita loppuun asti. Käytin SRRI-lääkkeitä, jotka ovat varmasti hyödyllisiä oikein käytettynä. Ei ole kenenkään edunmukaista, että jätetään ihminen vain käyttämään niitä... Viimeisimpänä käytin Sepramia kaksi vuotta täysin ilman valvontaa. Riitti, että kävin vain aika ajoin uusimassa reseptin.

Nyt olen täysin tuuliajolla niin uskonelämän, kuin ajallisenkin elämän suhteen. En tiedä paikkaani yhteiskunnassa. Olen kouluttautumassa alalle, josta en myöskään tiedä, tuleeko se olemaan juttuni. Nyt on kesäloma, eikä voimat ole riittäneet kesätöiden hakemiseen. Tunnen itseni uupuneeksi ja masentuneeksi, mutta enää ei huvita lähtee hakee apua terapiaista julkiselta puolelta, koska se hoidetaan niin surkeasti... Määräisivät taas lääkkeitä. Olen menettänyt uskon hyvään tulevaisuuteen. Ihan pieniäkään asioita en saa enää tehtyä.
Olen yrittänyt hukuttaa toivottomuuden tunnetta rytmikkääseen musiikkiin. Jotenkin tuntuu, että edes usko ei anna mulle enää mitään. Minut kenties on unohdettu?
183
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ehkä sinua ei ole unohdettu mutta olet itse unahtanut itsesi, ei kannata jäädä yksin kun masentaa, menet vain puhumaan jonnekin, jollekin.

Se taas on ihan normaalia että tapa-vanhoillislestadiolaisuus ei anna oikein mitään. Eihän kukaan mitään tapoja noudattamalla elämäänsä oikein mitään saa.
Tsemppiä

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Ajopuu. kirjoitti:

Olen joutunut tuuliajolle. Innottomuus ottanut voimakkaan otteen minusta.
Takana on muutama masennusjakso, jotka jätettiin vaiheeseen... Molemmilla kerroilla jätettiin lääkitys päälle, jotka lopetin vähitellen omatoimisesti.
Nykyaikana niin helposti vain määrätään lääkkeet ja jätetään hoitamatta asioita loppuun asti. Käytin SRRI-lääkkeitä, jotka ovat varmasti hyödyllisiä oikein käytettynä. Ei ole kenenkään edunmukaista, että jätetään ihminen vain käyttämään niitä... Viimeisimpänä käytin Sepramia kaksi vuotta täysin ilman valvontaa. Riitti, että kävin vain aika ajoin uusimassa reseptin.

Nyt olen täysin tuuliajolla niin uskonelämän, kuin ajallisenkin elämän suhteen. En tiedä paikkaani yhteiskunnassa. Olen kouluttautumassa alalle, josta en myöskään tiedä, tuleeko se olemaan juttuni. Nyt on kesäloma, eikä voimat ole riittäneet kesätöiden hakemiseen. Tunnen itseni uupuneeksi ja masentuneeksi, mutta enää ei huvita lähtee hakee apua terapiaista julkiselta puolelta, koska se hoidetaan niin surkeasti... Määräisivät taas lääkkeitä. Olen menettänyt uskon hyvään tulevaisuuteen. Ihan pieniäkään asioita en saa enää tehtyä.
Olen yrittänyt hukuttaa toivottomuuden tunnetta rytmikkääseen musiikkiin. Jotenkin tuntuu, että edes usko ei anna mulle enää mitään. Minut kenties on unohdettu?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu