Eilen oli jo kuudestoista kerta tänä vuonna kun pokaamani neiti vaati sängyssä saada paljaalla, ilman kumia. Seksiasioihin suhtaudun saksalaisella sotilaskurilla, joten tein tälle kyseiselle neidille selväksi että kaikki toiminta tulee tapahtumaan joko kumilla tai sitten jää tapahtumatta kokonaan.
Pikkasen suostuttelun jälkeen kondomi kyllä sitten loppujen lopuksi kelpasi, mutta miksi ihmeessä tämä hinku saada paljaalla? Mikä suojattomassa seksissä miehen kanssa on niin mahtavaa, että suomalaisten naisten täytyy sukupuolitautien ja mahdollisen raskauden uhalla sitä saada, vaikka yksinkertaisella kondomilla voisi huolettomasti hoitaa hommat?
En ymmärrä...
Mikä paljaassa kiinnostaa?
361
34036
Vastaukset
- andyid
Parisuhteessa paljaalla, kyllä se erilaiselta tuntuu, vai onko se vaan se ajatus kun välissä ei ole mitään joillekin.. yhden yön jutuissa vaadin kumia aikanaan aina, kun ikinä ei tiedä mitä voi kulkeutua, joten en voi ymmärtää pokaamiesi neitien ajatusmaailmaa.Raskaushan on estettävissä jos nämä naiset esim. syövät pillereitä.
Paljaalla vetelyyn on lisättävä, että onhan se sotkuisempaa kuin kumin käyttö. Puolensa siis molemmissa. Itse pidän paljon siitä kun mies laukeaa sisääni, siinä on eri tunne kuin kumin kanssa.- Jorma "flesh" HORO!
16 yritys tänä vuonna, ja ei kelvannut taaskaan? Eikö oikeaa löydy? Oletko seksityöläinen? Mikä mättää?
Ei se vaihtamalla parane. Jotain on nyt kyllä aloittajalla pielessä mentaalitasolla. SINULLE "ANDYID" SANON: OLEN SINUN KANSSASI SAMAA MIELTÄ YHDYNNÄSTÄ ILMAN KUMIA..;;)))
Toivottavasti saan joskus SINUN kanssasi nauttia ihanasta yhdynnästä..;;))))
SUUKKOTERVEISIN
Salmonman- tykkään
Salmonman kirjoitti:
SINULLE "ANDYID" SANON: OLEN SINUN KANSSASI SAMAA MIELTÄ YHDYNNÄSTÄ ILMAN KUMIA..;;)))
Toivottavasti saan joskus SINUN kanssasi nauttia ihanasta yhdynnästä..;;))))
SUUKKOTERVEISIN
Salmonmantule minun vällyjeni alle ja yhdymme yhdessä yhteen, loppuiäksi. ja ilman kuminkäryä. paljaalle vaan ilman tauteja... ooh ja aah ....
- rtr999
Jorma "flesh" HORO! kirjoitti:
16 yritys tänä vuonna, ja ei kelvannut taaskaan? Eikö oikeaa löydy? Oletko seksityöläinen? Mikä mättää?
Ei se vaihtamalla parane. Jotain on nyt kyllä aloittajalla pielessä mentaalitasolla.Jospa se onkin harrastus. Rakkauden ammattilainen.
- nussin pal
itse nussin paljaalla
- todennäköistä
Ehkä niillä oli jo kaikki mahdolliset sukupuolitaudit ja ajattelivat, että aivan sama. Tai jos ei kaikkia niin kuitenkin niin monta, ettei siinä konkurssissa yksi mahdollisesti lisää enää mitään meinaa.
- MiniMunukka
todennäköistä kirjoitti:
Ehkä niillä oli jo kaikki mahdolliset sukupuolitaudit ja ajattelivat, että aivan sama. Tai jos ei kaikkia niin kuitenkin niin monta, ettei siinä konkurssissa yksi mahdollisesti lisää enää mitään meinaa.
Niitäkin immeisiä on, ketkä pistävät ihan piruuttaan tauteja jakoon.
Katkeruuttaan kait tai jotain.
Onneks ei ole omalle kohdalle sattunut.
Yhden yön juttuja en harrasta ja seurustelusuhteessakin kortsu on aina käytössä siihen asti, kun toisen terveydentila on varmistettu kunnolliseksi(eli kimpassa sukupuolitauti-testeihin).
Olen itse sillä asenteella, että vaikka seksi onkin todella kiva harrastus, niin en todellakaan suostu sairastelemaan sen takia. - ninni20
en ole koskaan käyttänyt kondoomia.
- Liljankukka1982
ninni20 kirjoitti:
Eiköhän nämä ole aivan makuasioita miten tykkää! Itse en pidä kumin hajusta, enkä muutenkaan kiihoitu että ei pääse aivan lähelle toista toisin kuin ilman. On ollut 14 vuoden aikana n.50-60 miestä, suomalaisia, turkkilaisia, iranilaisia, somali. Tauteja ei ole ollut, muutama hiivatulehdus kyllä joka jokaiselle sattuu kohdalle joskus. Eipä ne miehetkään sitä kumia ole kysellyt =) Henk.kohtainen asia!
- Testest
Liljankukka1982 kirjoitti:
Eiköhän nämä ole aivan makuasioita miten tykkää! Itse en pidä kumin hajusta, enkä muutenkaan kiihoitu että ei pääse aivan lähelle toista toisin kuin ilman. On ollut 14 vuoden aikana n.50-60 miestä, suomalaisia, turkkilaisia, iranilaisia, somali. Tauteja ei ole ollut, muutama hiivatulehdus kyllä joka jokaiselle sattuu kohdalle joskus. Eipä ne miehetkään sitä kumia ole kysellyt =) Henk.kohtainen asia!
Kannattas käydä joskus myös testeissä! Kaikki taudit kun ei näy ulospäin
- Uuuughhh!
ninni20 kirjoitti:
Ninni20, tehdäänkö ilman kumia ja pitkään nautinnollisesti? Mä en itsekkään käytä mielellään kumia paitsi jos on ihan pakko tai tyttö on ehdoton sen suhteen. Mutta ilman kumia aisti on aivan eri (paremmanpuolinen) joten tämä on aivan jees!
- sexdocuusimaa
Ei nainen mitään sperman laukeamista tunne sisällään, se on vain aivoissa oleva tunne.
- valuuttakauppias.
Liljankukka1982 kirjoitti:
"On ollut 14 vuoden aikana n.50-60 miestä, suomalaisia, turkkilaisia, iranilaisia, somali. "
"enkä muutenkaan kiihoitu että ei pääse aivan lähelle toista"
Pistäpäs nimesi tiedoksi, niin me muut tiedämme välttää sinua. - twtwet
valuuttakauppias. kirjoitti:
"On ollut 14 vuoden aikana n.50-60 miestä, suomalaisia, turkkilaisia, iranilaisia, somali. "
"enkä muutenkaan kiihoitu että ei pääse aivan lähelle toista"
Pistäpäs nimesi tiedoksi, niin me muut tiedämme välttää sinua.Pistä valuuttakauppias omasi, niin mainostat tosi hyvin firmaasi. Forex?
- naikkosen mielipide
Itse tykkään harrastaa ilman kumia koska tuntuu näin paremmalle. Uuden suhteen alkutaipaleella vaadin kondomia, mutta hyvin nopeasti siirrytään paljaalle. Raskauden vältän e-pillereillä ym.
- paula koo
e-pillerit tulivat vasta 60-luvulla ja nekin aluksi vain naimisissa oleville naisille.
- kokjep
En käytä koskaan kumia, mieluummin omin käsin kuin kumilla. Kerran kkokeilin kumia, se ei vaan kiinnosta.
Jos en saa paljalla niin jätän aina väliin. Kumia vaativille riittää ottajia ilman minuakin.
Silloin tällöin törmään naiseen joka haluaa lapsen. Väittävät, että on yleistymässä varsinkin lesbopareilla. Taitaa muutenkin lapsen hankkiminen olla trendikästä.
Arviolta puolet tuntemistani naisista käyttää ehkäisyä ja haluaa paljasta. Nykyisellä (vakilla) on ehkäisyrengas.
Mutulla oletan, että alistumishaluiset naiset haluaa useammin paljasta.- mies kaks ysi
Niin, kyllä itselläni heräisi nimenomaan epäilys lapsen haluamisesta jos nainen haluaa paljaalla.Kännissä monet ei välttämättä kauheasti ajattele asiaa ja moni mies varmasti suostuukin.
Itselleni on ehdoton ei uusien tuttavuuksien kanssa paljaaalla vetely.Kumi tai sitten jää molemmilta saamatta.En halua sukupuoli tauteja ilottelusta muistoksi enkä toisaalta 18 vuoden "vankeuttakaan" ilman sen suunnittelua. - kokjep
mies kaks ysi kirjoitti:
Niin, kyllä itselläni heräisi nimenomaan epäilys lapsen haluamisesta jos nainen haluaa paljaalla.Kännissä monet ei välttämättä kauheasti ajattele asiaa ja moni mies varmasti suostuukin.
Itselleni on ehdoton ei uusien tuttavuuksien kanssa paljaaalla vetely.Kumi tai sitten jää molemmilta saamatta.En halua sukupuoli tauteja ilottelusta muistoksi enkä toisaalta 18 vuoden "vankeuttakaan" ilman sen suunnittelua.Tuossa ehä onki meissä se pieni ero. Minä nain vain tuttuja naisia, en mene sänkyyn tuntemattomien (uusien tuttavuuksien) kanssa.
On kai myös niin, että ainakin useimmat tutut naiset tietävät etten ole kumimiehiä ja siksi asia tulee harvoin eteen.
Minusta on hienoa, että meitä on erilaisia sekä naisia, että miehiä. Tein pienen kyselyn ja vastaus oli kaikilla naisilla samankaltainen ”osaan valita”. - mies kaks ysi
kokjep kirjoitti:
Tuossa ehä onki meissä se pieni ero. Minä nain vain tuttuja naisia, en mene sänkyyn tuntemattomien (uusien tuttavuuksien) kanssa.
On kai myös niin, että ainakin useimmat tutut naiset tietävät etten ole kumimiehiä ja siksi asia tulee harvoin eteen.
Minusta on hienoa, että meitä on erilaisia sekä naisia, että miehiä. Tein pienen kyselyn ja vastaus oli kaikilla naisilla samankaltainen ”osaan valita”.No, samalla tavalla ne tutut naiset tulee raskaaksi kuin tuntemattomatkin... jos niin haluavat.Toisekseen, mistäs tiedät missä nämä tutut naiset on iltojansa viettäneet ja kenen kanssa.Tauti voinut tarttua ja välittyä sitten sinulle.
- kokjep
mies kaks ysi kirjoitti:
No, samalla tavalla ne tutut naiset tulee raskaaksi kuin tuntemattomatkin... jos niin haluavat.Toisekseen, mistäs tiedät missä nämä tutut naiset on iltojansa viettäneet ja kenen kanssa.Tauti voinut tarttua ja välittyä sitten sinulle.
Elämä on sellaista. Tauti voi tarttua ja liikenteessä voi kuolla.
En kuitenkaan lukkiudu kotiin vaikka liikenne on paljon vaarallisempaa kuin seksi paljaalla.
On pelkästään hyvä asia, että on myös sinun kaltaisiasi kumimiehiä sellaista haluaville naisille.
- mies821
Missä baarissa käy, jos noin paljon paljasta kysellään? Itse olen toisesta ääripäästä kumien suhteen, koska tykkää käyttää niitä ja paljaalla antavat naiset ovat juuri sopivia minulle :)
- P.Aradoksal
Jos tykkäät käyttää kondomeja, niin miten paljaalla antavat naiset voivat olla sopivia sinulle?
- O. Perv
P.Aradoksal kirjoitti:
Jos tykkäät käyttää kondomeja, niin miten paljaalla antavat naiset voivat olla sopivia sinulle?
Ehkä niillä on naiskortsuja, ja sitten kumit hankaa toisiaan. Kunnon kitka ja katku...
- Missä baarissa
Baarikärpäset on eri asia. Heidän kanssaan lienee pari kumia päällekkäin tai appelsiinimehu parempi vaihtoehto jos on pakko.
- viinapillut pahoja
Missä baarissa kirjoitti:
Baarikärpäset on eri asia. Heidän kanssaan lienee pari kumia päällekkäin tai appelsiinimehu parempi vaihtoehto jos on pakko.
Viinapillut ovat pahimpia taudinkantajia, eivät edes käy lääkärissä vaikka pientä kutinaa alapäässä jatkunut pitkään. Nämä kyllä harjaantunut mies oppii aikojen saatossa erottamaan ravintolassa. Varokaa viinapilluja, aina kumi päälle!
- Luonnotonta
Mikä näitä kumikammoisia ihmisiä oikein vaivaa?
Onhan se selvää, että jos ilman kumia naiminen olisi normaalia, niin ihmiset varmaan alkaisivat syntyäkin alasti!- anon111
Äkkiseltään tulisi mieleen että kyseinen nainen haluaa raskaaksi hankkiutua, jonka takia haluaa paljaalla
- nakupelle
et varmaan tiedä, mutta uskoisin, että 100% vauvat syntyvät alasti...en ole missään nähnyt, että vauva syntyisi mekko päällä tai housut jalassa.....
- mietinvain
anon111 kirjoitti:
Äkkiseltään tulisi mieleen että kyseinen nainen haluaa raskaaksi hankkiutua, jonka takia haluaa paljaalla
Ei kyse ole välttämättä raskaaksitulemisen halusta, vaan siitä, että känninen mies räpeltämässä kondomin kanssa on yhtä kuin lerppu muna, joka ei tunnu missään. Menee helposti tunnelma siinä touhussa. Tuntuma on vain parempi ja luonnollisempi ilman, kuin kumin kanssa. Itse tosin edellytän kumin, mutta on se aivan eri asia ilman.
- haikara..
nakupelle kirjoitti:
et varmaan tiedä, mutta uskoisin, että 100% vauvat syntyvät alasti...en ole missään nähnyt, että vauva syntyisi mekko päällä tai housut jalassa.....
Vauvat syntyvät kodomi päässään. Tämän vuoksi yhdynnän jälkeen kondomi on työnnettävä naisen sisälle.
- ÄLY HOI,ÄLÄ JÄTÄ!
Siis miten niin ihmiset alkaisivat syntyä alasti?! Siis MITÄH? Ajattele vähän,mitä kirjoitat! Vai luuletko,että vauvoilla on jo kohdussa ollessaan vaatteet päällä.Kyllä ainakin tähän asti ihmislapset ovat syntyneet ihan alasti,ainakin minä synnyin.Sinusta en tiedä.Mutta kyllä suosittelen suojaseksiä,varsinkin yhdenillan jutuissa.
- MIEHEN KANKI
mietinvain kirjoitti:
Ei kyse ole välttämättä raskaaksitulemisen halusta, vaan siitä, että känninen mies räpeltämässä kondomin kanssa on yhtä kuin lerppu muna, joka ei tunnu missään. Menee helposti tunnelma siinä touhussa. Tuntuma on vain parempi ja luonnollisempi ilman, kuin kumin kanssa. Itse tosin edellytän kumin, mutta on se aivan eri asia ilman.
Miehellä ei ole koskaan lerppu muna. Nysvärit erikseen.
- Lasti päällä
Kyllä minäkin tykkään että paljaalla. Tuntuu se vain paljon paremmalle, eikä tarvii miettiä mihin sen kumin tunkee kun siinä lasti päällä!
- mies turusta
Pokaamani neiti sanoi että saat panna ilman kumia ja missä asennossa vain. Sanoin että käytän kumia ja en halua lapsia ja että laukeen rinnoillesi-
- espoossakin
mies turusta kirjoitti:
Pokaamani neiti sanoi että saat panna ilman kumia ja missä asennossa vain. Sanoin että käytän kumia ja en halua lapsia ja että laukeen rinnoillesi-
Tuosta Turusta tuli mieleeni vanha vitsi. Kaksi pissistä jutteli naimisesta. Toinen kysyi toiselta, onks sua koskaan naitu. No, ei, onks sitten sua. Ei, paitti Turussa. No, onhan muakin nyt Turussa.
- Meiltähän tämä käy
espoossakin kirjoitti:
Tuosta Turusta tuli mieleeni vanha vitsi. Kaksi pissistä jutteli naimisesta. Toinen kysyi toiselta, onks sua koskaan naitu. No, ei, onks sitten sua. Ei, paitti Turussa. No, onhan muakin nyt Turussa.
Päivän paras juttu,
- Äly hoi
Joo ei ole tosiaan mikään no-brainer tuo mihin se käytetyn kumin laittais :)
- 2 + + 6
Monet vastanneista (naisista) kertovat sen ''tuntuvan paremmalta'', erittelemättä erikseen millä tavalla tai miksi...
Nyt niitä syitä/selityksiä prkle!- mmö
Hmm, no minulla ainakin kondomi hiertää todella inhottavasti. Jää nautinto silloin paljon vähemmälle. En ole ikinä selvittänyt jos joku kumi allergia olisi...
- Kumi päälle
mmö kirjoitti:
Hmm, no minulla ainakin kondomi hiertää todella inhottavasti. Jää nautinto silloin paljon vähemmälle. En ole ikinä selvittänyt jos joku kumi allergia olisi...
Ok tää on varmaan tähän mennessä kaikista uskottavin/todennäköisin selitys, siis se että kondomi hiertää tai tuntuu ikävältä. Omalta kohdalta tämä tuntuu kuitenkin hieman epätodennäköiseltä, itse kun ole mikään kamala jyystääjä vaan tykkään ihan rauhassa painella...
P.S kaikille langan ''Äää tää on provo äää'' pettereille tiedoksi että aikuisten maailmassa ihmiset oikeasti haluavat suojata itseään ikäviltä taudeilta, siis sellaisilta joita voi saada toisin kuin peräkammarissa koneen äärellä yksin runkkaamisesta. - mies38.
En tiedä mutta suomessa on paljon yksinhuoltaja naisia. Itse tunnen monta jotka ei tiedä isästään mitään. Naiset haluaa lapsen mutta ei miestä, se on tuttua kun yrittää treffi palstalla tutustua naisiin.
- mietinvainedelleen
mies38. kirjoitti:
En tiedä mutta suomessa on paljon yksinhuoltaja naisia. Itse tunnen monta jotka ei tiedä isästään mitään. Naiset haluaa lapsen mutta ei miestä, se on tuttua kun yrittää treffi palstalla tutustua naisiin.
Joopajoo. Hanki elämä. Siinäpä hyvä tekosyy miksei sulla ole naista. Ne haluaa vain lapsen. Niin, kyllä varmaan kaikki haluaa VAIN lapsen. Vähän parempaa faktaa sun tilastojen pohjaksi, kitoos.
- Kuminapa
Kumi päälle kirjoitti:
Ok tää on varmaan tähän mennessä kaikista uskottavin/todennäköisin selitys, siis se että kondomi hiertää tai tuntuu ikävältä. Omalta kohdalta tämä tuntuu kuitenkin hieman epätodennäköiseltä, itse kun ole mikään kamala jyystääjä vaan tykkään ihan rauhassa painella...
P.S kaikille langan ''Äää tää on provo äää'' pettereille tiedoksi että aikuisten maailmassa ihmiset oikeasti haluavat suojata itseään ikäviltä taudeilta, siis sellaisilta joita voi saada toisin kuin peräkammarissa koneen äärellä yksin runkkaamisesta.Naisena sanottakoon, että pidän kumista enemmän kuin paljaasta. Kumeja on erilaisia joka lähtöön. Suuseksikin huomattavasti miellyttävämpää. Koska alkuperäinen kirjoittaja on mies, ei kukaan kiinnitä huomioita partnerien määrään. Auta asrmias, jos aloittaja olisi ollut nainen! Voin vain kuvitella miten tätä olisi nimitelty moisesta miesmäärästä.
Sitten vielä kuminkäyttämättömyyssyihin takaisin.Joidenkin mielestä kumin kanssa sählääminen on jotenkin nolostuttavaa. Humalassa voi olla reteyttä ja hällä väliä sennetta ilmassa, vaikka kumpikin jälkeenpäin kauhistuisi kumittomuutta. Omalla kohdallani minä olen ollut se, joka vaatii kumia. Jotkut miehet ovat tuhahtaneet halveksivasti ja jopa kysyneet: "luuletko, että mullon joku tauti, pelkäätsä?". Eräs mies, jonka kanssa tapailin muutaman kuukauden ei kehdannut ostaa kumeja. Aikuinen mies ei kehtaa! Minä ostin ja ostin paljon erilaisia. Sitten samainen mies jupisi, että johan se on noloa, että nainen ostaa kumit. Jätin tämän kakaran kasvamaan, vaikka oli jo 40v. Jätin myös paljon kumeja seuraajalleni.
Jotain vaaran tuntua ja ylimääräisiä väristyksiä joku saattaa kokea ilman kumia. Monenlaista menijää mahtuu maailmaan. Ei oo sukupuolesta kiinni. - Aa sano aa
mies38. kirjoitti:
Miitäh? On paljon yksinhuoltajanaisia, jotka eivät tiedä isästään (!) mitään ????
PS Opettele ensin kirjoittamaan ja uneksi sitten vasta naisista... :D
Tiedätkö mikä on yhdyssana? Entä oletko koskaan kuullut erisnimistä (kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, välimerkeistä jne.?) - Himot hiirilläki..
Omasta puolestani voin sanoo, et kyl kumii käytetää kanssa, mut paremmalta tuntuu, ku vetelee ilman kumia. Kumi tuntuu epä aidommalta ja kuivattaa paikkoja ja niin ollen aiheuttaa hiertymää, vaikkei polkiskaan, ku tulpatonta mopoo.. Ilman sadetakkii pannessa, tuntee kullin sykkeen paremmin ja kostuu helpommin... Joskus on käyny niinkin, että kumi on lähteny jätkän vehkeestä kesken leikin (vaikka oli oikeen kokonen) ja sitä on tuolta toosasta aika epäeroottista lähtee tonkii ulos, et sais uuden hupun ukolle ja hommat jatkumaan...
- oikeesti1
On se niin hienoa kun voi kovaan ääneen tyhmästi esittäen olevansa cool vaikka todellisuudessa olet vain huomio että tavan huora :D
- Törkeä Suomi 24
KAIKENLAISIA HÄRSKEJÄ TEKOJUTTUJA TÄMÄ YLLÄPITO LIETSOO - TÖRKEÄÄ!
- Kumi päälle
>vihjaillen että olen joku Suoli24 laudan ylläpito räpätäti
TÄMÄ VASTA TÖRKEÄÄ ON!
- naenen
Ei minusta tunnu juuri ollenkaan eriltä onko kumia vai ei. Miehen mielestä kyllä kumin kanssa ei tunnu läheskään yhtä hyvältä.
Itse en kyllä ikinä sekstailisi ilman kumia, jos kyseessä ei olisi vakikumppani. Raskauden ehkäisy hoidetaan kyllä ihan muulla tavoin kuin kumilla, kumi suojaa sukupuolitaudeilta. - Ketola:DD
homo:DD Jätä se lutka:DD
- kkorrtonki
En tiiä , mutta minusta maailman kaunein sana on KORTONKI
- motörpenis
Mä en käytä kumia koskaan, mutta katson etten ketä tahansa lorttoa sänkyyni ota. Ei vaan kondomin kanssa tunnu oikein millekään. Saattaa olla että kalussani puuttuu tuntoherkkyyttä samalla tapaa kuin monilla muilla. 60 minuutin jykky siitä tulee vähintään jokatapauksessa.
- kortonki
kortonki l. kondomi.l kortsu. ei pyyhe-pyöränkumi?
- arde55
Täällä toisin päin, tuntoherkkyyttä on liikaakin. Vaikka monet sanoo että panemalla se paranee, niin voin sanoa että ei ole yleispätevä konsti. Jo 50 vuotta ja ei auta. Siispä vaimon kanssa vedellään kumilla ja pienellä puudutuksella, muuten jää molemmilta nautinnot saamatta, koska nautin siitä että hän saa.
Kaikki ovat erilaisia tuntoherkkyyden ja aistimusten kanssa, siitä esimerkkinä tässä ketjussa monien kertomat omat kokemukset. Niiden kanssa joutuu vain sitten etsimään oman tien ja sellaisen parin jolle sopii.
- 189342
Paljaalla se vaan tuntuu niiiiiiiiiiiiiiiin paljon paremmalta, kun kumin kanssa. Siksi yleensä naiset haluu harrastaa seksii ilman kumii.
- Liikaa rehvastelua.
Varsinainen Don Juan kirjoittelee, naiset sen valinnan loppupeleissä tekee. Mies muka iskee ja pokaa, paljon on vielä opittavaa miten ne asiat oikeasti menee.
Kondomi on kyllä hyvä ehkäisykeino, laittaa kaksi päällekkäin ja jättää panematta.- Kumi päälle
???
- Meiltähän tämä käy.
Jos nainen tekee valinnan niin miksi naiset sitten meikkaavat?
- niin se o!
No,kun su on kumin kanssa,niinku rukkaset käessä noamoosa pesis...
- 10 + 7
Tää on varmasti provo! Miehethän ne aina paljaalla vaatii!
- mietinvain
Täytyy todeta samaa, että joitakin irtosuhteita kokeneena vain yksi mies on halunnut kumin, ja hän olikin varattu :/ Itse olen kyllä ollut se kumin vaatija, miehet ovat kinunneet paljasta..
- Kumikas
Provo ja naiselta. Naisia ei kumi haittaa eikä se tunnu, miehille kuulemma kuin karkkia söisi käärepaperin läpi ja niin kuin joku jo aiemmin sanoi, lerppu voi tulla kumin kanssa, mitä tietty miehet pelkäävät eikä tunnu miltään naisestakaan.
- Niin se on...
Harrastelin pikasuhteita muutamia vuosia sitten, se oli sellainen elämänvaihe. Tein tuolloin samanlaisen havainnon: monet naiset eivät vaadi kortsua, ja mieluummin haluavat miehen paljasta penistä.
Turvaseksi on siis kai ollut jo muutamia vuosia out. - tylsä mutta terve
En huomaa eroa siinä, että onko miehellä kondomi vai ei. Tuntoaistini alapäässä ei ole niin tarkka, että se pystyisi erottamaan sen, että onko miehellä kortsua. Itse asiassa ihmettelen, että jos joku sen pystyy tuntemaan, koska se on niin ohut. Uskoisin, että enemmänkin kyse on henkisestä puolesta, että haluaa tuntea ihon ihoa vasten eikä siitä, että se oikeasti tuntuisi paremmalta.
Samoin ihmettelen, kun naiset väittävät tuntevansa sen, kun mieheltä tulee lastit sisälle ja että he tuntisivat, että tuleeko mälliä paljon vai vähän. En minä ainakaan tunne sitä. Tässäkin asiassa on toki kiihottavaa, jos puolisolta tulee, koska onhan se hienoa, että tietää olevansa niin hyvän tuntuinen, että mieheltä tulee.
Minulle on ihan sama onko turvaseksi pois muodista vai ei, mutta minä vaadin kondomia. Parisuhteessa sitten jää kondomit pois, kun suhde on edennyt tarpeeksi pitkälle ja testeissä on käyty. Niin monet reissaa ulkomailla (esim. naisilla on afrikkalaisia kumppaneita ja miehet käy Virossa ja Thaimaassa maksullisissa), että ei tulisi mieleenikään hankkia syfilistä, HIV:iä tms. sairautta, joka voi olla kuolemanvakava.- lahnakakkonen
lahna
- Tylsä, mut terve...;
Ainut fiksu kommentti tähän mennessä tällä palstalla...
- Yks nainen vaan
Naulan kantaan! Itse naisena en pysty tuntemaan onko kortsu päällä vai ei. En tunne myöskään jos se luiskahtaa kesken pois eli ihan psykoginen juttu täytyy naisilla olla se, että ilman kondomia tuntuisi paremmalta. Tai sitten nainen on epävarma ja haluaa ilman kortusua, koska haluaa näin miellyttää miestä.
Mutta itse käytän kortsua aina vakisuhteen ulkopuolella. Jos kortsun käyttö ei kundille sovi, niin sitten jää panematta.
- ei-ihmisrakas
Oikeastaan tuo on vain hyvä juttu ylikansoituksen kannalta ainakin silloin, jos raskaudet ehkäistään pillereillä. Tai pahimmassa tapauksessa abortilla.
Kato jos noi paljaalla vetelijät saavat eri tauteja, kuten klamydian, niin siinä etenkin voi lisääntymiskyky loppua kokonaan. Ja HIV taas voi tappaa, joten siinäpähän vetelevät paljaalla. Elävät lyhyen hedonistisen elämänsä loppuun saakka, ja muut käyttävät kumeja ja pitävät ihmisrodun hengissä vielä valitettavan pitkään.
Joka tapauksessa kunnioitan ihmisiä, jotka ottavat kumppaninsa huomioon jakamatta omia tautejaan muille. Hyvältä se tuntuu jos tietää mitä tekee. Hyvältä se tuntuu etenkin silloin, kun tietää ettei saa tauteja, joista ei välttämättä voi parantua, ja jotka rajoittavat sitten sitä parisuhteen paljaalla vetelyä, kun ei rakkaalleen halua omaa tautiaan antaa. - peachesandcream
Hyvä, että huolehdit terveydestäsi ja myös muiden ihmisten terveydestä. Älä ihmeessä luovu periaatteistasi, en minäkään. :)
t. Nainen, 41 - tuco.
Ilmeisesti nämä pirkkosi ovat halunneet tartuttaa sinulle tautinsa kostoksi omasta kohtalostaan.
Eiköhän tuo ole päivänselvää, että se kumi ei voi mitenkään vaikuttaa naisen tuntemuksiin pillussa, jossa tuntoaistit muutenkin olemattomat. Eihän se kumi vie millään tavalla sitä kalun muotoa toiseksi.
Sen paremminkin ymmärtää, jos mies sanoo sen vievän tuntoa. Mutta ainakaan itselläni se ei kyllä juurikaan vaikuta mitään tuntemuksiin. Suihinotto on tietenkin oma lukunsa. Se on aivan toista sitten paljaalla. - susus
Hieno ja kunnioitettava olet.
Ehkäpä humalatila estää ladyja ajattelemasta selvästi. Tai sitten pelkkä luottamus e-pillereihin ja siihen, ettei koskaan minulle ole mitään tapahtunut.
Se on valitettavan usein ajateltu. Tupakkia polttava ajattelee, ettei ne haitat häntä koske, ehkä ei keuhkosyöpä koskaan, mutta COPD? Sydäri?
Jos paljaan ottaa suuhun, sinne voi tulla se tauti.
Joskus se voi herpeksen, klamydian, kondyloomaviruksen lisäksi olla jopa HIV ja hepatiitti B tai C.
Ja herpekseksestä HPV viruksesta, C-hepatiitista tai HIV et pääse koskaan eroon.
Järkimiehenä suojaat itsesi näitä horoneideiltä.
Ties mitä tautia sieltä olisit saanut. Ja kaikki ei paljastu edes parin viikon päästä tai kuten entinen tippuri, joka hoidettiin entisestä Leningradista tullessa linja-auton pysähtyessä Hyvinkäälle, Penisilliinipiikki pyllyyn ja pari tabua naamaan. - sex
Saa elatusmaksut, perintöö ja tautia......
- Järkikäteen
On kyllä täyttä puppua että nainen tuntisi miehen sperman sisällään. En tiedä tunteeko sen peräsuolessa mutta ei ainakaan emättimessä. Sen kyllä myönnän että kumilla ja ilman tuntuu eriltä. Mutta EN KOSKAAN harrastaisi seksiä ilman kondomia yhden illan jutun kanssa. Ties kuinka monen kanssa se mies on seksiä harrastellut paljaalla ja mitä tauteja kantaa oireettomana mukanaan. :( Järkeä saa ja pitää käyttää! Varsinkin kanssasisaret hei, jotkut sukupuolitaudit aiheuttavat lapsettomuutta.
- Mielipideeroja
Kyllä sen tuntee, sen miehen sperman! etenkin kun sitä tulee paljon ja kunnolla. suuri määrä spermaa, aiheuttaa paineen tunteen emättimeen, ja ainakin akka porukassa on tästä puhuttu, että se on todella kiihottavaa siis ihan fyysisesti. Saattaa jopa parantaa orgasmin laatua..vähän sama vissiin tavallaan kun virtsaaminen emättimeen. Ja kyllä jos emätin ei ole liian löysä suhteessa peniksen kokoon, se vaan on niin, että se tuntuu täysin erilaiselta etenkin kun painellaan hitaan rauhallisesti menemään. Kumi estää monen tuntemuksen,kuten paisuvan peniksen tuntemisen ja lämmön mikä siitä tulee limakalvokontaktissa. Mutta, varsinaisen painamisen kannalta sillä ei varsinaisesti ole mitn merkitystä, vaan sillä miten sitä käyttelee, missä asennossa jne.
Siitäkin huolimatta, itse myös seksi ilman kumia on EHDOTON no no. Ja parisuhteessakin vie oman aikansa ennen kuin itse katson sen sopivaksi, että voidaan siirtyä paljaalle. Itse käyn säännöölisesti testaamassa itseni, enkä siis tarkoita, että olen joku kulmakunnan lortto ja sitä siksi teen, vaan kuten esim HIV, ei näy kovinkaan helposti je heti. joten vaikka olis jo vakiitunut suhde, ei varmasti ole typerää huolehtia säännöllisistä tarkastuksista. HIV kantajista kun kaikki eivät tiedä sitä kantansa, kuten ei herpeksen tai kondylooman. Joten on hyvä uoltaa itseänsä ja näin myös kumppaniansa. Kondyloomankin kuten herpeksensä on voinut saada vaikka edellisestä suhteesta, joka "ilmaantuu" vaan yks kaks kun taudista on otollinen hetki puhjeta ihna häkyväksi. Sitä paitsi, eihän sitä voi tietää millainen on ollut kumppaninsa seksi elämä ennen nykyistä suhdetta...
Kondoomi on ainoa suojautumiskeino sukupuolitaudeilta.
Ja vielä kommentoidakseni myös: minä ainakin olen huomannut, että kyllä se on pääasiassa niin, että MIEHET kyllä joo kantaa kumeja mukana " kun se on merkki siitä että flaksi käy...mutta harvemmin haluavat sitä pukea sotilaalle!!! Naisilla niitä on mukana ja ainakin titämäni naiset niitä myös vaativat käytetttävän! Jos toi on todella niin, että ap törmää naisiin jotka haluavat ilman, kannattasko himean katsoa mistä niitä misuja mukaansa vetää ja onko näillä horoilla kenties joku yhteinen tunnusmerkki, mihin ap vaan luonteensa mukaisesti kapsahtaa?? Äkkiä uusinta chekkiä asioihin. :) - Aivot narikkaan
"Järkikäteen"
"Ties kuinka monen kanssa se mies on seksiä harrastellut paljaalla ja mitä tauteja kantaa oireettomana mukanaan. :( Järkeä saa ja pitää käyttää!"
