Hei. Miten tarkistan kuuluvatko markatavarat lipun hintaan? Varasin lentolipun Tickets.fi:n kautta Norweigianin lennolle Helsinki - Fort Lauderdale. Varauksen alussa luki että "hinta sisältää 2kpl ruumaan meneviä matkatavaroita", maksuvaiheessa tämä tekti oli kuitenkin hävinnyt. Ostin kuitenkin lipun ja katsoin asiakirjoja norweigianin sivuilla. Käsimatkatavaroiden kohdalla oli merkintä " x 1". Ruumaan menevien matkatavaroiden kohdalla oli merkintä " x -1". Tarkoittaako tämä sitä että matkatavaroita ei kuitenkaan ole sisällytetty lipun hintaan? En ole ennen tarkastellut näitä asiakirjoja niin en tiedä.
Norweigian ja matkatavarat
8
524
Vastaukset
- Norwegianilla monest
En ole tuonne matkustanut, mutta Kreikkaan ja Kanarialle olen varannut heidän sivuiltaan matkoja. Minulla ei ainakaan kuulunut ruumaan menevä matkan hintaan. Ainoastaan 10 kg käsimatkatavara/hlö. Voit soittaa Norwegianille Suomen toimistoon suoraan ja kysyä asiaa. Tiskiltä ostettuna ruumaan menevä on kalliimpi.
- 19+14
Tuo riippuu ostamastasi lennon lipputyypistä.
LowFare - ei kirjattavaa matkatavaraa
Flex, Premium, PremiumFlex - yksi kirjattava laukku
Jos et tiedä mitä ostit tieto saattaa löytyä varaustunnuksella joko
https://www.norwegian.com/ssl/fi/asiakaspalvelu/my-norwegian/hae-varaus/
tai
www.checkmytrip.com, haun jälkeen valitse view details. - 25098205
Moi,
Kysyisin kuinka kävi? Kuuluiko matkatavarat lennon hintaan? Olen varaamassa lentoja ticket.fi:n kautta ja minulla on sama ongelma; maksuvaiheessa teksti matkatavaroista yllättäen katoaa.- kysymys_sinulle
Miksi varaat lentolippua jonkun välikäden kautta etkä suoraan lentoyhtiöltä?
- 0909
Oletko ottamassa matkatavaroita mukaan?
- lennon_etsintää
Norwegianin halvin lippu(low fare) ei sisällä ruumaan menevää matkatavaraa.
- rtype
voiko lisämaksusta laittaa tavaraa ruumaan? paljonkohan se lisämaksu olisi
- Bukkake_
Kantsisko rtype sun vaikka googlettaa tota juttua ja yllätys yllätys, tieto löytyy Norwegian sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082