paljon keskimäärä palkka?

mine

Paljon kehtaa pyytää lastenhoidosta jos ei ole koulutusta mutta kokemusta sitäkin enemmän?lapsia on kolme (10kk,5v ja 7v) aika olisi 15.00-09.00 eli yökin siinä...onko 80e paha koko keikasta?

12

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KallistaOnHuh

      Jos oot joku 14-16 v eikä oo kokemusta niin tosi kova pyynti.

      Aupair maksaa 250e/kk ruuat. Hän tekee 5pv viikossa kuukauden tuolla hinnalla.

      • exaupair

        ei kukaan au pair tee 250e/kk tai ei ainakaan pitäisi tehdä!

        Yleensä au pairin palkkio on pikemminkin 200e luokkaa viikossa. Toivottavasti teillä ei ole au pairia, jolle maksatte noin vähän. Ihan silkkaa ryöstöä ja nuoren ihmisen hyväksikäyttöä


    • Katso MLL

      Hei! Katso Mannerheimin lastensuojeluliiton sivuilta tietoa asiasta. Etsi kohta lastenhoito. Siellä on tietoa palkoista.

    • liian vähän

      80 euroa on liian vähän.

    • Lastenhoitaja2222

      80 euroa on todellakin liian vähän ottaen huomioon työajan (15.00-09.00 tekee 18h), sen että työ on osaksi yötyö sekä sen että lapsia on kolme ja että nuorin on vasta 10kk ja tarvitsee jopa enemmän valvontaa ja huomiota kuin isommat lapset. Tosin harvoin perheellä on varaa maksaa mitään huimaa liksaa että tuntipalkan sijaan tässä kannattaa todellakin pitää se könttäpalkka eli esim. 100€/keikka on jo minun mielestä hyvä summa niin perheelle kuin sinullekin. Kannattaa ottaa sekin huomioon että lapset nukkuvat about 9h yöunet niin siinä ei paljon tarvitse tehdä elleivät sitten heräile öisin. Mutta miniminä itse pitäisin tuota 100€, 80€ olisi liian vähän.

      • Lastenhoitaja2222

        Ai niin, ikäsi ja kokemuksesi vaikuttavat myös. Mitä nuorempi ja kokemattomampi sitä vähemmän voit pyytää palkkaa/sitä vähemmän sinulle maksetaan.


      • Hyvä huomio
        Lastenhoitaja2222 kirjoitti:

        Ai niin, ikäsi ja kokemuksesi vaikuttavat myös. Mitä nuorempi ja kokemattomampi sitä vähemmän voit pyytää palkkaa/sitä vähemmän sinulle maksetaan.

        Tässä ei tainnut olla alan ammattilainen kyselemässä ja -kuten itsekin sanoit- lapset nukkuvat suurimman osan tuosta hoitokeikasta, joten...


      • olisi itekkin tarve
        Hyvä huomio kirjoitti:

        Tässä ei tainnut olla alan ammattilainen kyselemässä ja -kuten itsekin sanoit- lapset nukkuvat suurimman osan tuosta hoitokeikasta, joten...

        Minusta 50€ sopu hinta :-)


    • Tedsa

      Mulle olisi tulossa yksi v.loppukeikka,lapsia kaksi(molemmat alle 3v).Paljonko pyytäisin palkkaa jos työtä on pe-su?

      • 354erfds

        Onko tuo pe-su "putkeen" eli 3 päivää perheen luona vai paljonko tunneissa?


    • Tedsa

      On pe-su putkeen,eli olisi pe(11-12)alkaen ja su asti(iltapäivä/iltaan).Kokemusta on kertynyt lastenhoidosta.

    • kippå

      Itse kun olen ollut pidemmän ajan hoitamassa lapsia, on mulle maksettu 50€ vuorokaudesta. Mutta näissä perheissä on ollut lapset jo isoja, eli ei niin paljon hommaa kuin että jos on pieniä lapsia. Että ei ainakaan minun mielestä tuo 80€ oo liian kova hinta.. Neuvottele perheen kans sellainen summa joka miellyttää molempia osapuolia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe