Muutto Haka-alueelle.

mumm1

Olen asunut vuosia sitten Haka-alueella.Ajattelin muuttaa sinne takaisin .
Miten lienee alueen meno rauhoittunut.
Asiallisia kommentteja.

10

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muualla parempi

      Samat mamut ja narkit siellä pyörii ku tähänkin asti

    • SARIKATAJISTO

      Eipä muuten oo,asuin siellä viimeksi 1990-91.ei ollu narkkeja.
      Juoppoja ja romaaneja.eikä sillonkaan tarvinnu pelätä tai varoa.Narkit tuli myöhemmin ja poistui luonnollista tietä....
      Samaa köyhiö lähiöelämää kuin muuallakin.
      halpoja kerrostalo-osakkeita muuten näkyy olevan tarjolla.
      Viisas sijoittaja voisi tehdä hyvät kaupat.

      • Sijoittaja

        ei halua harmeja joita halvat asunnot tuollaisella alueella aiheuttavat. Vuokralaisaines on pääosiltaan surkeaa ehkä muutamaa täysipäistä lukuunottamatta. Kokemus on osoittanut että jos ei vuokralainen pysty omillaan vuokraansa maksamaan, ei sitä pidä myöskään vuokralle ottaa. Varsinkaan jos vuokratakuunkin maksaa sosiaalitoimi.


      • little-dick
        Sijoittaja kirjoitti:

        ei halua harmeja joita halvat asunnot tuollaisella alueella aiheuttavat. Vuokralaisaines on pääosiltaan surkeaa ehkä muutamaa täysipäistä lukuunottamatta. Kokemus on osoittanut että jos ei vuokralainen pysty omillaan vuokraansa maksamaan, ei sitä pidä myöskään vuokralle ottaa. Varsinkaan jos vuokratakuunkin maksaa sosiaalitoimi.

        Eikun tänne vaan mumm1. Saadaan lisää silmänruokaa !


      • mumm1
        little-dick kirjoitti:

        Eikun tänne vaan mumm1. Saadaan lisää silmänruokaa !

        No niin.Kaksi viikkoa olen asunut täällä .Hyvä tämä paikka tuntuu olevan.
        Nytkään ei kuulu mistään mitään mölinöitä.
        Tuo lämpökeskus pitää ääntä.Kai siihen tottuu.Tosi rauhallista ,ainakin täällä vesitornin alapuolella.Ihan turhaa panettelua kuulee tästä alueesta.
        Edulliset yhtiövastikkeet.


      • mumm120
        Sijoittaja kirjoitti:

        ei halua harmeja joita halvat asunnot tuollaisella alueella aiheuttavat. Vuokralaisaines on pääosiltaan surkeaa ehkä muutamaa täysipäistä lukuunottamatta. Kokemus on osoittanut että jos ei vuokralainen pysty omillaan vuokraansa maksamaan, ei sitä pidä myöskään vuokralle ottaa. Varsinkaan jos vuokratakuunkin maksaa sosiaalitoimi.

        0len usean vuoden vuokrannut asuntoani Kangasvuokontiellä.Vuokralaisten kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.Vuokrat ovat tulleet ajallaan jne.Ei kannata
        yleistää.esim.talo 21 on todella siisti ja rauhallinen.Hyvin hoidettu talöo yhtiö.


    • Huono kokemus Hakalt

      Kannatttaa kuitenkin harkita 2 kertaa ennen Hakatsulle muuttamista koska muualtakin saa samalla rahalla kivempia vuokra -asuntoja.

    • Eastsidefoeva

      Hakatsu on savonlinnaräpin henkireikä, täältä se räppi ja hiphoppi tulee, ei vaan taminon jengi tajuu, ei kermaperseet tajuu urbaania runonlauluu. Tarttee olla oikee ympäristö. Hakatsulla ja nätkillä on! Olen ylpee hakatsulainen, mää ja mun posse. Eastside once and FOEVA!

    • tyhjäpää

      Siis olet ylpeä Suomalainen ja teet hakalla räppiä ja hiphopia! Salli mun nauraa

    • Miukuliina

      Ihan rauhassa saanut asua.Tosin en muuta naapureiden kanssa ole tekemisissä kuin päivää tokasen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe