kuntaliitoksen vaakunaksi sopii kyllä sellainenkin kuvio jossa on kuvattu kaiki kolme elementtiä eli piispanhiippa,kirves ja tuulimylly !
Tuulimylly siksi että Säkylän nykyinen tuulimylly on myös Köyliön Puolimatkasta peräisin !
Köyliö-Säkylän
1
295
Vastaukset 1
- säiliöläinen
Säkylän ja Köyliön keskinäistä kuntaliitosta ollaan käsittääkseni haviteltu, ellei vuosikymmeniä, niin ainakin vuosikausia. Aikaa on kulunut kaiketi kymmenisen vuotta siitä, kun Säkylän ja Köyliön yhteiseksi vaakunaksi sopisi jonkinlainen yhdistelmä näiden kuntien nykyisistä vaakunoista. Tasan tarkkaan en muista, minkä näköinen oli. Olisikohan ollut tuulimyllyn yläosa ja Lallin kirves? Vai tuulimyllyn alaosa ja piispa Henrikin lakki? En muista tasan tarkkaan.
Mutta Säkylän ja Köyliön yhdistymisestä on jo oma ketju. Vai halusitko, että tässä ketjussa nimenomaan keskitytään tuohon vaakunaan?
Toki olen myös sitä mieltä, että vaakunaksi sopisi jonkinlainen yhdistelmä Säkylän ja Köyliön vaakunoista. Nimeksi vaikkapa Säiliö. Saapi nähdä, toteutuuko tosissaan vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568