Tilasin Saunalahdelta uuden modeemin, kun vanha meni rikki. Uusi modeemin on ZyZEL ja haisee todella pahalle. Pidän ikkunoita auki nyt kylmällä säällä ja olen ulkovaatteet päällä kotona. Järkyttävän pahaa hajua vaan tulee pienestä laatikosta.
Epäilen, että ovat jotain bromattuja palonestoaineita, jotka aiheuttavat kaikkea sairautta kuten syöpää..
Onko kellään samaa ongelmaa. Aiemmassa modeemissa ei ollut onglemia. Mietin laajakaistaliittymän vaihtoa toiselle operaattorille. Tiedättekö modeemimalleja, jotka eivät haise? Tämä on kärynnyt tässä jo viikon ja minulla on paha astma.
Modeemi haisee pahalle
haisunäätä kotona
3
428
Vastaukset
- wernerska
Olisko siellä modeemissa jokin kondensaattori kärähtänyt tai vuotanut, siitä mahdollisesti haju johtuu.
- bromaani
Oletko jo matoina? Lähtikö haju ajan kanssa? Sama homma CTS-valokuitumodeemin kanssa. Aivan sairaan myrkyllinen haju uudesta laitteesta.
- toxic.vapor
Piirilevynä käytetty lasikuidun sijaan varmaan halvempaa Pertinax-levyä, joka haisee pitkään pahalle. https://en.wikipedia.org/wiki/FR-2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089