Sinä siis hyppäät sellaisten miesten kanssa sänkyyn jotka ovat ties kuinka monen kanssa paneskelleet ja hankkineet vaikka mitä tauteja? No ethän sinä tietenkään sitä voi tietää onko toisella tauteja vai ei, etkä voi sitäkään tietää kuinka monen kanssa mies on paneskellut. Mutta siis kertomasi perusteella hyppäät ilmeisesti melko pian toisen ihmisen kanssa sänkyyn? Vai odotatko häihin asti ja sen jälkeen mies kertoo että hänellä on useita suhteita ja paneskellut 1000 naisen kanssa aiemmin? Vai kuinka kauan odotat? Luuletko etteivät ne miehet pelästy jotka paneskelevat vastaantulijoita jos odotat vaikkapa puolivuotta? Kyllä mies siinä vaiheessa tietää että olet harkitsemassa parisuhdetta muun kannalta kuin seksin. Tosin jos et ole niin sittenhän sillä ei ole väliä. Ja toisaalta sittenhän sitä voi paneskella ketä hyvänsä kuka tulee vastaan, kunhan käyttää kumia. - 21 + 5
Mielipideeroja kirjoitti:
Kyllä sen tuntee, sen miehen sperman! etenkin kun sitä tulee paljon ja kunnolla. suuri määrä spermaa, aiheuttaa paineen tunteen emättimeen, ja ainakin akka porukassa on tästä puhuttu, että se on todella kiihottavaa siis ihan fyysisesti. Saattaa jopa parantaa orgasmin laatua..vähän sama vissiin tavallaan kun virtsaaminen emättimeen. Ja kyllä jos emätin ei ole liian löysä suhteessa peniksen kokoon, se vaan on niin, että se tuntuu täysin erilaiselta etenkin kun painellaan hitaan rauhallisesti menemään. Kumi estää monen tuntemuksen,kuten paisuvan peniksen tuntemisen ja lämmön mikä siitä tulee limakalvokontaktissa. Mutta, varsinaisen painamisen kannalta sillä ei varsinaisesti ole mitn merkitystä, vaan sillä miten sitä käyttelee, missä asennossa jne.
Siitäkin huolimatta, itse myös seksi ilman kumia on EHDOTON no no. Ja parisuhteessakin vie oman aikansa ennen kuin itse katson sen sopivaksi, että voidaan siirtyä paljaalle. Itse käyn säännöölisesti testaamassa itseni, enkä siis tarkoita, että olen joku kulmakunnan lortto ja sitä siksi teen, vaan kuten esim HIV, ei näy kovinkaan helposti je heti. joten vaikka olis jo vakiitunut suhde, ei varmasti ole typerää huolehtia säännöllisistä tarkastuksista. HIV kantajista kun kaikki eivät tiedä sitä kantansa, kuten ei herpeksen tai kondylooman. Joten on hyvä uoltaa itseänsä ja näin myös kumppaniansa. Kondyloomankin kuten herpeksensä on voinut saada vaikka edellisestä suhteesta, joka "ilmaantuu" vaan yks kaks kun taudista on otollinen hetki puhjeta ihna häkyväksi. Sitä paitsi, eihän sitä voi tietää millainen on ollut kumppaninsa seksi elämä ennen nykyistä suhdetta...
Kondoomi on ainoa suojautumiskeino sukupuolitaudeilta.
Ja vielä kommentoidakseni myös: minä ainakin olen huomannut, että kyllä se on pääasiassa niin, että MIEHET kyllä joo kantaa kumeja mukana " kun se on merkki siitä että flaksi käy...mutta harvemmin haluavat sitä pukea sotilaalle!!! Naisilla niitä on mukana ja ainakin titämäni naiset niitä myös vaativat käytetttävän! Jos toi on todella niin, että ap törmää naisiin jotka haluavat ilman, kannattasko himean katsoa mistä niitä misuja mukaansa vetää ja onko näillä horoilla kenties joku yhteinen tunnusmerkki, mihin ap vaan luonteensa mukaisesti kapsahtaa?? Äkkiä uusinta chekkiä asioihin. :)>''vähän sama vissiin tavallaan kun virtsaaminen emättimeen''
...
...
...Mitä v*ttua minä luen.... - järkikäteen
Aivot narikkaan kirjoitti:
"Järkikäteen"
"Ties kuinka monen kanssa se mies on seksiä harrastellut paljaalla ja mitä tauteja kantaa oireettomana mukanaan. :( Järkeä saa ja pitää käyttää!"
Sinä siis hyppäät sellaisten miesten kanssa sänkyyn jotka ovat ties kuinka monen kanssa paneskelleet ja hankkineet vaikka mitä tauteja? No ethän sinä tietenkään sitä voi tietää onko toisella tauteja vai ei, etkä voi sitäkään tietää kuinka monen kanssa mies on paneskellut. Mutta siis kertomasi perusteella hyppäät ilmeisesti melko pian toisen ihmisen kanssa sänkyyn? Vai odotatko häihin asti ja sen jälkeen mies kertoo että hänellä on useita suhteita ja paneskellut 1000 naisen kanssa aiemmin? Vai kuinka kauan odotat? Luuletko etteivät ne miehet pelästy jotka paneskelevat vastaantulijoita jos odotat vaikkapa puolivuotta? Kyllä mies siinä vaiheessa tietää että olet harkitsemassa parisuhdetta muun kannalta kuin seksin. Tosin jos et ole niin sittenhän sillä ei ole väliä. Ja toisaalta sittenhän sitä voi paneskella ketä hyvänsä kuka tulee vastaan, kunhan käyttää kumia.Eihän tuossa sinun viestissä ollu järjen hiventäkään.
Ei se riipu siitä harrastatko seksiä kerran elämässäsi vai tuhansia kertoja, kondomia on käytettävä AINA kun et tunne kumppania eikä hän ole käynyt testeissä.
Ei kenestäkään voi tietää kantaako hän jonkilaista sukupuolitautia ellei toinen suoraan kerro. Ja hei haloo, jos mies on esim. kolmekymmentä, tuskin se pelkästään yhden naisen kanssa on vällyjen välissä viihtynyt? Pitäisikö tentata ennen sänkyyn menemistä kuinka monen kanssa mies on ollut? - PissaLEikitIhanJees
21 + 5 kirjoitti:
>''vähän sama vissiin tavallaan kun virtsaaminen emättimeen''
...
...
...Mitä v*ttua minä luen....Luet juuri sitä mitä siinä lukee, jos suomea osaat lukea :) Mitä outoa Emmättimeen virtsaamisessa on? Seksi palstoilla, ei kannata käydä tiukkisten yms pirkkojen ja uunojen sit ollenkaan. Seksiä, fetissejä, seiksileikkäjä yms yms on hyvin monia. Kullakin mieltymyksensä, ja moni ei edes tiedä omiaan ennen kun sattuu kokeilemaan ja löytää sen "juttunsa". :)
Kukin puhuu kai vissiin ennenkaikkea omista kokemuksistaan tai kuulemistaan:) - Aivot narikkaan
järkikäteen kirjoitti:
Eihän tuossa sinun viestissä ollu järjen hiventäkään.
Ei se riipu siitä harrastatko seksiä kerran elämässäsi vai tuhansia kertoja, kondomia on käytettävä AINA kun et tunne kumppania eikä hän ole käynyt testeissä.
Ei kenestäkään voi tietää kantaako hän jonkilaista sukupuolitautia ellei toinen suoraan kerro. Ja hei haloo, jos mies on esim. kolmekymmentä, tuskin se pelkästään yhden naisen kanssa on vällyjen välissä viihtynyt? Pitäisikö tentata ennen sänkyyn menemistä kuinka monen kanssa mies on ollut?Niin no. Ehkei siinä ollut järjen hiventäkään niille jotka tosiaan hyppäävät saman tien sänkyyn toisen ihmisen kanssa. Joillekin siinä kun ei ole minkäänlaista järjen hiven että pitäisi mukamas odottaa hetken aikaa ennen kuin pääsee sekstailemaan. Miks odottaa? Ei mitään syytä odotella. Katsos kun elämä pyörii seksin ympärillä niin ei ole mitään syytä jättää tätä nautintoa väliin. Ja jos etsii toisesta ihmisestä vain seksinautintoa, liekö sillä väliä kenen kanssa paneskelee tai onko "uskollinen" eli pidättäytyykö paneskelusta.
Kyllähän sitä ihminen kyllästyy pelkän pitsan syömiseenkin pian joten pitäähän sitä pariakin vaihtaa välillä. En minäkään pelkkää lakritsia söisi joka karkkipäivä jos muutakin on tarjolla. Tietty jos mulle luvattaisiin jotain siitä hyvästä että kieltäydyn kaikesta karkista niin sitten voisin harkita sitä. Mutta eihän siinä ole mitään järjen hiventäkään. Mitä järkeä siinä muka ois? Tai että pidättäytyisi muista karkeista. Ei mitään tolkkua sellaisessa. Nojoo, ehkei karkkien varaan voi tehdä elämänfilosofiaa, mutta eikö se seksikin ole loppujen lopuksi samaa kuin karkinsyönti jos seksiä pitää vain nautintona? Vai toimiiko karkin syönti siten että: "Saat syödä karkit vasta sitten kun olet syönyt puurosi!"? No voihan sitä puolison laittaa tossun alle vaatimalla puolisolta kotitöitä ja vasta tämän jälkeen saa seksiä.
Mutta tehdäänkö näin jo parisuhteen alussa? Jos ei niin onko kyse siitä että pitää ensin antaa lapsen maistaa karkkia jotta siihen tulee himo? Sitten alistetaan se lapsi kotitöihin jotta se saa maistaa sitä karkkia myöhemminkin? Entä jos lapsella on syfilis? No sitten hankitaan uusi lapsi. Tai siis toihan nyt oli vain tollanen vertauskuva joten unohdetaan noi lapset.
Mutta siis jos vaikka miehellä on syfilis niin sitten vaan mies vaihtoon. Pitää huolehtia siitä että se on käyttänyt kumia. Eli siis pannaan kaikkea mikä liikkuu, oli sillä syfilis tai ei. Jossain vaiheessa se hyvä mies tärppää ja sitten laitetaan se kotitöihin tossun alle.
Sinulle "KUMI PÄÄLLE"SANONREHELLISESTI: OLEN ITSE 67 VUOTIAS KIIHKEÄ MIES JA MINUN RAKASTAJATTARENI "VAATII" AINA YHDYNTÄÄ HARRASTAESSAMME NAIVANI HÄNTÄ PALJAALLA KULLILLA!!
SE PALJAS KULLI ON LUONNOLLISESTI PAREMPAA KUIN KUMILLA "VALJASTETTU" KULLI TYYDYTETYKSI..- Näin on!
Sairas salmonellaukko taas pätemässä. Aina se jaksaa ja tuota samaa shittiä jaella/ mainita rakastajattarestaan yms. Kiihkeestä tietookaan. Sulla ollu toinen jalka haudassa jo vuosia ja kohta menee toinenkin...
- kysyn vain
Miksei THL puutu jos joku yrittää levittää salmonellaa täällä?
- ihmettelyä
noin vanha mies ja harrastaa vielä seksiä kiihkeästi, millainen on sinun rakastajattaresi, nuori?
- ymmyrkäisenä
Näin on! kirjoitti:
Sairas salmonellaukko taas pätemässä. Aina se jaksaa ja tuota samaa shittiä jaella/ mainita rakastajattarestaan yms. Kiihkeestä tietookaan. Sulla ollu toinen jalka haudassa jo vuosia ja kohta menee toinenkin...
ei taida muualla olla kiihkeää, kuin varpaannokassa. varpaannokasta kiihkeä ja komea. mielikuvitusukkeli siellä haaveilee uhkeapovisista kaunottarista ja blondeista, joiden kanssa peuhaa kiihkeästi, paljaalla ja kauan ja hitaasti. taivaassa voit kiihkeästi yhtyä enkelten kuoroon ja nauttia paljaana.
- Herra Numero 47
No mutta eihän se ole liian väkövää paljaaltaankaan!
- Wat
Siis mitä? Kyllähän se paremmalta tuntuu ilman kumia, mutta ei se riskin arvoinen ole! Itse käytän nykyään pillereitä, mutta kondomia olisin mieluusti käyttänyt vielä lisänä. Poikaystävä (nykyinen avomies) sai sitten ylipuhuttua kondomin pois käytöstä luvattuaan käydä testeissä ensin.
Mielestäni on hienoa että suhtaudut vakavasti suojautumiseesi, mistä sitä tietää mikä näillä neideillä on ollut taka ajatuksena.
Älä vain anna periksi!- Juurinäin
Ihan okein! Niin olen minäkin vaatinut, ei varmaan aikuisten ihmisten kesken ole mikään turha vaatimus, etenkin kun on molemmilla takana irtosuhteita tms. Ja kuten sanottua, tauti voi piileksiä toisen sitä tietämättä, parempi ainakin yrittää katsoa ennemmin kuin katua. Jos siltikin käy paskasti, no sille ei sit voi mitn. Elämä kun on riskien ottamista.
- v*ittu mitä touhua
Aloitus on todennäköisesti provo tai sitten asialla on elämää kokematon pojankloppi. Naiselle on yhdentevää millä päällystetty molo siellä onkalossa liikkuu. Naisen halutessa paljaalla, niin kyseessä on suvunjatkaminen, ei se sen vaikeampaa ole.
- moolot
Sinähän puhut kuin nainen :D
Et tiedä muista kuin ämpärilöysistä...
- AlottajaONdorka
Sit heräsit päiväunilta ja oli kalsarit edestä mällissä ja takaa paskassa..
- Näkki
Käyttäkää näkkiä, ei tuu niin äkkiä :D
- Sultan
eikä sotke täkkiä ;)
- kjhgf
Sultan kirjoitti:
eikä sotke täkkiä ;)
ai miten niin. kumia käyttäessä just sotkee lakanat kun siitiöt jää matkalle. jos taas pääsee maaliin osa vaan valuu siististi ulos.
- elämän faktat
Ei sulle muuten kukaan anna, mutta tämä "kuudestoista kerta" (Et pelimiehenä laske? Ettei vain ollut toinen? ;) taitaa olla johtua siitä, että elvistelet olemattomilla tuloillasi.
Wannabe-yh:t haluaa susta elättäjän äpärälleen ja vaatii siksi ilman kumia... 7kk päästä vaaditaankin jotain ihan muuta, kun liian varhain syntynyt 4-kiloinen lapsesi näkee ensi kertaa maailmaa....- ihmettelyä
Olet ihmissuhdeongelmainen hulttio, jokaiselle luotu on yksi vain, olet pilannut monta, jotka olisivat halunneet pitkäaikaisen suhteen jonkun kanssa. ei saa olla hyi.
- mervil69
Parasta on kun ei sekstaa ollenkaan kun on noin vaikeeta kumin kanssa ja ilman.hahhhaahahahha
- kurre1
EN MENE SAUNAANKAAN SAAPPAAT JALASSA!!
- laukeatko
nussitko saappaat jalassa?
- James-95
Heitin nopalla 6x peräkkäin ykkösen. Onko kolmonen pois muodista?
- sadefghjk
Haluvat lapsen ja elättäjän. Joko olet hyvän näköinen tai varakas.
- m33
Itse vedän aina paljaalla. Kukaan nainen ei kumia vaadi jostain syystä ja seksi on paljon nautinnollisempaa ilman. Itselläni menee fiilikset jos kumin kanssa joutuis räpeltämään. Riskinsä juu mutta puhdas olen edelleen. Jos saan taudin niin elämää tää vaan on.
- Human papilloma viru
Se on jo sulla. HPV tekee miehellikin munaan syöpää
- arsiarsiXL
Sinun kaltaistesi välinpitämättömien ja vastuuttomien takia m33,
täällä on niin paljon onnettomia ihmisiä parantumattomine sukupuolitauteineen.
Toivottavasti en tapaa sinua tai kaltaisiasi koskaan!
- Pitääkö paikkaansa?
No mulla on kyllä täysin päinvastaisia kokemuksia. Kyllä se kumi otetaan vastaan jos sitä tarjotaan. En ole kertaakaan kohdannut naista joka olisi vaainut ilman kumia. Ja päinvastaisia olen tavannut eli on nimenomaan vaadittu kumia. Naisten ikähaitari minun tapauksissa on ollut 25-36 v. Ehkä olen sitten tavannut vain näitä vastuullisempi ja sinä taas vähän hövelimpiä tapauksia.
- Ee ee kumia
Miehenä sanon kyllä paljaalla parempaa! Just kokeiltiin molemmat tykkäsi, kyllä kun harvoin pääsee pukille ei kerkiä kumin kanssa rustata!
- Se ei käy
Mun kulli ei toimi jos sen pakkaa kumiin ,se niin ku tukehtuu. Sama juttu tapahtuu mun päälle jos mä ostan alkosta halvimman mikä käy päähän nimittäin muovikassi.
- Testot tapissa
Ei helvetti mikä postaus. Vetäkää käteen.
- Tessa91
Mä ollu aina suojaamattomassa yhdynnässä. Saa parempaa nautintoa. ;)
- tsirkku
Sulla on HPV kunhan käyt PAPA kokeessa.
Ja solumuutoket n 10 vuoden päästä ja pahempi 15-20 v ellet tee mitään. - bi seks
paljaalla miestä sekä naista
- Totuuksia
Huoria ja narkkeja ja jotai känniääliöitä pitää panna kumilla. Sekä jos panet naista pyllyyn sillä mies vois peräpanossa saada huonolla tuurilla naiselta hivin vaikka sillä siinä limakalvot voivat mennä helposti tikki. Pimpistä hiviä ei kauheen helpolla voi saada. Jos naisella olisi hiv ja panet sitä paljaalla niin todennäkösyys saada hiv yhestä panosta hiv potilaalta on vaan 1/3000 eli aika olematon. Suuseksissä hiviä ei ole todistetusti koskaan saatu vaan se on vain teoreettinen mahdollisuus jos verta ja avohaavaa kummallakin ala ja yläpäässä...sylkihön tappaa hivin sekunnissa sekä ilma muutenkin..maailmalla tiedetään aika hyvin lääkäreiden ja asiantuntijoiden keskuudessa että hivin saaminen suuseksissä on lähes mahdotonta...ne jotka ovat sanoneet sen saaneensa siinä eivät usein muista että on ollut muutakin seksiä...heteroseksissä hiv siis tarttuu silloinkun sattuu tarttumaan niin perään pantaessa..vähän niinku homoillakin se tarttuu juuri pyllyn kautta..
- no huhuh
Kai olet tietoinen, että on paljon muitakin tauteja kuin HIV? Ainakin toivon, että tiedät jos vetelet ilman kumia. Ja mistäs sinä tiedät onko sillä naapurin kiltillä tytöllä tauti vai ei? Ei se oikein riitä, että kriteerit ovat huora, narkkari ja känninen.
- 4-kymppinen nainen
Sinä vähän hurjastelet, kun jo 16. nainen menossa, vaikka vuotta on mennyt vasta 5 kk. Nuo tavat omaavalle turvaseksi on välttämätöntä.
Minä olen jättänyt kumiasiasta päättämisen miehelle. Kun kuulevat, etten enää voi tulla raskaaksi, eivät ole kumia ottaneet. Joskus olen keskustellut netissä ja sanonut, että kumi on minulle ok, kunhan homma toimii eikä tule pitkiä jyystöjä sen vuoksi. Moni 3-kymppinen mies myöntää, että ei toimi niin hyvin kumin kanssa. Vai onko netissä vain niitä, joilla ei toimi normaalisti muutenkaan? Anyway, minulla on ollut vuoden sisällä muutama nuorempi mies, 3-kympin nurkilla oleva. En ole vaatinut kumia, kun muutenkin on ollut pulmia. Ja joka kerta mies on kertonut, että niitä on aina, ei ole siis johtunut minusta. En kyllä edes ota tuollaista itseeni.- Joulupukki Ivalosta
". Ja joka kerta mies on kertonut, että niitä on aina, ei ole siis johtunut minusta."
Onhan se Jeesuskin ihan totta...
- 4-kymppinen nainen
Sinä vähän hurjastelet, kun jo 16. nainen menossa, vaikka vuotta on mennyt vasta 5 kk. Nuo tavat omaavalle turvaseksi on välttämätöntä.
Minä olen jättänyt kumiasiasta päättämisen miehelle. Kun kuulevat, etten enää voi tulla raskaaksi, eivät ole kumia ottaneet. Joskus olen keskustellut netissä ja sanonut, että kumi on minulle ok, kunhan homma toimii eikä tule pitkiä jyystöjä sen vuoksi. Moni 3-kymppinen mies myöntää, että ei toimi niin hyvin kumin kanssa. Vai onko netissä vain niitä, joilla ei toimi normaalisti muutenkaan? Anyway, minulla on ollut vuoden sisällä muutama nuorempi mies, 3-kympin nurkilla oleva. En ole vaatinut kumia, kun muutenkin on ollut pulmia. Ja joka kerta mies on kertonut, että niitä on aina, ei ole siis johtunut minusta. En kyllä edes ota tuollaista itseeni.- m33
Itse 33v miehenä sanon että nykyään ei vaan toimi kumin kanssa ja eka kerta uuden naisen kanssa on ongelmallinen ujouden takia. Tällaista ei ollut päälle parikymppisenä. Kun olen tutustunut kumppaniin enemmän seksi on aivan taivaallista. Mahtavaa kun ymmärrät tämän että syy ei todellakaan ole naisessa vaan pään sisäistä.
- ho-50 v
Etkä ole saanut HPV virusta tai herpestä? HPV piileksii hyvin
- arsiarsiXL
Sinut on siis ilmeisesti steriloitu, ettet raskaaksi voi enää tulla? Ja kuukautiset loppuneet aikoja sitten, aikastuneet vaihdevuodet?
itse sain juuri 43:sena ensimmäisen lapseni, ja äitini on saanut minut 50:senä.
Nelikymppinen on vielä nuori! Eli iästäsi ei lapsensaantikyvyttömyytesi(?) voi johtua! - 4-kymppinen nainen
arsiarsiXL kirjoitti:
Sinut on siis ilmeisesti steriloitu, ettet raskaaksi voi enää tulla? Ja kuukautiset loppuneet aikoja sitten, aikastuneet vaihdevuodet?
itse sain juuri 43:sena ensimmäisen lapseni, ja äitini on saanut minut 50:senä.
Nelikymppinen on vielä nuori! Eli iästäsi ei lapsensaantikyvyttömyytesi(?) voi johtua!No, mitä ihmettä teet tiedolla, miksi en voi tulla raskaaksi?
- tolkku
ho-50 v kirjoitti:
Etkä ole saanut HPV virusta tai herpestä? HPV piileksii hyvin
Kuka tää HPV-foobikko oikein on?
HPV:tä joka viestissä....
Taitaa pitää muistitikkujenkin päällä kumia, ettei vaan pääse pöpö tarttumaan....
- käyttäkää kumia aina
totuus on että nainen nauttii eniten suojaamattomasta seksistä koska ja ilmeisesti se on luonnonnollisempaa, jotain jää puuttumaan kun mies käyttä kumia,
näin se vaan on,
harmi vaan kun sukupuoli taudit leviää suojamattomassa seksissä, ja kun on saanu taudin nainen jos kukaa harmittelee ikuisesti, tuliki tehtyä tyhmyyksiä
siis
käyttäkää AINA kumia se suojaa taudeilta, nautinto jää vajaksi, mutta parempi niin kuin sairastua pöppöön joka lopulta kaivautuu aivoihin ja ihmisestä tulee idiootti, olipa sitten kuinka kaunis ja komee ollut
kuolee lopulta surkastuviin aivoihinsa,
sairastunutta ihmistä on kammottava katsella varsinki loppuvaiheissa,
silmät harhailee, puhetta ei tule, on täysin seko, ja tuskanen kunnes vetää viimest henkäyksensä,- pöppöön sarastunut
"kuolee lopulta surkastuviin aivoihinsa,
silmät harhailee, puhetta ei tule, on täysin seko, ja tuskanen kunnes vetää viimest henkäyksensä, "
Kuvittele miten sellainen kirjoittelee nettipalstoille! - pöööö --
pöppöön sarastunut kirjoitti:
"kuolee lopulta surkastuviin aivoihinsa,
silmät harhailee, puhetta ei tule, on täysin seko, ja tuskanen kunnes vetää viimest henkäyksensä, "
Kuvittele miten sellainen kirjoittelee nettipalstoille!pöpöön sairastunut :
EI se kirjoittelekkaan minnekkää ku aivot on jo sökö ,
- N-1986
Kyllähän se toki paremmalta tuntuu ilman kumia. Mutta kyllä itseään ja toisia arvostava ihminen kumia käyttää uuden tuttavuuden kanssa, EHDOTTOMASTI! Pointsit kyl ap:lle et vaadit tai saa jäädä ilman. :)
- äköojihgjh
Panen kaikkia ilman kumia ja naiset tykkää.
- olet HYII pöhkö
sinut kiertää kaikki naiset KAUKAA HYIIIII mikä taudin pesä ja levittäjä
- kakkosesta suuhun!
olet HYII pöhkö kirjoitti:
sinut kiertää kaikki naiset KAUKAA HYIIIII mikä taudin pesä ja levittäjä
Miten niin kiertää kaukaa, jos ne kerran antaa? Oletko vajakki?
- Yksi mies vaan
Ei tarvi tuollaisia ajatella kun on n.50-vuotias poikamies ja rahoille on tulevaisuu taattu.
EN jaa rahojani niille jotka kärkkyvät ilman että talossani määrään minä - GoreH
Kuudestoista? Mulla lähtee jo 27.,siis tällä viikolla..
- mietinvain
Kumpi oli ensin, muna vai kana? Paljasta haluava nainen, vai paljasta haluava mies?
Oman subjektiivisen kokemukseni mukaan miehet eivät halua kumia. Olisiko naiset siis jo tottuneet tähän, vai ollaanko tasa-arvoisessa välinpitämättömyyden seksikulttuurissa. Sekö on vain miesten etuoikeus haluta ilman? Ei näy jeesustelua siltä saralta. - kunnioitus nolla
Kumia käyttäessä voi ajatella painavansa maksettua lihakasaa jonka kolme reikää on tehty tyydyttämään ja hieromaan paine kasseista kumin sisään! Käytä aina omia kumeja, koska tavarankantotelineiden omat kumit ovat joko kukkarossa kolikoiden tuhanteen kertaan paskaksi hieromia tai nuppineulalla puhkottuja jos vaikka saisi elarit joltain ukolta ja välttäisi näin työnteon/opiskelut ;)...
- nainen täällä
Kamalaa, tuntemattomien kanssa ilman kumia. Ei missään tapauksessa..
Nuo naiset varmaan humalassa tai haluavat lapsia. - nekki1
Minä naisena vaadin kumia satunnaisissa suhteissa.
Olen sen verran perinteinen, että vaikka lapsi olisi ihana, niin on kuitenkin HYVIN tärkeää että se syntyy perheeseen, rakkaudesta miehen ja naisen välille.
Ne kerrat, kun kumia ei vaadi on olleet silloin kun on rakastunut ja luottaa mieheen, silloin ei ole huolen häivää eikä todellakaan mitkään taudit mielessä.
Eli jos en vaatisi kumia mieheltä, niin joko kokisin että olemme suhteessa (suhteessa kummi ei ole tarpeellinen, kun luottaa toiseen) tai sitten olisin toodella rakastunut! - skördä
Tosimies panee paljaalla, poikaset tupeltaa miten sattuu.
- Näkki666
Mikäs älykääpiö "tosimies" siellä inisee?
Minähän en paljasta huoli (kuin joskus nuoruuden tyhhmyydessäni tein).
On ihanaa saada muotuillun kondomin kera... - HEH HEH
Näkki666 kirjoitti:
Mikäs älykääpiö "tosimies" siellä inisee?
Minähän en paljasta huoli (kuin joskus nuoruuden tyhhmyydessäni tein).
On ihanaa saada muotuillun kondomin kera...skördä älykääpiö inisee. HEH HEH
- hglhjkö
Riippuu pitkälti miehestä, mutta jos on luottoa niin en vaadi koska tykkään enemmän paljaalla. Oikeastaan ihan sama onko se iho ihoa vasten, monesti kumi "hankaa" (eikä siihen tarvita mitään jyystöä) ja tuntuu hyvin epämiellyttävältä. Toki siistimpää puuhaa se on, sitä ei käy kieltäminen. Ellei satu olemaan ns. "allergiakumeja" pöydän laatikossa/rahapussissa niin joko paljaalla tai hoidetaan lempiminen kokonaan jotenkin toisin.
Ja itseasiassa kumiallergia on melko monella naisella, ystäväpiiristä löytyy useampikin nainen joka ei pysty normaalien kumien kanssa tekemään mitään ilman tuskaa, tai ainakaan nautintoa ne lemmenleikit ei kumin kanssa ole.
Mutta tosiaan, jos on yhtään epävarma olo, niin mielummin jättää tuuppaamatta kuin vetasee paljaalla. Koko kirjotuksen ydin vain se, että siihen kyllä saattaa olla muukin kuin "henkinen" syy miksi paljaalla tahtoo mielummin kuin kumilla. - SelibacyOfLife1977
Heh on täällä ongelmia. Kaikki ratkeaa helposti. Ei harrasta seksiä. Piste. :D
- Nainen tietää
Nainen haluaa tulla raskaaksi!!!! Ikivanha totuus. Moni nainen haluaa lapsen joko ilman miestä tai sitten kuvittelevat saavansa onnellisen parisuhteen seksisuhteesta, kun onnistuvat tulemaan raskaaksi.
- Pämi kuulle
Mistä näitä trolleja sikiää.
- Naurattaaaa
Älä jauha paskaa, että 16 kerta jo tänä vuonna. Teksti paistaa jo niin läpi, että tää on ylläpidon teksti!
- kortongit kunniaan!
Halusi raskaaksi tietenkin. Toinen kikka naisilla on "Heitä se käytetty skordari kuivaroskikseen!"
Just-joo... Pistin skordariin varmuuden vuoksi pari litraa vettä ja vedin vessasta alas.
Mitenköhän monen yh:n adhd:sta makselisin elatusmaksuja/äiskänsä kaljarahoja jos olisin uskonut kaikki naisten valheet(?) - ei miehille
Mä hommasin mukulan näin pokasin ukon SA ehtiin ilman kumia. Ei suostunut. No sitten huohotin hommien tohinassa että heittäisi lastinsa rinnoilleni. No siihen suostui. Malli lensi ja mä Lensin vessaan. Vessassa mulla oli valmiina lääkeruisku ja lusikka kaikki steriloituna lusikalla kaavin vikkelään lämpimät mallit tisseiltä suoraan ruiskuun tuisku siitä pilluun ja loiskis. Ukko ei tajunnut mitään.. Lapsi syntyi ajallaan ja terveenä. En ole lesbo en vain halunnut oman lapsen lisäksi aikuista lasta lisäksi.
- goyyo
mikä ihme teissä on..kai tajuatte asian nimeltä HIV
- Niinpä!
Ehkä nyt vielä tuntuu hyvältä eikä näy huolen häivää horisontissa, mutta voi tulla se päivä joskus sitten muutaman vuoden päästä, kun elämäntilanne onkin erilainen ja pelko mahdollisesta taudista hiipii tajuntaan. Silloin ei naurata.
Kuinkahan moni paljaalla joskus (edes kerran) vedellyt on oikeasti käynyt hiv-testissä...?
Kertokaahan, onko se rutiinia, että kun sanotaan että ennen parisuhdetta "käydään testeissä", niin otetaan myös hiv-testi? - Suomihuorat
Tällaisen touhun takia en ole kiinnostunut nykynaisista.
- eimiltää
............ No tietenni SIKSI kun se on paljo makiampaa paljaalla ......... Eihän se kumin kans tunnu yhtää miltää
- SEIS
Ei kukaan fiksu nainen rupea heti naimaan.Ensin pitää mieheen tutustua ja luonteseen.jos mies on esimerk.mustrasukkainen ,niin silloiin oo seis! Sellaisen kanssa ei saa ryhtyä mihnkään intiimi toimiin.
Olkaa miehet varovaisia. Hooranaiset haluavat vain mulkkua ja kokemuksia nussimisesta monen miehen kjanssa ja sitten jos tulevat raskaaksi niin maksat ruokkoa koko loppuiän. - KALLE KELLO
Minä siitän aina paljaalla
- onko liikaa pyydetty
Missä päin Suomea asut?
Millä kuljet? Ikäsi?
Mihin kellon aikaan haluat tulla naimaan?
Mahdollinen korvaus naimisesta?
Asun Pieksämäellä. Itä-Suomessa, Etelä - Savossa.
Käviskö sullekkin lauantai 6.9.2014?
Saisin kummaltakin munaa yhtäaikaa?
Teidoksi vain että en prostitoitu.
- ....................
En ole koskaan suostunut yhdyntään ilman kondomia tuntemattoman kanssa, vakituinen partneri on asia erikseen. Ihmettelen suuresti naisia, jotka uskaltavat antaa ilman kumia. Tosin välttämättä edes sille omalle miehelle kannattais antaa ilman kumia kun miehet käyvät vieraissa ja voivat tuoda pikku tuliaisen...
-Nainen- Naisenmainen
Toi on niin totta. Mä sanoin miehelleni, et mä käyn tsekkaa taas testit ja samaa sulle. Mies tietty, ensin suuttu siitä, ku ollaan oltu ny vajaa vuosi vakkareita ( siis seur.suhteessa ). Pointtina oli siis just se: " Sä et sit luota muhun ja sitä rataa..."Kiitti...
Johon mä sit sanoin, että nykyään, se ei ole niin yksin kertaista vaan "luottaa" toisiin. Ja en ole mikään pessimisti kuitenkaan. Luottamus tulee ajan kanssa, silloinkin se on sillai; et nooh, pakko on yrittää luottaa, ei oo vaihtoehtoja, eikä ole ilm.syytä miks ei sitä vois kokeilla. Sitä on tullut katsottuu vierestä ja vähän kauempaakin tässä elämän varrella, kuinka nekin, joista tyyyliin vähiten uskoo, syystä tai toisesta hyppää vieraissa tilaisuuden tullen... rankinta on ollut katsoo sitä vieressä tai tyyliin omat kaverit ihan suunnitellen, kuten kauppalistaa, (naispuoliset, olen itse myös nainen btw ) et miten tekis et pääsis ja sit vois sitä ja tätä ja kenen kämpille tai minne jne jne. Nääkin naiset, kuten miehet, osaa olla kotona sit niin vakuuttavia, et vaik itse ois nähny tai kuullu, uskoo melki siinä tilanteessa niiden paskan :)
Mut siis takas asiaan, ukko sit ähti testeihin yhdessä kuitenkin. Ja ihan sillä syylläkin, et moni sukupuolitauti, saattaa olla piilevänä, ties vaikka edellisesä suhteesta saatu ylläri, jommalla kummalla.
Kivat päivät kaikille :) - äijäs lähtee
Naisenmainen kirjoitti:
Toi on niin totta. Mä sanoin miehelleni, et mä käyn tsekkaa taas testit ja samaa sulle. Mies tietty, ensin suuttu siitä, ku ollaan oltu ny vajaa vuosi vakkareita ( siis seur.suhteessa ). Pointtina oli siis just se: " Sä et sit luota muhun ja sitä rataa..."Kiitti...
Johon mä sit sanoin, että nykyään, se ei ole niin yksin kertaista vaan "luottaa" toisiin. Ja en ole mikään pessimisti kuitenkaan. Luottamus tulee ajan kanssa, silloinkin se on sillai; et nooh, pakko on yrittää luottaa, ei oo vaihtoehtoja, eikä ole ilm.syytä miks ei sitä vois kokeilla. Sitä on tullut katsottuu vierestä ja vähän kauempaakin tässä elämän varrella, kuinka nekin, joista tyyyliin vähiten uskoo, syystä tai toisesta hyppää vieraissa tilaisuuden tullen... rankinta on ollut katsoo sitä vieressä tai tyyliin omat kaverit ihan suunnitellen, kuten kauppalistaa, (naispuoliset, olen itse myös nainen btw ) et miten tekis et pääsis ja sit vois sitä ja tätä ja kenen kämpille tai minne jne jne. Nääkin naiset, kuten miehet, osaa olla kotona sit niin vakuuttavia, et vaik itse ois nähny tai kuullu, uskoo melki siinä tilanteessa niiden paskan :)
Mut siis takas asiaan, ukko sit ähti testeihin yhdessä kuitenkin. Ja ihan sillä syylläkin, et moni sukupuolitauti, saattaa olla piilevänä, ties vaikka edellisesä suhteesta saatu ylläri, jommalla kummalla.
Kivat päivät kaikille :)Tuota noin.... Jos kerrat olet niin huolellinen tavarasi suhteen, niin miten ihmeessä loppuviestisi ylläri saattaa olla sinullakin:
"moni sukupuolitauti, saattaa olla piilevänä, ties vaikka edellisesä suhteesta saatu ylläri, jommalla kummalla"
Koko viestisi huokuu "kaikki vaan huoraa joka puolella"-ajattelumallia ja ihmettelen suuresti, jos kumppanisi ei häivy kuvioista ihan lähiaikoina.
Eihän tollasta testeihin jatkuvasti vaativaa vainoharhaista viitsi kukaan kauaa kuunnella.
Muutama vuosi sitten oli tutkimus kuinka paljon miehet ja naiset tuovat sukupuolitauteja suomeen matkoilta.Naiset voittivat:tuoduista taudeista 70% oli naisten tuomia.Joten se kertoo aika paljon.
- ....................
Mikä tutkimus, heitäppä linkkiä
- Jätä se
Sika !
- miettijä.
paljonko tuo 16 on prosentuaalisesti?
2%?- matemaatikko.
jos on uusi nainen joka päivälle tulee siitä n. 10% tämän vuoden osalta. ei hyvä.
- maagic
Minäkään en ymmärrä sitä,miten se Saksalainen sotilaskuri liitttyy seksiin? jos liittyy niin kieltämättä saksalainen kuri ja täsmällisyys on sitten kaikilla elämän osa-alueilla mukana.Mutta se että naiset eivät nykyisin enää arvosta sen kumin käyttölä on kieltämättä erikoista nykysten kumit on niin ohuita ettei niitä edes huomaa ennen varmaan oli toisin?
- The more you know...
''Minäkään en ymmärrä sitä,miten se Saksalainen sotilaskuri liitttyy seksiin?''
Historiaa: Toisen maailmansodan aikana bordellit ja prostituutio oli lailla kielletty Saksassa, muttei saksalaisten miehittämässä Ranskassa. Kun sukupuolitauteja alkoi kukkia huolestuttavasti sakusotilaiden kasarmeilla samaan aikaan päivärahojen kadotessa mystisesti iltalomien jälkeen päättivät sodan ylijumalat puuttua tähän laajamittaisella terveystietosodalla sekä järjestämällä ilmaisia kumipukuja sotilaille joita TÄYTYI käyttää, ja vain yhteen tarkoitukseen, rangaistuksen uhalla.
Seuraus: vaikka saksalaiset miehittäjät olivat viettäneet huomattavasti enemmän aikaa ranskalaisten seuraneitien seurassa, toisen maailmansodan lopussa saksalaisilla sotilailla oli huomattavasti vähemmän Ranskasta tarttuneita tuliaisia kuin Ranskaa vapauttaneilla Liittoutuneilla (amerikkalaisilla ja brittiläisillä) sotilailla, joilla ei ollut yhtä mittavaa ja ankaraa, terveystietoa vaalivaa järjestelmää. - Oeyusta
Jos ajelee 2000-luvun alun VW:illä, niin se kuuluu jokaiseen elämän osa-alueeseen. Aika moni parikyumppinen lippalakkiuupelo ajelee.
a) älä harrasta yhdenillanjuttuja
b) kumi ei tunnu läheskään samalta kuin ilman- Ilma kumia - aina
Aina pitkät valot päällä, eikä mitään kumeja. Jos uskoo niin se riittää, ei tule tauteja tai turhia lapsia, tosin jos ei usko sitten homma on hieman mutkikkaampi.
Itselläni on ollut jo 61 suhdetta tänä vuonna ja aina paljaalla. Hieman jännittää mutta niin se pitääkin. Kumihanskat kuuluvat keinosiementäjille ei todellisille miehille.- hyiiiiii---
älä höpiset olet tautinen, sinut kierretään kaukaa kukaan täysipäinen nainen ei sinulle anna yhtään mitään
- NäkkiS
Nimimerkki Ilman kumia - aina - olet uskomaton ja ällöttävä.
Ei minkäänlaista naisen kunnioitusta ja huolenpitoa!
- alone1
on tämäki kyllä teillähän liikaa seksijuttuja, ainaki minun mielest.. mulle kävis vaikka kummin vaan mutta olishan se nainenki kiva.. eli mistä irtorasioita oikein sataa.. ?
- Kova panomies
Kun on vuosikaudet parisuhteessa tottunut hommat hoitelemaan ilman kumia, niin ei se kumin kanssa tunnu miltään! Varsinkin, ku niän myötä ei vehje ole enää niin herkkä laukeamaankaan, niin kumin kanssa se ei meinaa laueta millään. Jos ei nainen anna ilman kumia niin olen ilman tai, jos on toivoa, että syntyisi pidempi suhde, niin sitten voisi muutaman kerran naida kumin kanssa ja sitten siirtyä paljaaltaan.... Ja yleensä niaset tykkää, kun roiskaisee lastit sisään eikä mihinkään kondomiin!
- sinut kierrän kaukaa
oletko käyny lääkärissä tarkistamassa mitä tautia kannat ja levität naisiin, olet piittaamaton,
- Kova panomies
sinut kierrän kaukaa kirjoitti:
oletko käyny lääkärissä tarkistamassa mitä tautia kannat ja levität naisiin, olet piittaamaton,
Ei haittaa, vaikka kierrätkin kaukaa :) Vielä jää tuhansittain naisia, jotka ei kierrä :) :) !! Aina saa naida paljaaltaan niin paljon kuin sielu sietää...
- antifeministi
sinut kierrän kaukaa kirjoitti:
"oletko käyny lääkärissä tarkistamassa mitä tautia kannat ja levität naisiin, olet piittaamaton"
taas miesvihaajafemakko kiekuu munanpuutteessaan kateellisena niille jotka pääsee peittoa pelmuttamaan....
- -nainen-
mie vaadin aina kondomin jos harrastan seksiä jonku kanssa - en halua vahinkolapsia tai lasta muutenkaan tällä hetkellä - tulevaisuudessa ku on kunnon parisuhde ja kaikki asiat muuten nappiin ni sitte voidaan puhua lapsen teosta - kortsun pois jättämisestä...
Olen kuullut että ilman kortsua panot tuntuu molemmista osapuolista paremmalta, mutta siltikkään en suostu ilman olemaan. - friidyliid
Ilmainen tyhmä mies on halvempi kun keinohedelmöitys? Tosin kaksi tyhmää ei taida tehdä yhtä fiksua.
Hyvä että käytät kondomia - jatka sitä. Et tiedä ketä hän on nainut ennen sinua, eikä hän välttämättä tiedä kenen kanssa he ovat olleet. En ikinä olisi kenenkään tuntemattoman kanssa ilman kondomia. - ....................
Niin... Seksihän tai tarkemmin yhdyntähän on tarkoitettu lisääntymiseen. Ei siksi, että tuolla hässittäisiin pitkin poikin pitäjiä... Jos haluat laueta, vedä tumppuun.
Toisaalta olisi ihan hyväkin, että te elostelijat paneksisitte ilman ehkäisyä, saaden mahd. monta tautia, joka sitten pilaisi lisääntymiskykynne ja näin ollen epäkelpo materia saataisiin pois... Sillä epäkelpojahan tuollaiset ihmiset ovat. Ennen kutsuttiin jopa ***riksi. Siveellisyys on kunnioitettava asia!- Siveä Sipuli
Onneksi Sinä olet Kelpo Ihminen, vaikka tuo ajattelupuoli varsin vajaata onkin....
- Näin se menee
Todennäkösemmin saat syövän 30 vuotiaana kun että panisit kaikkia ja saisit hivin heteroseksistä ellet sitten pyllyyn pane jossa lähinnä riskit ovat. Hivin pelkääminen on oikeastaan hölmöä josset afrikkalaisia tai homoja ja huumeiden käyttäjiä harrasta...tilastojen mukaan 30 vuoden aikana vain 33kpl 25-29 vuotiasta miestä on saanu hivin heteroseksistä...kun lasket tosta kui moni ton ikänen on köyny maksullisissa jne pannut pyllyyn tai pannut huumeiden käyttäjää niin riskit normaalejen ihmisten kans on minimaaliset. Tilastot löytyy thl sivuilta. Noista 33 heteroseksistä hivin saaneesta varmasti myös osa on mamuja ehkä jopa valtaosa kun tossa ikäluokassa niitä on paljon ja osa saanu taudin jo lähtömaassaan..sitten muutamat jotka ei vaa kehtaa myöntää homoilleensa:) naisesta varsinkaan mieheen hivi ei tartu välttämättä vaikka panisit vuosikausia päivittäin hiv naista. Tarvitaan huonoa tuuria ja rikkinäistä limakalvoa...siksi juuri pyllyseksistä hivin saa herkimmin kun siinä iho voi rikkoutua.
- Lukekaa netistä
Ulkomaisia aids sivuja kun katsoo niin kaikki lähes väittää että hiviä ei saa pimppiä nuoltaessa. Sylki tappaa hiv viruksen heti! Ellet nyt ime menkkaverta ja sulla on joku verisuoni auki suussa:) ja hvetin huonoa tuuria vielä mukaan..ei koskaan todistettua tartuntaa tälleen koko maailmassa.
- Näin on
Lukekaa netistä kirjoitti:
Ulkomaisia aids sivuja kun katsoo niin kaikki lähes väittää että hiviä ei saa pimppiä nuoltaessa. Sylki tappaa hiv viruksen heti! Ellet nyt ime menkkaverta ja sulla on joku verisuoni auki suussa:) ja hvetin huonoa tuuria vielä mukaan..ei koskaan todistettua tartuntaa tälleen koko maailmassa.
Kuinka moni oikeesti on koskaan alkanut seurustelee ja sitten pyytänyt kumppania testeihin?:) kyllä luulen et valtaosa jättää kumin pois kun luottamus löytyy alun jälkee..
- 22+69
Näin on kirjoitti:
Kuinka moni oikeesti on koskaan alkanut seurustelee ja sitten pyytänyt kumppania testeihin?:) kyllä luulen et valtaosa jättää kumin pois kun luottamus löytyy alun jälkee..
Minä esim.!- aikuiset osaavat tän ottaa myös ihn coolisti. Ei mitn tyhmää pitää huolta omasta terveydestään. Ei se ole luottamus asia, ehdottaa sitä. Lähinnä pois suljetaan ne mitkä ois voinu tulla esim muutama kuukausi sitten edellisest, pari/irtosuhteesta.
- Pelimiesnäemmä
Sivuhuomautuksena vaan että hyvällä rosentilla jätkä vetää jos tän vuoden puolella mennään luvussa kuustoista!
- tästä syystä
sexteen...
- eee333
Itse olen harrastanut vaimoni kanssa seksiä en nyt oo jaksanu laskee mutta ehkäpä 150 kertaa tänä vuonna.
- varma tieto ;)
eee333 kirjoitti:
Itse olen harrastanut vaimoni kanssa seksiä en nyt oo jaksanu laskee mutta ehkäpä 150 kertaa tänä vuonna.
Vaimosi on harrastanut tänä vuonna seksiä enemmän kuin sinä.
- on olemassa
On olemassa erikoiskumeja jotka tuntuvat.
- No ihanko totta?
Miltä, kumilta?
- Noksu varteen
Joo, Nokian Saapastehdas valmistaa niitä. Myyntipakkaus Duo sisältää kaksi käyttövalmista kappaletta erikoismallisia kumeja.
- Oeyusta
Paljaalla bimssi tuntuu mutterin päässä aivan ihanan samettiselta =)
- jupadibadie
En tiedä..en ole saanut seksiä kahteen vuoteen. Viimeksi kun sain (bongasin naisen baarista elämäni ekaa kertaa) niin nainen halusi kondomin kanssa. Sitä ennen josta on nyt 3 vuotta nainen ei halunnut.
Mut toi viime nainen oli tosi blösö..se vaan röhnötti kun annoin mennä..itse en lauennut oikein millään..nyt kun ajattelen niin ihan tottahan se on jos toinen makaa siinä hiljaa kuin ryhditön valas niin kyllähän omat ajatukset alkavat vaeltaa siinä et paljonkohan täältä maksaa taksi kotio.
Tänä kesänä katotaan uudestaan. - Infopaketti
«HIV-infektio, AIDS»
«Klamydia»
«Papilloomaviruksen aiheuttama kondylooma eli visvasyylä miehellä»
«Kuppa (syfilis, lues)»
«Papilloomavirus naisella, kondylooma»
«Tippuri»
«Sukuelinherpes (genitaaliherpes) miehellä»
«Sukuelinherpes (genitaaliherpes) naisella»
«Kivestulehdus ja lisäkivestulehdus»
«Kohdunkaulan muutokset»
«Lymphogranuloma venereum»
«Mycoplasma genitalium»
«Maksatulehdus, hepatiitti»
Kaikki seksitaudit voivat olla aluksi oireettomia.
Oireita voivat olla kirvely virtsatessa tai virtsaamisvaikeudet, poikkeava vuoto virtsaputkesta tai emättimestä, kutina, kirvely, näppylät, rakkulat tai haavaumat sukuelinten alueella, alavatsakipu ja kuume. Mistään oireista ei seksitartuntaa voi päätellä varmasti, vaan diagnoosi perustuu laboratoriotutkimuksiin.
Suomessa saatu tartunta on useimmiten klamydia, kondylooma tai sukuelinherpes. Uusia klamydiatartuntoja ilmoitetaan vuosittain noin 13 200, joista 65 % todetaan alle 25-vuotiailla. Luku on todellisuudessa korkeampi, koska monet oireettomat eivät hakeudu tutkimuksiin tai saavat lääkityksen partnerinsa kautta. Klamydiatartunnan arvioidaan saavan noin 5 % 15–25-vuotiaista. Kondyloomaa aiheuttavan papilloomavirustartunnan saa arviolta kolmasosa nuorista aikuisista ja sukuelinherpestä aiheuttavan herpex simplex virus 2 -tartunnan noin joka neljäs.
Kuppatartuntoja ilmoitetaan vuosittain vajaa 200 ja tippuritapauksia noin 270. Puolet niistä on peräisin ulkomailta, useimmiten Venäjältä ja Thaimaasta. Uusia HIV tartuntoja todetaan Suomessa vuosittain noin 170. HIV tartunnoista 2/3 saadaan seksin välityksellä ja yli puolet tartunnoista on peräisin ulkomailta, eniten Thaimaasta, Venäjältä ja Virosta.
Taudit tarttuvat suojaamattomassa seksissä limakalvojen sekä rikkoutuneen ihon kosketuksessa. Tartunta voi tapahtua yhdyntätavasta riippuen terskan, emättimen, peräsuolen tai suun limakalvolle. Koko yhdynnän aikana paikallaan pysynyt kondomi suojaa useimmilta tartunnoilta. Vesiliukoinen tai silikonipohjainen liukuvoide vähentää edelleen kondomin rikkoutumisen vaaraa. Kondyloomassa ja sukuelinherpeksessä tartunta voi kuitenkin tapahtua kondomilla suojattujen alueiden ulkopuolella, myös taudin oireettomassa vaiheessa.- Kuvia ja infoa
http://www.terve.fi/tippuri/viisi-yleisinta-sukupuolitautia-katso-hatkahdyttavat-kuvat
Jos ei info auta niin tässä kuvia siitä mikä kumittomia odottaa:
Kuvia visvasyylästä: http://www.dermnet.com/images/Genital-Warts
Klamydia: http://herpes-coldsores.com/std/chlamydia_pictures.htm
Herpes: http://www.dermnet.com/images/Herpes-Type-2-Primary
Tippuri: http://www.dermnet.com/images/Gonorrhea
Kuppa: http://www.dermnet.com/images/Syphilis
Osa taudeista ei siis välttämättä ole kovinkaan näkyviä. Vasta se tuho, mitä ne saavat aikaan elimistössä ovat se vaarallisin osa. Tosin itsellä teki tiukkaa katsoa kuvia. Osa vastenmielisen näköisiä. - NäkkiS
Kuvia ja infoa kirjoitti:
http://www.terve.fi/tippuri/viisi-yleisinta-sukupuolitautia-katso-hatkahdyttavat-kuvat
Osa taudeista ei siis välttämättä ole kovinkaan näkyviä. Vasta se tuho, mitä ne saavat aikaan elimistössä ovat se vaarallisin osa. Tosin itsellä teki tiukkaa katsoa kuvia. Osa vastenmielisen näköisiä.Kiitos sinulle "Kuvia ja infoa" hyvästä ja asiallisesta informaatiosta!
- KumiKummitus
Kuvia ja infoa kirjoitti:
Osa taudeista ei siis välttämättä ole kovinkaan näkyviä. Vasta se tuho, mitä ne saavat aikaan elimistössä ovat se vaarallisin osa. Tosin itsellä teki tiukkaa katsoa kuvia. Osa vastenmielisen näköisiä.Kuva visvaisesta elimestä : http:facebook/jjhell
- maire6
Sori vaan, itse annan mieluummin paljalla, ja syy on se, kun miehet ei osaa käyttää oikein kondomia. Eikös niitä voisi ostaa sopivan kokoisia? Yököttää kun muutaman kerran jäänyt kondomi sisäleni, liekö miehellä liian pieni vai eikö kondomeja myyydä eri kokoisia? Mieluummin paljaalla kuin sitten sormella ottaa pois kondomia sisältä.
- sitten syntyy
lapsi kumikengät jalassa ja sylvesti päässä
- Hyi helvettti! :(
Kondomit on homoja varten, ei tunnu miltään paneminen kortsun kanssa.
Valitkaa naisenne niin ettei kortsua tarvitse käyttää. Tämä tarkoittaa sitä, että jättäkää ne pubiruusuna notkuvat jakorasiat sinne baariin. - Onneksiolkoooon
Ehkäpä olet mahdollista isi ainesta , 16 vuoden kuluttua ovikelloasi soittaa suttuinen nepparinaama . Tämä aknen värjäämä lätty vaatii sinua tilille olethan hänen ISI , ja nyt sitten kelaat miksi kortsuja olisi kantsinut käyttää sinulla on nyt maksajan rooli .
- justjoo
Tämänkaltaisesti isyyteen vastuullisesti suhtautuvia tarvitaan ehdottomasti lisää.
- J-JH
Ilmaisit itsesi väärin.
Viestisi oikea sisältö kuuluu näin:
"Eilen oli kuudestoista kerta kun fantasioin naisen pokaamisesta ja siitä että naisella olis omakin tahto, eikä pelkästään panopuuna olemisen 10 sekunnin riemu.
Sitten kun sinä joskus saat ensimmäisen kerran oikeasti skesiä, niin sinä saatat ymmärtää, että seksihalujenn taustalla on ihmisen lisääntymisvietti ja aikuiseksi kehittyneet aivot ymmärtävät myös alitajuisella limbisellä tasolla, että kumin kanssa ei lisääntyminen onnistu.
Sitten kun sinä ehkä kasvat joskus aikuiseksi, niin sinä saatat saada toisenkin aivosolusi käyttöön ja ehkä sitten sinä saatat jopa ymmärtää jotain asioita maailmasta, vaikka yksinkertaisetkibn asiat ovatkin sinulle varsin monimutkaisia ja ymmärryksesi vaatimatonta tasoa jopa tuollaiseksi ääliöksi. - Tahtoisikkos sinäkin
Joukossa saattaa olla myös monella tapaa sairaita ihmisiä, jotka haluavat levittää fyysisen puolen tautejansa mahdollisimman monelle. - Onhan niistä saatu aina välillä lukea, miten - pahimmillaan - joku halusi katkerana levittää AIDSiaan muillekin.
Vieraan kanssa paljaana yhtyvä ottaa aina melkoisia riskejä!
Tauteja voi pahimmassa tapauksessa saada kerralla useampiakin. Onneksi kumipukuja saa ostaa monesta paikasta. Muutamia kannattaisi jokaisen aktiivisen "liikkujan" kuljettaa aina mukanaan.
Parempi jättää kokeilematta kuin kärsiä pitkään ikävistä seurauksista!- kuumapelle eikukalle
"Tauteja voi pahimmassa tapauksessa saada kerralla useampiakin."
Juu. Kuulin itse luotettavalta taholta, että se oli kuullu naapurinsa kertovan eräästä tyypistä, joka oli saanut melkein 600 tautia yhdellä kertaa.
Pitää siis muistaa olla varovainen, tauteja on ihan joka puolella tautisesti.
PS. peskää jarnonne aina käytön jälkeen. muutoin se alkaa kuumalla ilmalla haista pahasti...
- 1+12
Olet tavannut hyvin kevytkenkäisiä naisia. Tai naisia joilla kello tikittää ja päässä viiraa.
Itse en harrasta seksiä kuin suhteessa. Tästä johtuen parisuhteen löytäminen tuntuu olevan haastavaa.... tai oikeastaan uskon, että olen vain kohannut vääränlaisia miehiä.- JJ-H
"Itse en harrasta seksiä kuin suhteessa"
riittääkö 2 minuutin suhde?
"Tästä johtuen parisuhteen löytäminen tuntuu olevan haastavaa...."
Onko? Minusta tuolla ulkona näkee vähän väliä pariskuntia käsi kädessä.
Onko niiden löytäminen mielestäsi haastavaa? oliskohan kyse sittenkin personallisuudesta eikä vain mielenhäiriöstäsi.
" tai oikeastaan uskon, että olen vain kohannut vääränlaisia miehiä."
Sitä se teettää, kun pyörii vajakkien kanssa....
- kumikumikmuikumiumki
mikä saatanan idiootti käyttää sanaa KUMI? kondomi, kortsu, kortonki..... ihan mikä vaan mutta jos joku haluaa mun kanssa käyttää KUMIA niin työnnän pyyhekumin sen peräreikään.
- Kumijarno
Varsin omalaatuinen fantasia....
- joonaass
No kyllähän se on tässäkin ilmiössä aivan selvä juttu. Syyllinen löytyy noista maahanmuuttajista. Ilman heitä meillä ei olisi tälläisiä iljettäviä ongelmia.
Valtio vain jakaa niille rahaa, vaikka rahan sijasta ne tarvitsisi kondomeja.
Tämmöinen addressi kannattaa käydä allekirjoittamassa, jotta saadaan ääni kuulumaan: http://www.adressit.com/maahanmuuttajien_tukia_alennettava_ja_etuuksia_vahennettava
Kiitos. - Meilää sitä
on harrastettu aina raakana meinaa vaimonkanssa.
- järjelläajateltu
Jos haluaa raskaaksi taikka tauteja yms, siitä vaa, mut jos yhtää aattelee terveellä järjellä nii kumi o päällä. (helppo päästä syyttelemään miestä että tulipa kuppa mulle ku mies ei käyttäny ja mies ois halunnu käyttää mutta nainen ei...) EIkö se oo pääasia et tapuli o kosteella suolla suojan kanssa aiinä varmaa hirveesti joku n 2mm paksune kumi tuntuu...
>16 nainen vuoden sisällä
>haluaa käyttää kumia
>kukaan ei ota suhteeseen
>derp- 2 kumia päällekkäin
vaarallista on paljaalla vedellä.. niin miehen kuin naisenkin.. papilloomavirukisa on 99 eri lajia ja ne aiheuttavat kohdunkaulansyöpää ..salakavala tauti joka on usein jo liian pitkällä kun se viimein papakokeella huomataan :/ seurauksena räydyttävä syöpä joka vie hautaan.. kalamydiaa on myös monenlaista ..mm.keuhko ja silmäklmydiaa..sen saavat myös miehet.. nykyään myös herpes on muuntutumiskykyinen eli turha on elää uskossa ettei herpekset suus tai alapää leviä mihin tahansa ... kyllä leviää.. tod. kivulias tauti.. puhumattakaan kaukoidässsä ja veneäjällä riehuvista : hivistä, tippurista ja kupasta.. joilla nykyään on aikamoinen lääkeresistenssi..eli ai tahdo lääkkeet purra.. ja vauvakuumeiset menköön tutkituttamaan päänsä jos laukkaavat torttuansa jakamassa lapsen toivossa.. miettikääpä siitä pano hetkestä 18v. eteenpäin.. muistampa yhdenkin kaverin joika kamalassa kännissä onnistui panemaan paksuksi yhdenillanhoidon ja myöhemmin isää etsittiin ja miehiä patisteltiin isyystutkimuksiin..lottovoittja löytyi tämä minun tuttuni joka ei koko aktista tainnut muistaa hölkäsenpöläystä :/ jätkä meinasi kiikkuun itsensä vetää kun sai tietää olevansa yht´äkkiä isä...että semmosta tällä kertaa :( MURRRR
Niin, onhan se aivan kamalaa nykyajan miehelle saada omaa jälkikasvua ja nähdä oma perimä yksilönä kun on tottunut vain siihen möhnään mikä päivittäin tulee ulos.
- piia71
Kumi päällä, jos vierasta sisään, mutta onhan se paljas kiihottavampaa. Itse kun en ehkäisyäkään käytä, jos mies vetää kumin pois kesken ja olen kiihottuneena, en kyllä voisi vaatia kumia takaisin, päinvastoin, vetäisin miehen sisääni enkä pois pääsäisi ennenkuin olisi lastinsa laskenut sisälleni viimeistä pisaraa myöten.
- Kauhun riivaama
....a happy big family...!
- Onnelliset vitoset
Näin aikuisiällä vasta tajusin ettei kannata hakea vierasta, parasta on tuttu "vieras". Olen saanut rakastella viittä ennestään tuntemaani naista, kolmea varattua ja kahta muuten luotettavaa aikuista naista. Yhteistä heille kaikille on ollut että ehdottomasti haluavat spermat sisäänsä.
Yksi heistä väitti minulle olevansa monta päivää onnellinen saatuaan kunnon satsin sisäänsä, pilluun, suihin tai peppuun.
Joka tapauksessa he kaikki ovat halunneet paljasta sekä lastin sisäänsä, pari on jopa varmistanut asian laittamalla jalat tiukasti ympärilleni etten vain pääse vetämään ulos ennen laukeamista.
Toki luottamus paljaalla naimiseen pitää olla100% mutta pointtini on että kaikki nämä ihanat naiset ovat ehdottomasti halunneet spermat sisälleen.- ssssssssr
Olet sen verran vakuuttava, että lienet saanut jokaiselta naiselta tuon vaatimuksen kirjallisena ja kolmena kappaleena ennen aktia?
- tunnettuus
Juuri noin asia on. Uskon, että tieto sperman terveysvaikutuksista saattaa myös olla vaikuttimena.
Paljaalla naiminen on myös hieno molemminpuolinen luottamuksen ja asenteen osoitus. Ehkä on myös niin, että ei sovi arkajaloille ja pelkääville.
En ole tavannut yhtään tosi herkkua joka haluaa kumitettua. Alistumishalulla lienee myös osuutta asiassa joillakin.
- metrimulkku
Ompa tyhmä toteamus/kysymys : ;mikä paljaassa kiinnostaa ??? SE PALJAS !!!
- Homopuolue
On turvatonta mennä vihreiden vaalitelttaan, kun joku homo yrittää tuikata persuksiin.
- sixteen
miehessä on vikaa jos 16 kertaa
- oikeesti vain
Jos ei osaa käyttäytyä seksisuhteessa kunnioittavasti, ei tarvitse seksiä ollenkaan, ei mitään asiaa jalkojen väliin, pysy poissa, et osaa käyttäytyä herrasmiehen tavoin.
yksi kerta riittää teille ,jotka olette noin typeriä, tauteja ei pidä levitellä, viattomiin ihmisiin, vain viisaille ja vastuuntuntoisille, jotka rakastavat toisiaan aidosti.
- kummiton
Onko myös niin, että tutut rouvat haluavat yleensäkin luomua vai onko pelkää sattumaa minun kohdallani?
En ole tavannut ainuttakaan tuttua rouvaa joka haluaa ”kumin kanssa”.- Naiset kert.
Samoin on laita kohdallani, seksiä ainoastaan ikäisteni 50v naisten kanssa ja paljaalla tietty sekä spermat sisälle. Se on molempien toive, siinä tuntee aidosti kumppanin läheisyyden kun muovia ei välissä.Aito paljas siitin on niin luonnollinen, maukas sekä tuntuu hyvältä.
- isänmaa?
Suomalaisia tehtävä lisää :) ulkolaisia syntyy jo Suomessakin meitä enemmä. Kumit pois heti! ;)
- Woman94_
Olin tuntenut erään miehen jo pari vuotta ja oltiin säädetty mutta ei toimittu ollenkaan koska tajusinkin olevani a-seksuaali. Kännissä kuitenkin joku sai minut villiksi ja ryyppäsimme porukalla jossa tämä mies oli. No, lähentelin häntä sitten kun olin niin paljon ottanut. Tapahtumat: Seksi ilman ehkäisyä.
ja ei muuta kun apteekkiin ja jälkiehkäisy. Voin kertoa, että tämä mies olisi voinut estää tämän tapahtumasta.
ps. eka kerta ja sain opetuksen, ei seksiä enään koska onneksi minulla ei ole halujakaan a-seksualisuuteni vuoksi. - Mies - 43
Yhden illan seksiseurassa mies ymmärtää ilman muuta kondomin välttämättömyyden .Oman peniksen koon mies tietää säätää kondomin koon
kanssa parhaiten .
Taudit leviävät suuremmaksi osaksi ukkomiesten haluttomuudesta suojata
omaa kumppania ? Ulkomailta tuodut seksitaudit ovat useimmiten miesten
tuomia tuliaisia .
Jokaisen tulisi käydä testauttamassa itsensä suojaamattoman seksin jälkeen .
Sukupuolitaudit ovat siitä salakavalia ,ettei kukaan voi 100 % varmasti
olevansa puhdas .Parisuhteessa olevat kantavat myös sesitauteja .
Ainoastaan sukupuolitestit ovat luotettavaa fakta tietoa .
Sukupuoliherpeksen saa parhaiten selville verikokeiden kautta .
Kokeita suoritetaan tervesyskeskuksissa .
Puolet sukupuoliherpeksen kantajista ovat oireettomia tapauksia .
Sinä olet mahdollisesti oireetonon tartuttaja tietämättäsi .Vahvista tieto
testeillä .Näin et voi levittää tautia tiedon saatuasi eteenpäin "tietämättömänä ".
Testatkaa jokainen itsenne sukupuoliherpeksen osalta verikokeiden kautta.
Sillä ei ole mitään merkitystä haluaako mies tai nainen ilman kondomia tai
kondomin kanssa seksiä .
Aina ihminen on vastuussa aikuisena omista päätöksistään .
Mikäli mies tai nainen pyytää tai vaatii seksiä ilman kondomia .
Aina on mahdollisuus kieltäytyä .
Muistakaa vielä miehet .Laki on koventunut hyväksikäyttö tapausten suhteen
Vahvasti humaltunutta naista ei saa käyttää seksuaalisesti hyväksi .
Mikäli käytät hyväksi naisen humalatilaa .Olet syyllistynyt naisen raiskaamiseen.
Naisen tulee kyetä vaati kondomia mieheltä , mikäli mies ei ymmärrä suojata
kumppaniaan tai itseään seksitaudelta . - KALLE KELLO
Minä panen aina paljaalla, vaikka minkälaisia tanttoja on sängyssä.
- ihmetystä
kuka sitä nyt pelkällä kortongilla, pitäähän olla sisältöäkin. kortongin sisällä pitää olla sukupuolielin.
- HEH HEH
ihmetystä kirjoitti:
kuka sitä nyt pelkällä kortongilla, pitäähän olla sisältöäkin. kortongin sisällä pitää olla sukupuolielin.
Mitä yhteistä on kortsulla ja audilla ?. Molemmissa on mulk ku sisällä. HEH HEH
- muumaa vs suomi
Jotkut luulee että seksitaudit tulee vain ulkomailta.
Minä olen reissannut poikamiehenä kaikki maailman kolkat ja kaikkialla muualla vaatineet naiset aina kondomia paitsi Suomessa.
Viimeisimmät kymmenen hoitoa Suomessa eivät ottaneet asiaa edes puheeksi. Itse sujautin sitten sen spärdärin kuitenkin.- .................
Aivan, koska se kumin käyttö ja sen puheeksi ottaminen ovat myös miesten vastuulla. Kuka käskee panna ilman kondomia? Voivathan miehetkin niitä vaatia ja kuljettaa mukana. Tyhmää ajatella, että se asia olisi yksin naisesta kiinni.
- Antaa mennä vaan!!!!
Eikös se ole vain plussaa, notta antaisivat polkea paljaaseen rojut rännii?
- Mies 43
Ainoa ikävä puoli on paljaalla päästelyssä seksitautien tarttuminen .
Muuten ihan jees . - nallipalaa
Tiedättekö miksi ketjun aloittajaa kohta kutsutaan? Vastaus: isäksi:D
- Lortto faija
Ja nimenomaan huonoksi isäksi.
- 20+16
Itte vetelen kanssa illan päätteksi aina ilman turvavyötä, aivan sama miten käy, on sitä sen verran jo jyystetty aurajuustoa.
OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ TUTTUUN NAISEEN YHDYTTÄESSÄ KONDOMIA EI TARVITA..;;)))
Yhden yön seksitouhut ovat asia erikseen.- annetaan
yhdytään yhdessä yhteen ja......
- Sängystä Pudonnut
Minä taas en anna naiselle, ellei sängyssä ole turvatyynyä ja turvavyötä...
- Huoh..
Typerät suomijuntit...
- ihana ja
Miten sinä otat naisesi ja miten naisesi antaa sinulle. onko minkälaisia tunteita, hellä hetki, muu maailma unohtuu, olette vain sinä ja hän, miehen sukupuolielintä täytyy kohdella hellästi, jos meinaa saada hyvän hetken aikaiseksi. paljaalla ei saa yhdyntää harrastaa, jos vaikka saa elinkautisen pöpön ja on siitä ikuinen riesa. kahden kesken ihanasti ja hellästi. nauttikaa. oi rakkaat rakastavaiset. kenellä onni on hän onnen käyttäköön, jokainen on oman onnensa seppä.
- Anaaliseksit juu
Kumia en käytä kun panen kaverini vaimoa silloin tällöin. Tiedän että ovat olleet naimisissa pitkään ja ei ole tauteja. Mukavaa ja riskitöntä. Myöskään naapurin 23 vuotiaan tytön kanssa en käytä kumia sillä hönelläkään ei ole tauteja varmasti. Yhdenillan juttujen ja huorien kanssa köytän kumia sekä anaaliseksissä aina koska siinä voi tarttua myös hiv mieheen.
- 2 miestä/ 1 lapsi
Näin se käy...
Ne yrittää tehdä lapsia... muttei ne halua miestä riesakseen.
Sitten ne huomaa vuosien kuluttua että eivät pärjää ja sitten etsitään joku sellainen kiltti mies, jota ei viitsitty huomata aikasemmin.
Sen kanssa ei sitten tehdä lasta ... vaan se hankitaan vaan lapsen kasvatuksen vuoksi.
NÄIN NAISET VIE KAHDELTA MIEHELTÄ OIKEUDEN ISYYTEEN.
Ihan taktikoitu juttu. Olen törmännyt useaan tälläiseen naiseen. (Mä nyt haluaisin sen lapsen - ja tuntuu hineolta että nainen on tehnyt jo pysyvän päätösken ennen - ja ihan yksin) - Mies - 43
Paljaalla on voit päästellä vapaasti .
1. Aina kun vain itse ja kumppanisi haluaa näin tapahtuvan .
2. Olet valmis vastaamaan seuraamuksista ,vaikket olisikaan valmis
joudut joka tapauksessa vastaamaan seuraamuksista .
a. muija tulee raskaaksi
b. muijalla on seksitauti
c. tai tartutat testaamattomana seksitautia eteenpäin
d taudin saatuasi joudut hoitamaan itsesi joka tapauksessa
muijien antaessa nimesi eteenpäin seksitautitestien kautta.
Sinä valitset haluatko vetää paljaalla ja vastata seuraamuksista itse tai muiden
pakottamana .Myös isyydestä .Haluatko saattaa muijasi raskaaksi vai et .
Toisena vaihtoehtona käyttää kondomia välttyäksesi ikävyyksiltä . - paha vaatturi
Ehkä se on se parempi terveys, joka paljaassa kiinnostaa.
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012082215982535_se.shtml - Mies - 43
Siemeneste on hyväksi , muttei seksitaudit .
- sexylena25
Rekisteröidy nyt ilmaiseksi ja chat http://otourl.pl/sexchat
- BillyBoy
Voi perse! Nyt haluttaa niin hitokseen!! Saisipa kunnolla raskaana olevaa naista taas vähän tuupata.. Siitä on jo niin kauan aikaa kun viimeksi oli pulla uunissa!
- Nois se menee
Noin se kyllä menee muijia siis suurinta osaa ei näytä Suomessa haittaavan paljaalla jyystäminen vaikka kyse olisi yhden illan jutusta. Ennen kuin aloin seurustella panin ehkä toistakymmentä muijaa ja ehkä yksi muija vaati kumin käyttöä muuten oli pelkästään siitä kiinni, että ilmoitin, että mitään ei käy ilman kumia.
Nykyään olen parisuhteessa ja seurustellut yli viisi vuotta ja en ole muijaanikaan ikinä jyystänyt ilman kumia.
Jokainen tavallaan itselleni sopii seksiasioissa preussilainen sotilaskuri ilman kumia ei tapahdu mitään. Kun ei ole kertaakaan antanut kurin löystyä miksi antaisi jatkossakaan.- Nois se menee
Kyllä sen kumin ehtii sitten ottaa pois käytöstä kun alkaa lapsia hankkia.
- äpödiskäpödi
eipä noi "akat" jotka haluaa ilman kumia taida tulla raskaaksi edes painepesurilla :) ja vastuuhan on molemmilla ;)
- man to man
Täällä olis halukas ja himokas mies, jolta saa anusta ilman kumia. Jos kiehtoo. Tuntuu erilaiselta kuin naisen. Mies miehelle. Man to Man.
- Miehen peppu
Tuntuu kyllä paremmalta kun naisen, kokemusta molemmista löytyy.... Saunailloissa jos pääsee naimaan kaverin tiukkaa peppua toisen kaverin jälkiliukkaille...mmmm ihan parhautta ja tietenkin ilman kumia.
- h-x.
Ite tykkää poikia jmutta ain a paljaalkla peppuun. Kumi eik peopussa kivalta tunnu nöääs.
- Järki takaisin ylös
Niinsanottu RUPUNAINEN ei kumia kaipaa.
Toki tuo 16:ta kerta erinaisen kanssa osaltasi ON jo sen merkki, että kuulut samaan RUPU sarjaan.
Kunnon naiset vaativat AINA kumia.
Jokapojan höylättävät ei, koska kaikki on jo menetetty.- KAIKKONEN
Keskussairaalasta : nipisteleekö virtsaputkea ja esiintyykö heikotusta huimauksen kera. Olisi pitänyt käyttää kortonkia, kun sitä saastaista aasian huoraa paneskelit. Vieläkö sulla on se postinkeltainen taunus, velipojallakin oli aikoinaan sellainen.
- KAIKKONEN
KAIKKONEN kirjoitti:
Keskussairaalasta : nipisteleekö virtsaputkea ja esiintyykö heikotusta huimauksen kera. Olisi pitänyt käyttää kortonkia, kun sitä saastaista aasian huoraa paneskelit. Vieläkö sulla on se postinkeltainen taunus, velipojallakin oli aikoinaan sellainen.
Taas keskussairaalasta : se sensuroitu sana oli tietenkin HUO RA eli hoouuooäraa
- Xaes
Kieltämättä näitä ketjuja lukiessa tulee mieleen, että pitäisiköhän maksaa muutama tonni pussipäisille herrasmiehille, jotka kävisivät vetämässä mattopuukoilla Suomi24 ylläpidolta kaulan auki korvasta korvaan. Noh, jos jätetään vielä muutama tunti sensurointivaraa.
- S+A+G6
VIT TU MODET HEREILLE!
- skördä
Jos aiheena olisi ollut per cepanot, olisi viestiketju tullut täyteen hetkessä.
- Punainen pönttö
Mutta kun ne kumit (varmuusvälineet) on läpinäkyviä ja kortsu aina rikki, taidan olla hiukan kuiva tai jotain.Lääkärikään ei enää anna pillereitä minulle ja pamahdin paksuksi. Lääkäri sanoo, että oma vika.
- Lintubongari
Etkö ole kuullut mitä eroa on käellä ja satiaisella? Käki munii toisten pesiin, mut satinainen pesii toisten muniin.
- Maroolofi
Hah. Ite olen mies, ja en todellakaan halua käyttää kortsua. Jos on niin onneton luuseri, ettei voi ilman kortsua hoonailla, niin lienee vois jättää jutut sikseen. Kortsun käöytössä ei oler mitään järkeä.
- 50-vilkkusilmä
Kyllä naiset on paljaalla parempia! Sitä kun peuhaa naimisissa tai vakisuhteessa olevien naisten kanssa, voi taudeista olla huoletta ja sadon korjaa pellon omistaja:)
En ole kumeja käyttänyt vuosikausiin ja kaatoja kummiskin kivat lukemat, tosin osa kaadettu useampaan kertaan!
Paljaalla parempiin päiviin,,,,vai oliko se paksumpiin:) - 324 kaatoa
No sinä, ap, oletkin mammanpoika. Kumi pilaa nautintoa, haisee ja masituu pahalle. Jos nasita oikeasti haluaa eikä vain runkata kumia vasten, niin hedelmöittyminen on urokselle lisäkiihoke ja naaraalle merkki siitä, että uros on valmis kantamaan vastuunsa.
Kumi on peräkammarimammanpojille, jotka eivät osaa rakastella muuten kuin kuin vanha ompelukone sikalassa.
Lähetä tyttösi minun luo. Saavatpahan aikapoikaa eikä tarvitse pitkästyä sotilaskuriin.- Just joo
Joo onpa kiva sitten miettiä kun maataan sairaalassa odottamassa kuolemaa tai napsitaan pillereitä jotta edes seisoisi jos ylipäätänsä on kalu tallessa.
Sukupuolitaudit eivät ole leikin asia, satuitko tietämään, että sukupuolitaudit eivät vain aiheuta noloja oireita tai kuolemaa, ne myös heikentävät immuuniteettiä ja nostavat syövän, keuhkokuumeen, aivokuumeen sekä ikävien tulehdusten riskiä?
Mitä useamman taudin saat, sitä hankalempi on antaa edes kunnon hoitoa, sillä eivät ne antibiootit ym. lääkkeet enää tehoa kun on tarpeeksi monta eri kuuria vedetty kiitos toleranssin ja vastustuskykyisen virus ja bakteeri kannan saannin - Dove
Just joo kirjoitti:
Joo onpa kiva sitten miettiä kun maataan sairaalassa odottamassa kuolemaa tai napsitaan pillereitä jotta edes seisoisi jos ylipäätänsä on kalu tallessa.
Sukupuolitaudit eivät ole leikin asia, satuitko tietämään, että sukupuolitaudit eivät vain aiheuta noloja oireita tai kuolemaa, ne myös heikentävät immuuniteettiä ja nostavat syövän, keuhkokuumeen, aivokuumeen sekä ikävien tulehdusten riskiä?
Mitä useamman taudin saat, sitä hankalempi on antaa edes kunnon hoitoa, sillä eivät ne antibiootit ym. lääkkeet enää tehoa kun on tarpeeksi monta eri kuuria vedetty kiitos toleranssin ja vastustuskykyisen virus ja bakteeri kannan saanninEt ole oikein oivaltanut,miten tätä elämäpeliä pitää pelata. Elämästä pitää nauttia. Se ei ole minkäänarvoista, jos yrittää suojella itseään kaikelta mahdolliselta. Kuolo korjaa lopulta kuitenkin. Mielummin 30 vuotta nauttien kuin 100 vuotta pidättyen kaikesta ihanasta, johon meidät on luotu.
Pelkuri!
- yuhnio
Tietysti se kumi pilaa sen todellisen nautinnon. Toisaalta ilman taas....
- Todellinen panomies
Kyllä ne soosit pitää päästä laittamaan perille eli itse ainakin vedän kortsun pois viimeistään ennen laukeamista ja painan viimeiset vedot menemään paljaalla.
- Sikamies81
Suosittelen panomiehen vinkkin kokeilun yhteydessä katsomaan naisen naamaa samalla kun kermaviilit lentävät perille sisälle. Jossakin vaiheessa tulee "surprised" ilme kun tajuavat olevansa täynnä mälliäni.
- EI LUOTTOA !!
NE ON NIITÄ TULEVIA YH-ÄITEJÄ ELI VALTIONHOLHOTTAVIA KETKÄ PALJALLA HALUAVAT RASKAAKSI TULEMISEN TOIVOSSA,VALEHTELEVAT VIELÄ OLEVANSA PILLEREILLÄ. ÄLKÄÄ MIEHET LUOTTAKO TÄMMÖSIIN TAPAUKSIIN,NIITÄ RIITTÄÄ!!!!!
- skördä
Minä panen aina paljaalla, niin että käsi väsyy
- Fuck you
No mitäs tuo nyt on...
Minulla on ollut 197 vastaavaat tapausta jo tämän vuoden puolella... ne haluu hyväks käyttöö ja sit kitisee ku huonost kaäy
- Juippijäbä
On maailmassa ongelmat taas. Muija joka EI HALUU käyttää kumia. Toihan on joka jätkän unelma! Olisit edes onnellinen.
- ghjjuuu
haha onpa kummallinen aloitus! eiköhän se oo toisinpäin että ne naiset ennemmin haluaa sen kumin! vähän sama ku sanois että miks naiset antaa vain perseeseen panna nykyään mutta ei pilluun
- kultainen nuoruus
Mä suostuin joskus nuorempana panemaan ilman kumia kun baarista mukaan lähtenyt muija sanoi etten tarvitse. Vähän ajan päästä kikkeli valui ja pissiminen kirveli. Ei muuta kuin polille testeihin. Selitin naama tomaatin punaisensa oireet hoitajalle ja mitä oli tullut tehtyä. Sitten housut pois ja pöydälle selälteen. Kun hoitaja alkoi ottaa virtsaputkesta näytteitä vanupuikolla mulla oli kyyneleet silmissä ja kun hoitsu pyöräytti puikkoa vähän syvemmällä multa pääsi parahdus. Kävin vielä HIV testissäkin ja mulla oli maha kuralla kun odotin tulosta joka oli onneksi negatiivinen.
- treguihlo
joo
- missmelodya
Minä vaadin kumia AINA seksisuhteissa tai tuntemattomalta. Ei tule onnistumaan muuten.
Siinä vaiheessa kun tapailu alkaa muuttumaan seurustelutyyppiseski, eli tapaillaan vakkaristi ja aletaan luottaa toiseen, alkaa kumin käytön tiukkuus sitten asteittan löystymään, kunnes jää lähes pois kókonaan. Ennen tätä on taudesita ja testeistä keskusteltu avoimesti, ja testattu, jos tarpeen.
Kyllähän se _luotettavan_ kumppanin kanssa sitten lisää intohimoa, kiihottavuutta ja tuntua jos on paljaalla. Miehen kalu tuntuu kuumemmalta, ja sykkeet tuntuu helpommin, lisäksi peniksestä tuleva neste liukastuttaa, ja sekin lisää himokkuutta kun miehestä tuntuu paremmalta, alkaa itsestäkin tuntumaan...
Eli ilman kumia on kiihottavampaa, mutta ainoastaan kun luottamus ja ihminen on tuttu ja turvallinen. - saw2 22 22 2 2
varmaan halusi lapsen ja elättäjän.
- minä21
Provo mikä provo.Sama henkilö kommentoi omaa avaustaan.Ylläpitävä yritys kiittää.Lukukertoja 17 000 ja mainosrahaa runsaasti ylläpitäjän tilille.
Miten aloittajan typerä kysymys voi saada tälla tavalla typerät aktivoitumaan!
Sinänsä harmitonta typeryyttä. - milfy45
Seksinkipeitä sinkkuäitejä osoitteessa http://sms-chat.se/
- oppi ja ikä kaikki..
Kyllä nykyään kannattaisi käyttää kumia. Varsinkin kun on kysymys 20-25 v nuorista naisista. Heillä saattaa kuukaudessa olla kymmeniä irtosuhteita. Joitakin vuosia sitten menin tyhmyyksissäni panemaan 20 v tyttöä ja klamydia iski. Todella hankala hoidettava ja jälkihoitoineen monet kokeet ym. Ikämiesten ei kannata mennä nuoren pimsan huumassa lankaan..
- Kundi32v
Kyllä se kannattaa pysyä näissä 18-24v nuorissa naikkosissa. Niitä riittänyt kymmeniä, kunnes eräs vkloppu erehdyin humalapäissäni 43v akan matkaan. Parin päivän päästä ne kivut alkoi ja testeissä kävin parin viikon sinnittelyjen ja kärsimyksen jälkeen. Klamydia ja tippuri!!! Opinko mitään? Pysy nuoremmissa!
PS.Käyttäkää te fiksummat sitä kumia.
- esko821
Itse panen pääasiallisesti 25-40 vuotiaita Yh-äitejä koska he ovat kiimaisia ja saa helpolla. Ikinä ei ole mitään tauteja tullut, eivätkä kysy kumien perään jotkut pyytävät tosin laukemaan muualle kuin sisään. En käytä kumia koska pidän pillusta paljon enemmän ilman ja haluan tuntea pillun luonnolliseti miten jokaisella naisella on erilainen poimutus ja nesteissä uittaa vehjettäni. Jos nainen ei kiellä lopuksi mällien sisään laskemista niin lopuksi lähetyssaarnaaja asennossa työnnän munani niin syvälle kuin menee ja annan tulla lastini viimeistä tippaa myöten pillun perukoille.
- 1+15
Minä naisena olen paljon enemmän joutunut olemaan se osapuoli, joka vaatii kumin käyttöä! 2 lapsen yh-äitinä en tosiaankaan halua lisää lapsia, enkä terveydellisistä syistä voi käyttää e-pillereitä tai muitakaan hormonivalmisteita ehkäisyyn. Lisäksi irtosuhteissa suoja taudeilta on plussaa, paljon estottomammin voi touhuta kumin kanssa kun ei tarvitse jännittää jälkiseurauksia! En tajua miehiä, jotka viimeiseen asti yrittää paljaalla edes "aloittaa", jo ns.touhutipoissakin voi olla siittiöitä mukana! Ajoissa ulos veto ei todellakaan estä raskaaksi tulemista.
