Hei. Miten tarkistan kuuluvatko markatavarat lipun hintaan? Varasin lentolipun Tickets.fi:n kautta Norweigianin lennolle Helsinki - Fort Lauderdale. Varauksen alussa luki että "hinta sisältää 2kpl ruumaan meneviä matkatavaroita", maksuvaiheessa tämä tekti oli kuitenkin hävinnyt. Ostin kuitenkin lipun ja katsoin asiakirjoja norweigianin sivuilla. Käsimatkatavaroiden kohdalla oli merkintä " x 1". Ruumaan menevien matkatavaroiden kohdalla oli merkintä " x -1". Tarkoittaako tämä sitä että matkatavaroita ei kuitenkaan ole sisällytetty lipun hintaan? En ole ennen tarkastellut näitä asiakirjoja niin en tiedä.
Norweigian ja matkatavarat
8
823
Vastaukset
- Norwegianilla monest
En ole tuonne matkustanut, mutta Kreikkaan ja Kanarialle olen varannut heidän sivuiltaan matkoja. Minulla ei ainakaan kuulunut ruumaan menevä matkan hintaan. Ainoastaan 10 kg käsimatkatavara/hlö. Voit soittaa Norwegianille Suomen toimistoon suoraan ja kysyä asiaa. Tiskiltä ostettuna ruumaan menevä on kalliimpi.
- 19+14
Tuo riippuu ostamastasi lennon lipputyypistä.
LowFare - ei kirjattavaa matkatavaraa
Flex, Premium, PremiumFlex - yksi kirjattava laukku
Jos et tiedä mitä ostit tieto saattaa löytyä varaustunnuksella joko
https://www.norwegian.com/ssl/fi/asiakaspalvelu/my-norwegian/hae-varaus/
tai
www.checkmytrip.com, haun jälkeen valitse view details. - 25098205
Moi,
Kysyisin kuinka kävi? Kuuluiko matkatavarat lennon hintaan? Olen varaamassa lentoja ticket.fi:n kautta ja minulla on sama ongelma; maksuvaiheessa teksti matkatavaroista yllättäen katoaa.- kysymys_sinulle
Miksi varaat lentolippua jonkun välikäden kautta etkä suoraan lentoyhtiöltä?
- 0909
Oletko ottamassa matkatavaroita mukaan?
- lennon_etsintää
Norwegianin halvin lippu(low fare) ei sisällä ruumaan menevää matkatavaraa.
- rtype
voiko lisämaksusta laittaa tavaraa ruumaan? paljonkohan se lisämaksu olisi
- Bukkake_
Kantsisko rtype sun vaikka googlettaa tota juttua ja yllätys yllätys, tieto löytyy Norwegian sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511397- 639660
- 1385484
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak762544