Hei. Miten tarkistan kuuluvatko markatavarat lipun hintaan? Varasin lentolipun Tickets.fi:n kautta Norweigianin lennolle Helsinki - Fort Lauderdale. Varauksen alussa luki että "hinta sisältää 2kpl ruumaan meneviä matkatavaroita", maksuvaiheessa tämä tekti oli kuitenkin hävinnyt. Ostin kuitenkin lipun ja katsoin asiakirjoja norweigianin sivuilla. Käsimatkatavaroiden kohdalla oli merkintä " x 1". Ruumaan menevien matkatavaroiden kohdalla oli merkintä " x -1". Tarkoittaako tämä sitä että matkatavaroita ei kuitenkaan ole sisällytetty lipun hintaan? En ole ennen tarkastellut näitä asiakirjoja niin en tiedä.
Norweigian ja matkatavarat
8
600
Vastaukset
- Norwegianilla monest
En ole tuonne matkustanut, mutta Kreikkaan ja Kanarialle olen varannut heidän sivuiltaan matkoja. Minulla ei ainakaan kuulunut ruumaan menevä matkan hintaan. Ainoastaan 10 kg käsimatkatavara/hlö. Voit soittaa Norwegianille Suomen toimistoon suoraan ja kysyä asiaa. Tiskiltä ostettuna ruumaan menevä on kalliimpi.
- 19+14
Tuo riippuu ostamastasi lennon lipputyypistä.
LowFare - ei kirjattavaa matkatavaraa
Flex, Premium, PremiumFlex - yksi kirjattava laukku
Jos et tiedä mitä ostit tieto saattaa löytyä varaustunnuksella joko
https://www.norwegian.com/ssl/fi/asiakaspalvelu/my-norwegian/hae-varaus/
tai
www.checkmytrip.com, haun jälkeen valitse view details. - 25098205
Moi,
Kysyisin kuinka kävi? Kuuluiko matkatavarat lennon hintaan? Olen varaamassa lentoja ticket.fi:n kautta ja minulla on sama ongelma; maksuvaiheessa teksti matkatavaroista yllättäen katoaa.- kysymys_sinulle
Miksi varaat lentolippua jonkun välikäden kautta etkä suoraan lentoyhtiöltä?
- 0909
Oletko ottamassa matkatavaroita mukaan?
- lennon_etsintää
Norwegianin halvin lippu(low fare) ei sisällä ruumaan menevää matkatavaraa.
- rtype
voiko lisämaksusta laittaa tavaraa ruumaan? paljonkohan se lisämaksu olisi
- Bukkake_
Kantsisko rtype sun vaikka googlettaa tota juttua ja yllätys yllätys, tieto löytyy Norwegian sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295490
- 1691988
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601591Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561156- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701144viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41930