Tässäkinkö nämä virolaiset kusipäät ovat jäsenenä käsi ojossa.
Pohjoismaiden investointipankki
9
154
Vastaukset
- Asiaan, asiaan!
Taas on veljemme ihan kokonaisen lauseen saanut pieraistua aivoistaan.
- häipykää loiset
Islanti ja Viro pois tuosta pankista!
- Fiksu suomalainen
"NIB on Islannin, Latvian, Liettuan, Norjan, Ruotsin, Suomen, Tanskan ja Viron yhdessä omistama kansainvälinen rahoituslaitos. Pankilla on luotonantoa sekä jäsenmaissa että niiden ulkopuolella."
http://www.nib.int/nib_in_brief/pohjoismaiden_investointipankki
Mitä kohtaa aloittaja ei (taaskaan) ymmärtänyt?- he he he
Toki minä ymmärsin. Rahaa pitää saada vaikka oma isoäiti myymällä. Ehkä teidän idän ihmisten olisi ollut parempi pysyä maaorjina kun tuo ahneus tuntuu geeneissä syvällä olevan.
- fnvff hjghghgdh
Aloittaja ei ymmärtänyt, että kaikki NIB:n omistajat ovat samalla viivalla rahan saamisessa ja maksajina. Turha sille tyhmälle on selittää yhtään mitään, rajoittuneen ajattelun omaava rassukka se vain on.
- fnvff hjghghgdh
he he he kirjoitti:
Toki minä ymmärsin. Rahaa pitää saada vaikka oma isoäiti myymällä. Ehkä teidän idän ihmisten olisi ollut parempi pysyä maaorjina kun tuo ahneus tuntuu geeneissä syvällä olevan.
Mitähän jos ottaisit vahvemman lääkkeen, lakkaisi nuo kummalliset juttusi?
- sinä se tyhmä olet
fnvff hjghghgdh kirjoitti:
Aloittaja ei ymmärtänyt, että kaikki NIB:n omistajat ovat samalla viivalla rahan saamisessa ja maksajina. Turha sille tyhmälle on selittää yhtään mitään, rajoittuneen ajattelun omaava rassukka se vain on.
Ai Viroko maksaa sen minkä saa. Viro ei todellakaan ole mikään nettomaksaja edes tuossa.
- raumlaine1
sinä se tyhmä olet kirjoitti:
Ai Viroko maksaa sen minkä saa. Viro ei todellakaan ole mikään nettomaksaja edes tuossa.
Laku munni, nõme päss!
- fnvff hjghghgdh
sinä se tyhmä olet kirjoitti:
Mitä ihmettä vänkäät? Et kai tosissasi kuvittele että maksamatta hyväksytään NIB:iin? Kiitos lauantain nauruista, pelle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082170En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761598Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431005
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46999- 99951
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753- 45749