Terkkarin huoneessa 1

Aaah sexi

Tänään koulussa eräs tyttö nimeltä Linda menee terkkarin luokse, sillä hän tuntee kipua kalussaan, ja se on jatkunut hyyyvin pitkään. Linda koputtaa huoneen oveen.
- Sisään, sieltä vastataan.
- Hei, olen Linda Ahonen ja minulla on eräs ongelma.
- Hei, Linda. Kerrohan ongelmastasi.
- No... Minulla on ollut.. Alapää varsin kauan kipeä, Linda nolostuu.
- Jaaha. Tuota, minä en valitettavasti vastaa seksuaali-ongelmista jotka olet itse aiheuttanut.Voit poistua, terkkari sanoo kuivasti.
- Öh, mutta en ole harrastanut seksiä..
- Jaa, no sitten se on.. Öm, ymmärretävää. Tuota... Minä.. No, tule luokseni... Huomenna. Juu. Hei hei.

Linda lähtee terkkarilta hämmentyneenä. Miksi vasta huomenna?? Lindaa harmittaa, kun hän valehteli ettei ole harrastanut seksiä. No onhan hän, mutta vain kerran. Jo 7 kk sitten. Erään Juhon kanssa, joka sittemmin jätti hänet.

Huomenna Linda koputtaa taas terkkarin ovella.
- hei, Linda! Minä voin nyt hoitaa ongelmasi.
Kysynkin nyt, no.. Minkälaisesta seksistä olet kiinnostunut.
- Öh, no... Lesbosta.
- Hyvä on. Se on hyvä asia. Käy tähän pedille makamaan.

Terkkari riisuu Lindan housut ja paidan.
-Linda.. Käykö se sinulle?
-Mikä??
- Että me..
- Ai.. No.. En tiedä.
- Öh... Hyvä on. Tule huomenna uudestaan kertomaan haluatko. Sinun ei ole pakko.

6

4022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terkkarin huoneessa 2

      Linda koputtaa terkkarin,jonka nimi on Lilja, ovelle, astuu sisään ja sanoo: Haluan.
      - Ooh, ihanaa Linda. Sinähän olit kiinnostunut lesbosta. Nyt.. Nyt saat sitä.
      Käyppä pedille..

      Terkkari riisuu Lindan alusvaatteisilleen. Linda tekee saman terkkarille. Lilja painaa itsensä Lindan päälle.. Linda ja Lilja suutelevat voimaakkaasti. Linda puristaa Liljan rintoja.
      - Linda, mene tunnille. Tulisitko huomenna?
      - Joo.

      Huomenna Linda ja Lilja riisuuvat alasti. Lilja painaa Lindan sängylle ja hieroo pimppiään Lindan pimppiin. Linda kiihottuu ja ynähtää onnesta. Linda avaa haaransa hyvin auki ja Lilja painautuu Lindan pimppiä vasten ja nytkyttää.
      -Linda. Haluaositko tulla vielä huomenna? Jos, tuota..
      -Otettaisiin suihin? Joo.

      Huomenna kun Linda astuu sisään, Lilja makaa vuoteella jo alasti. Linda riisuu nopeasti ja heittäytyy vuoteelle.
      Lilja aloittaa imemällä Lindan rintaa, ja Linda imemällä Liljan rintaa. Lilja siirtyy alemmas, käskee Lindaa avaamaan haarojansa ja nuolee Lindan pimppiä. Linda yllyttää Liljaa työntämään kieltä syvälle, ja Lilja työntää. Linda virtsaa vahingossa, kun on niin kiihottunut. Lilja wi vedä kieltään pois vaan antaa virtsan valua kasvoilleen ja ynisee: Lisää!! Linda virtsaa erittäin paljon ja Lilja nuolee pimppiä kieli eritääin syvällä. Lilja avaa pimppiä käsillään ja työntyy hyvä syvemmäs, sekä ynisee: Virtsaa!! Linda virtsaa suoraan Liljan suuhun. Pitkän ajan päästä Lilja työntyy vihdoinkin uloa

      • täysin läppää siis :-)

        Toi on täyysin läpällä tehty :-) en ollut mitenkään kauheen... Järjissään sillon. Tuli vaan mieleen kirjottaa tollanen.... Lukekaa mieluummin "asun matikan maikan kanssa" se on hyvä. Tätä ei kyllä kannata lukea. Myönnän, oli virhe kirjoittaa tuo, ja se on siis täysin läppää. Täysin läppää :-). Mua harmitti se niin paljon et piti nyt tulla selvittänään että se on aivan täysin läppää.. Antakaa anteeksi kun kirjoitin täyttä roskaa tänne :-). Toivottavsti poistuu joskus... Kun ei saa muuten poistettua. Vielä kerran: täysin läppää :-)

        t. Kirjoittaja (joka on typerys...)


      • korjaus vielä:-)
        täysin läppää siis :-) kirjoitti:

        Toi on täyysin läpällä tehty :-) en ollut mitenkään kauheen... Järjissään sillon. Tuli vaan mieleen kirjottaa tollanen.... Lukekaa mieluummin "asun matikan maikan kanssa" se on hyvä. Tätä ei kyllä kannata lukea. Myönnän, oli virhe kirjoittaa tuo, ja se on siis täysin läppää. Täysin läppää :-). Mua harmitti se niin paljon et piti nyt tulla selvittänään että se on aivan täysin läppää.. Antakaa anteeksi kun kirjoitin täyttä roskaa tänne :-). Toivottavsti poistuu joskus... Kun ei saa muuten poistettua. Vielä kerran: täysin läppää :-)

        t. Kirjoittaja (joka on typerys...)

        P.s tarkoitan siis että en mä oo kirjottanu sitä"asun matikan maikan kanssa" vaan että se on hyvä.


    • örinäää

      Tyttö nimeltä Linda jolla on kalu kipeä........
      Harvinaisen huono tekele

      Peukku alas

    • kuolehomo

      vittu mitä paskaa

    • Surkeaaa

      Huonoin, jonka oon ikinä lukenu....!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1910
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe