Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naapuri kävi päälle :(

Kenelläkää neuvoja?

Hei!

Tämä ehkä kuuluisi laki-osastolle, mutta koira-asiakin tämä on...
Eli haluaisin kysyä, josko jollakulla olisi neuvoa seuraavaan asiaan...

Samassa rivitaloyhtiössä asuva vanhempi rouva kävi kimppuuni, kun kuulemma jätän koirankakkoja pitkin taloyhtiön pihoja. Hän siis löi pari kertaa päähäni. Onneksi ehdin väistää, ettei lyönnit kovin paljon osuneet. Siinä hän sitten vielä jatkoi raivoamista kakoista ja minä sanoin häntä mielenvikaiseksi. Siitä hän vasta suuttuikin ja haukkui minut tynnyriksi vauvavatsani takia.
Tein rikosilmoituksen, poliisit kävivät paikalla.

Ajattelinkin nyt, että olenko minä syyllinen kunnianloukkaukseen tai vastaavaan kun kutsuin häntä tuolla nimellä?

Ps. meidän perhe kerää aina koirankakat pois, aina. Jos kakkapussit loppuvat joskus kesken lenkin ja koira kakkaa vielä jonnekin, minä haen kotoa pussin ja käyn poimimassa kakan pois. Ja jos kovin pitkällä ollaan kotoa, etsin jonkun kepin ja kuljetan kakan sillä pois näkyvistä. Rouva vaan nyt oli keksinyt että kun minulla on iso koira ja taloyhtiön mailla olevat kakat ovat isoja, niin sen on silloin meidän koiran kakkaa :D

5

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • §§-

      Eiköhän se ole niin että poliisit nyt tutkivat sitä mistä rikosilmoitus on tehty, eli pahoinpitelyä jonka uhri sinä olit. Voihan toki olla että sinullekin siitä jokin sakko tulee solvauksestasi, mutta tuskinpa. Molemmat varmaan joudutte käymään kuulusteluissa ja hakemassa laput joilla ainakin pahoinpitelijäsi maksaa sakkonsa ellei oikeuteen halua.

    • Kenelläkää neuvoja?

      Njoo, täytyypä kattella. Kiitos vastauksesta :)

    • hassuaolisi

      Voi toivottavasti ei tässä maassa voi sakkoa saada siitä, että sanoo toiselle "hullu", kun tämä yrittää löydä.

      Mielestäni tuo menee tavallaan jo yksityiselämän puolelle? Siis oikues puhua millä sanavarastolla haluaa... Kiusaaminen, eli jatkuva nimittely on tietysti väärin, samoin kuin olisi ollut se, jos olisit siis naapurustossa oikeasti levitellyt "tietoa", että mummo olisi mielenvikainen. Mutta tuommoinen heitto? Kerro toki kuinka kävi.

    • nou hätä teil

    • Kenelläkää neuvoja?

      Samaa kyllä ajattelin, että "Voi toivottavasti ei tässä maassa voi sakkoa saada siitä, että sanoo toiselle "hullu", kun tämä yrittää löydä."

      Puhutaanko me tosiaan samasta tapauksesta, "tuttua huttuuu"? Sellasia kakskerroksisia taloja ja huonosti suomea puhuva tyyppi? Ja koiralauma. Jos on sama niin en yhtään ihmettele, jos poliisit tuntee..

      Kyllä tää asia eteenpäin menee, toivottavasti ei vaan tarvi ikuisuuksia odotella käsittelyä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe