Kuusiston linnanraunioita, joita en ole nähnytkään sitten kouluretken joskus 60-luvulla. Hyvin olivat kivet pysyneet paikoillaan. Pisti kuitenkin silmään sellainen huomionarvoinen seikka, että vaikka muureilla kiipeily on kielletty, eräänkin lapsiperheen vanhemmat antoivat jälkikasvunsa käyskennellä vapaasti muurien päällä. Siitä ei välttämättä hyvää seuraa ja pari kyykäärmettäkin löytyi.
Tuli myös tutustuttua läheiseen luontopolkuun, joka kulkee rehevän jalopuisen lehtomaiseman halki ja ylhäällä on hyvä syödä eväitään kallion huipulla olevilta pöydiltä näköalapaikalla. Onnenonkijoitakin laiturilla käyskenteli.
Kävin viikonloppuna ihailemassa
huomionarvoista
2
155
Vastaukset
- Nyt koitti aika
Nyt se sitten välähti, että jonkin aikaa siellä vanhan kihlakunan viraston ovensuussa on palanut valo. Ettei sitä sitten saatukkaan tyhjennettyä. Nyt sitten tarvitaan jo voimakeinoja sammuttamaan ne eläkeläiset tästä kaupungista.
- ohikulkija7
No se valo palaa vaan sen vuoksi, että turvakamerat näkevät paremmin filmata. Noita kameroita näkyi sen tien varrellakin olevan erinäinen määrä jalopuissa lepakonpöntöiksi naamioituina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983