Kuka saa diagnosoida skitsofrenian?

tätä mietin kovasti

Saako kokenut tullitarkastaja diagnosoida skitsofrenian nuoremmassa työtoverissaan?

5

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psyk.hoit.

Jos on psykiatri niin onnistuu. En ole kuitenkaan kuullut että kukaan psykiatri olisi hakeutunut tullitarkastajaksi.

• Minulla diagnosoitiin skitsofrenia pitkän sairastelun jälkeen spykiatrisessa sairaalassa. Diagnoosi tehtiin lääkärin mukaan, Minä en tiedä vieläkään siitä mitään.
      'Olin asunut pitkään mökillämme ihan yksin ja kävin lohjalla baarissa, siellä tuli joku kohtaus ja rupesin riehumaan. Poliisit veivät putkaan ja sieltä päivällä sitten lohjan päivystykseen. Sieltä sain lähetteen Halikon sairaalaan.

• villi veikkaus

LSD:tä sait ja olit harhainen sen jälkeisinä aikoina. Tuloksena ikuinen diagnoosi. Siten ongitaan ihmisiä erään ryhmittymän toimesta.

No ei kai. Puhutaan virallisen totuuden kieltä. Kyseessä on ollut alkoholin aiheuttama psykoosi joka on johtunut skitsofreniasta tai laukaissut sen.

• En siis ole alalla

Vain lääkäri (mielellään psykiatri eli psyykkisistä sairauksista tietävä) voi ja saa asettaa diagnoosin.

Muu "diagnosointi" on asiatonta. Diagnosointi ei ole mikään seuraleikki tai keino haukkua toista. Sellainen on kiusaamista.

• tätä.mietin.kovasti

Kiusaamista se tietenkin oli. Tosi rajua työpaikkakiusaamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      173
      6071
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3374
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2788
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1914
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1678
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1626
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1497
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23