näkyy tulleen ainakin xp home editioniin :)
SP2 Updatessa suomeksi
5
545
Vastaukset
- Andor
ollut vielä eilen.
- Irene
Eikös SP2 tulekaan automaattisen päivityksen kautta? Ei ainakaan minulle ole tullut (XP Home) mitään ilmoitusta että olisi haettavissa!
Odotellut olen...- Pave
Tulee automaattisesti päivityksessä. Odotelkaa nyt kaikessa rauhassa. Microsoftilla varmaankin olisi palvelimet jumissa jos kaikki päivitykset lähtisi yhtä aikaa, joten kannattaa hieman odotella.....
Eiköhän ne sieltä pikku hiljaa mikäli on aito versio!
- päivittäjä
Lueskelin juuri englanninkielisiä asennusohjeita ym. tietoa uudesta päivityksestä.
Sen enempää asioita yksilöimättä kysyisin viisaammilta mitä kaikkea kannattaisi omalle koneelle tehdä etukäteen ennen SP2:en asentamista?
Vai tarvitseeko/kannattaako tehdä mitään?
Onkohan päivityksen jälkeen odotettavissa h-moinen sählinki, kun mikään ei oikein toimi kunnolla koneella, jos ei etukäteen ole esim. käynyt valmistajan kotisivuilla tarkistamassa erinäisiä juttuja?
Osaisiko joku vastata ymmärrettävällä suomenkielellä?- Pave
Itseasiassa minun ei ainakaan tarvinnut tehdä yhtään mitään. Tuossa toissa iltana avasin koneen ja lähdin nettiin surfailemaan niin UPdate rupesi itsekseen päivittämään ja hieman ihmettelin kun kesti, mutta sitten syy selvisikin kun päivityksen jälkeen kysyi, että asennetaanko? Otin koneen netistä irti ja annoin luvan eikä mulla ollut ainaskaan mitään ongelmia sen jälkeen. Homma hoitui aivan itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862