Olen 17v suomalainen mies turusta. 185cm 76kg urheilullinen ja haen seksi seuraa ;) Luonteeltani olen tosi kiltti, luotettava, rehellinen ja miksi kirjottelen tänne sivul, koska olen niin ujo lähestymään naisia :D Ottakaa kivat naiset yhteyttä! Ilmota viestissä ikäsi ja olethan varsinais-suomesta :) Haluan pitää hauskaa kun nuoria ollaan vielä :)
Seksiä turusta
6
481
Vastaukset
- minäkö
no lisään tähän vielä oman kikkini niin voitte tulla juttelemaan ja ehkä jo viikonloppuna nähdään :)
kik: loollero kaikki naiset varsinaissuomesta juttelee :) - Ziggyy
Et taida olla kauheen hyvännäkönen tai muutenkaan kiinnostava kun sun kikkis on täällä jokaikinen päivä kun joudut sitä niin jakelemaan.
loollerosta tulee mieleen lollero ja siitä läski...
- Wow!
Sulla on kuva taavista profiilissa :) Mahtava ohjelma aikoinaan tontut...
- minäkö
Olen tän viestin aloittaja ja toi toinen teksti ei ole mun !! joten tee oma tekstis muual!!
- turku turkki
Sori, en harrasta seksiä ulkomailla asuvien kanssa. Muutapas Suomeen niin mietitään asiaa uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2017964- 564902
- 244557
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274470Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364280Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594160- 623753
- 423405
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342676- 452409