Tosiaan, meidän nuorimmalla tyttärellämme tänä kesänä rippijuhlat.Sitä vaan, että voiko lahjapöydälle tai johonkin vastaavalle asettaa kuvia tyttärestämme esim.valokuva albumin? Häntähän siinä juhlitaan ja vieraat voisivat aikansakuluksi katsella kuvia? :)
rippijuhlat
4
195
Vastaukset
- joskus3
Mikä ettei voisi? Mutta kannattaa neuvotella tyttären kanssa, haluaako hän näyteltävän lapsuudenkuviaan kaikille. 15-v mielestä se voi olla tosi noloa. Ja kuten itse sanot, häntähän sillä hetkellä juhlitaan.
Me äidithän mielellämme esittelemme lapsien valokuvia, mutta eri asia mitä juhlakalu itse sanoo asiasta. - voi ei
Typerä idea. Rippijuhliinhan kutsutaan vain lähisuku kummit. Kyllä kai he osaavat keskenäänkin keskustella.
Muutenkin kannattaa miettiä, järjestetäänkö juhlat vain lahjojen takia, vai onko koko tilaisuudella mitään henkistä merkitystä. - äitivaan
Meillä pääsee keskimmäinen ripelle tänä kesänä ja juhlat tulossa. Minä olen rippilapselle koonnut koko lapsuuden ajalta albumin ja kirjoittanut kuviin tekstitkin. Se albumi on sitten jäänyt lapselle muistoksi ja siihen on voinut ne rippikuvatkin lisätä. Hauskoja hetkiä vierailla on ollut, kun kuvat on otettu normielämästä.
- äityli1
meilläkin oli kaksi vuotta sitten sama idea meidän juhlissa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382