- hölmömiehe
Ennen kun sä huomaatkaan yh-äiti on paksuna ja kysyy sulta käydäänkö alttarilla vai maistraatissa sillä elarit maksat joka tapauksessa. Ennen kuin huomaatkaa olet ukkomies joka elättää oman biologisen lapsensa lisäksi neljää eri miesten kanssa tehtyä kersaa:D
- 14+2
Samoilla linjoilla minäkin, yhden lapsen vastuullisena huoltajana. En harrasta yhden yön juttuja ja kun tapailen miestä, niin ehdottomasti kumin kanssa. Ehkäisy on kunnossa (kierukka). Vasta vakisuhteessa ilman kumia. Vastuutonta miestä en huoli. Monelta mieheltä on biologian perusteet hukassa, kun ajattelevat, että keskeytetty yhdyntä on varma ehkäisy. Juu ei ole.
- Kypäräpakko
En ikinä koskaan jättäisi kondomia pois satunnaisen seksikumppanin kanssa. Itse asiassa, jos vastaan tulisi nainen, jolle on yhdentekevää onko kortsua vai ei, en koskisi kumin kanssakaan. Takuuvarma tautipesä.
Näin toimin, vaikka inhoan kondomin käyttöä: sitä, miltä se tuntuu (tai siis lähinnä nimenomaan ei tunnu), näyttää ja jopa haisee, ja sitä hemmetin räpeltämistä kun sitä laittaa paikoilleen. - Ihmetellen myös
Paljaaltaan on ok vakisuhteessa. Riskaa peliä yhden yön jutuissa ilman kumia, jota en ymmärrä minäkään. Suojaamattomassa seksissä ei ole mielestäni mitään mukavaa, ellei sitten ole vakikumppanin kanssa.
- sharpes bazaar
Kyllä sen jälkeen kun kaveri sai Herpeksen alapäähänsä ja toinen klamydian, tuli mietittyä entistä tarkempaan, että parin minuutin ilosta en maksa koko elämääni.
Eli koska en harrasta yhdenyönjuttuja, niin suhteen alkuvaiheessa pyydän miestä (ja käyn solidaarisuudesta itsekin) kaikissa testeissä. Sen jälkeen voidaan ehkä olla ilman kumia.
Mutta ei sääntöä ilman poikkeusta. Tapailin erästä herraa ja meille tuli kamala tappelu baari-illan jälkeen. Siinä sitten lohduttelin häntä, ja homma luisui seksiin, jossa ei käytetty kumia. Mies ei lauennut sisään ja syön kyllä pillereitä, mutta huh huh. Ei järkeä leikkiä terveydellään. Minä tyhmä. - Järjen kanssa vain..
On kyllä yllättävän yleistä tuo "paljaalla paukuttelu".
Kyllähän se paremmalta tuntuu, väittäkööt muut mitä vaan, mutta se myöskin kuuluu vakisuhteeseen.
En myöskään ymmärrä kuinka joku edes arvaa ottaa riskiä ventovieraan kanssa ilman tautisuojaa..
Ei sitä itsekään aina ajatellut ihan loppuun asti nuorempana, mutta näin vanhemmiten on alkanut tajuamaan, ettei sitä viitsi loppuikäänsä sairastella edes seksin takia mitään tappavaa varsinkaan Hiv on edelleenkin hengenvaarallinen tauti lääkityksistä huolimatta). Niin kivaa kuin se onkin.
Nuorena käytti kortsuja jos niitä sattui löytymään ja jos ei löytynyt, niin sitten valssattiin ilmaan. Oli kyllä tuuria, ettei sairastunut silloin. Vaikka en mä nyt magneetti ollut, mutta kyllähän sitä lähes aina sai seuraa baarista, kun siellä kävi.
Ainoa vahinko silloin nuorena oli aborttiin päätynyt ei-toivottu raskaus, mutta muuten ei tosiaan ollut mitään.
Sekin oli vielä sellainen juttu, että me kyllä päädyttiin kunnon suhteeseen, vaikka se olikin nyt alkujaan huvitteluksi tarkoitettu juttu ja hänkin sanoi vasta viikkojen (taisi olla reilu kuukauden päästä jopa), että hänellä ei ole ehkäisyä. Vielä kun hän aina loppuvaiheessa kietoi jalkansa niin tiukasti mun ympärille, etten olisi kyllä millään saanutkaan vedettyä itseäni ulos hänestä lauetessani, niin sen tiesi sitten mikä oli seuraus.
Mutta kaikestahan tosiaan oppii onneksi.
Nykyään yleensä jätän yhden yön jutut väliin ja jos nyt joskus (yleensä pidemmän pakkoselibaatin jälkeen) niihin lähden, niin ehdottomasti kortsun kanssa.
Kortsut jätän pois sitten vasta, kun löydän kivan vakikumppanin siihen vierelleni. - haista ite
Kersku mitä kerskut hae kunnon ämmä nii ei tarvii murehtia siitä että haluis sun penskas elätettäväkseen.Mitä vittuu luuhaat lumppujen perässä on meitä muitaki joskaan ei nii vitun kauniita.
- kutiaa , kutiaa..
Joitakin vuosia sitten kun kuppilasta naisen, hän suorastaan suuttui kun aloin laittaa kortsua. Pidätkös sinä minua h..uorana?
Minusta tämä antaa jo sellaisen kuvan, että moni nainen kun lähtee heti miehen matkaan, niin on syytä käyttää kumia, vaikka olisikin e-pillerit naisella. - jgjhk...............
Olen viime vuosien aikana ihmetellyt sitä, että kuinka meillä on mennyt nuoret naiset käytännössä täysin hutsuiksi. Jopa 20-25 v nainen ollut jopa 50-100 sexi suhdetta. Mitä tällaisista tulee enää lastenhoitajia.
Saunailloissa ym 5-6 miestä saattaa vetää samaa naista.- Hyi helvetti mitä...
Niinpä.
Ja sitten vielä brassailevat, että he eivät suostu käyttämään kortsua vaan täytyy saada litkut sisään. Ja kumppaneita tällaisilla on tosiaan ollut vähintään kymmeniä.
Pane sitten sellaista, ei kiitos.
Niin juu ja sitten suuttuvat vielä, jos joku sanoo heitä rehellisesti hutsuiksi. - idioticus
"Jopa 20-25 v nainen ollut jopa 50-100 sexi suhdetta. "
Mitä väliä, jos 25v naisella ollut 100 seksisuhdetta?
"Saunailloissa ym 5-6 miestä saattaa vetää samaa naista."
Nyt meni leffat ja todellisuus pahasti sekaisin.
Tuliko muuten mieleen, että jos naisella on ollut 100 seksisuhdetta miesten kanssa, niin on miehillä ollut myös 100 seksisuhdetta.
Miesten ja naisten välisten yhdyntöjen lukumäärällä kun on sellainen jännä piirre, että niitä on yhtä paljon kummallakin sukupuolella kun määrät lasketan yhteen. Kumpikin osapuoli siis naipottelee yhtä paljon lukumääräisesti. - ffghjk..............
idioticus kirjoitti:
"Jopa 20-25 v nainen ollut jopa 50-100 sexi suhdetta. "
Mitä väliä, jos 25v naisella ollut 100 seksisuhdetta?
"Saunailloissa ym 5-6 miestä saattaa vetää samaa naista."
Nyt meni leffat ja todellisuus pahasti sekaisin.
Tuliko muuten mieleen, että jos naisella on ollut 100 seksisuhdetta miesten kanssa, niin on miehillä ollut myös 100 seksisuhdetta.
Miesten ja naisten välisten yhdyntöjen lukumäärällä kun on sellainen jännä piirre, että niitä on yhtä paljon kummallakin sukupuolella kun määrät lasketan yhteen. Kumpikin osapuoli siis naipottelee yhtä paljon lukumääräisesti.Mitä tiedän kymmeniä naisia viimeseltä 30 vuoden ajalta. Nämä ovat näitä pikaavioliittoja ym avo. Irtosuhteita jatkuvasti. Sitten tehdään kahden kolmen miehen kanssa lapsia jonka yhteiskunta maksaa. Koska nämä henkilöt eivät pysty perustamaan sitä turvallista kotia lapsilleen, vaan harva se yö vieras mies polkee. Ei ihme jos lapsista tulee häiriintyneitä ties mitä katurikollisia. Yöt maleksivat kaduilla. Tämä on se kova hinta mitä lapset joutuvat näistä maksamaan.
- Naizzzzzzz
isojen molojen kortsut täytyy ettimällä ettiä, lateksiallergia, en harrasta yhden illan juttuja vaan panokavereita, penis tuntuu ihanalta sellaisenaan, mies ei välttämättä edes tule jos on kumi, ei raskauden vaaraa, kumipäälysteistä kyrpää en vie suuhuni..... tässä monia omia syitä. Täysin inhokeja on nuo muovipussit.
- tää on faktaa
Tämä juttu ei muutu ikinä, mutta paljaaseen tottunut, ei halua enää kumia. En suosittle kenellekkään tavaksi tuota, ellei ole täysin varma ja pitkäaikaisessa suhteessa ja lapsien saantikin olisi hienoa.
- HulluMaailma
Jotkut naiset haluavat raskaaksi ja käyttävät miestä hyväkseen. Sen vuoksi eivät halua kondomia. Kun paukahdetaan paksuksi, miehelle ei soitella kuin elatusrahojen perässä. Tällaisia naisia on olemassa. Elämä on tyhjää ja merkityksetöntä, joten haluavat lapsen, on ainakin jokin merkitys omalla elämällä, kun pitää huolta lapsesta. Miestä siihen he eivät tarvitse, paitsi rahallisesti. Ja tekovaiheessa tietenkin.
- näin se vain on...
Nyt on vain niin, että jos nainen haluaa paksuksi niin ei ole mitään ongelmaa isyydestä. Viranomaisille kun vain sanoo ettei tiedä isää ja yhteiskunta maksaa elatusmaksut.
Jos meillä olisi esim käräjäoikeuden kautta vaan hyväksytyt päätökset, varmaankin tällainen sexihurjastelu selvästi rauhoittuisi. Muistaakseni jossain tilastojassa jo puhuttiin jopa 40 % lapsista syntyessään alkaa olla ei virallisista isää tai parisuhdetta.
- Heinrich H.
Kumi päälle:"Seksiasioihin suhtaudun saksalaisella sotilaskurilla, joten tein tälle kyseiselle neidille selväksi että kaikki toiminta tulee tapahtumaan joko kumilla tai sitten jää tapahtumatta kokonaan."
Oikein. Mieluummin kunnon sulkeisharjoitukset ja oikean yläraajan yläviistoon nostoharjoituksia, kuin seksiä.
Siig Hail. - 10+10
Vakikumppanin kanssa ilman kumia koska hänelle on tehty vasektomia, mahdollisten vieraiden kanssa olemme AINA kumin kanssa, koska kumpikaan meistä ei halua tauteja enkä minä lisää lapsia ja raskaaksi tuppaan tulemaan erittäin helposti.
- Nyt maalaisjärkeä!
Kyllä taas kumiteollisuusriistokapitalistit tänne kirjoittelevat! Miettikääs nyt kuinka monta esim. HIV:in tartuttamaa oikeasti tunnette? Siinäs näette! HIV, keijukaiset, ufot…mitä näitä satuja on. Panon jälkeen vaan kraanavedellä ja saippualla huljauttaa meisselin puhtaaksi, siinä pöpöt kuolevat ja eikun salkoa uuteen suoleen!
- parisuhteeeessa
Kyllä sitä parisuuhteessa on mukavampi vedellä paljaalla ja kun ajoissa vetää ulos, eikä tule sisään niin ei ole paljon pelkoa jälkikasvustakaan. Näin on itsellä toiminut viimeiset pari vuotta.
- luv deluxe
Seksiä ilma kumia jos sitä meinaa harrastaa! Tämä HIV propaganda niinkuin muukin seksivalistus probaganda näköjään elää vielä. Lähtöisin se on instituutiosta nimeltä kristinusko. (näin on vaikka olisit ateisti)
Tottakai nyt sukupuolitauteja on olemassa mutta niillä mässäily on ylimitoitettua kuten pelottelulla ylipäätään on tapana olla. Käyttäkää kumia jos siltä tuntuu mutta älkää olko vainoharhaisia!!
Nykyään ihminen voi kemikaalihöyryissään elää satavuotiaaksi. HIV-lääke on jo keksitty ja kohta koko tauti jää menneisyyteen kuten mustasurma.... Kunnes taas tulee uusi jostain muusta johtuva mustasurma joka surmaa yli 40 vuotiaat valkoihoisetkin.
Sillä välin ne alfaurokset ja naaraat nussivat himojensa mukaan kuunnellen ainoastaan vaistojensa ääniä. Kumeista nalkuttavan ihmispolosen on aika hankala selviytyä tässä evolution julmassa pyörässä.
Make luv deluxe! kattos ku meil naikkosil kaikil ei tuo kumi oikeen sovi ton värkin kans yksiin...joten ota tai jätä
- 0jihut87gtö
mikä vitun hinttari käyttää nimitystä KUMI? kortonki, kortsu tai vaikka ilmapallo mutta kumi, haistakaa kuminenvittu!
- teinit tarinoi
"Eilen oli jo kuudestoista kerta tänä vuonna..." HEHEHEHE Mikäs hiton kirjanpitäjänörtti sä olet? Teini jonka ainoa "nainen" on Kyllikki ite. Kuinka pitkään muuten mietit, minkä luvun laitat "pokaamiesi" naisten määräksi? HIHIHAHAHOHO Kaikenlaisia tarinaniskijöitä tänne eksyykin, mut hei täähän on suomi24 :D
- sukka.nauha
En ymmärrä tuota aloittajan mollaamista, aihe on ihan asiallinen.
Olen todella aktiivisen parin naisosapuoli, ja kyllä aidosti hirvittää etenkin nuorten naisten yleistynyt halu saada paljasta ja vielä kimppapanoissa. Ei siinä tarvita kuin yksi taudin kantaja porukassa, niin taudista tulee yhteinen ilo. Itsekin on ollut pakko miettiä kimpassa olevien naisten osalta uskaltaako nuolla ja miten suojattuna mahdollisesti, vai pannanko vain kortsu päällä. Vieraiden kanssa muutenkin käytössä sukelluspukupakko.
Muutoin on naisena sanottava, että kondomin käyttö muussa kuin peppuseksissä on minulle epämiellyttävää, koska olen itse kiihottuneena niin liukas, ettei kalu kortsun kanssa tunnu lelua kummemmalta. Ja kyllä, sen sperman tuntee sisällään, jos ei ehkä juuri silloin kun se lauotaan sisään, niin hetken perästä kyllä ihanan orkun laukaisevana tekijänä. Kimppasessioissa laukean hurjasti vieraiden käsittelyssä sen jälkeen, kun oma mies on laskenut ekan satsin spermaa sisääni. Paljaalla en kuitenkaan muille anna.
Kumitta panoa vaatineet 16 naista kuluneen vuoden aikana on ihan uskottava määrä, jos yhden yön sekstailussa on niin aktiivinen kuin me olemme keskenämme. Hyvä, jos siitä nauttii vielä terveenä ja järki päässä! - hfhgj...............
Joitakin vuosia sitten saunaillassa nuori nainen joka viidelle miehelle antoi.
No. yksi veijareita oli aktiivi Tallinnassa ja Venäjällä kävijä.
Tämä mies veti ensimmäisen vartin ja muut perässä.
Ei mennyt montaakaan päivää, kun koko porukalla tuskat naista myöden. - Samaa mieltä
Ilman kelmua vaaditaan nahkanorttia ja sitten halutaan lastit vielä pesään. Tämä sinänsä ihmetyttää nykynaisten suhteen mutta sitten vielä se, että aktin jälkeen nämä vielä vetävät kylmänviileesti sukkikset päälle ja lähtevät kartsalle dallaamaan. Siellä sitten muhii kunnon hiivapesä, aktin jälkeen pisulle ja pesulle!
- Nahkuri
meil päin naiset ottaa satsin suuhun ja sitten lähtevät kylille dallaamaan =D
- fghj................
Omakohtaisena kokemuksena kyllä voin kertoa siitä, että kun tyhmyyksissäni menin 20 v tyttöä paljaalla panemaan ja sain klamydian. Sen muistan millaiset helvetin tuskat viikkoja. Ei meinannut lääkkeet tehota.
Sitten monet labrakokeet ym. Kannattaa miettiä................ - Maroolofi
En käytä koskaan kumia. Ihan turhaa ja skeidaa. Olen 32 vuotias mies ja rakastelen 50 vuotiaitten naisten kanssa.
- hyvämuisto
Minäkin olen ollut arviolta 50 vuotiaan naisen kanssa mutta tämä vaati että pitää olla kumi päällä. Itse olin silloin jo 34 vuotias mutta se oli nainen joka vei ja minä voihkin:D Ei siinä mitään nainen oli kaunis ja kroppa oli timmi.
- Hetero Mies
Samaa olen ihmetelyt Suomalaisissa naisissa jopa varatut vaati ilman kumia..
Mutta maksulliset naiset pitää huolen että ehkäisy on kunnossa eikä toisten paljaita sukupuoli elimiä nuoleskella.
Silti maailman vanhimman ammatin harjoittajia syyllistetään tautien levityksestä vaikka tosiasiassa niitä levittää tavaliset Suomalaiset naiset joiden vaatimusten uhreiksi miehet joutuvat.
Elatusapu lappuja kyllä osataan sitten lähetellä oikeaan osoitteeseen jos vahinko sattuu.
On kumissa sekin etu että jos samana päivänä iskee useita naisia niin pysy pikku veli paremmassa kunnossa jos kumia käyttää vaikkei tauteja olisikaan siis ei ole vereslihalla. - Amissio
Pahimpia kokemuksiani on ollut, kun kesken seksin mies poisti kondomin. Siis se pelko taudeista. Ja hänellä oli! Tosin ilmeisesti minun jälkeen saatu, koska soitti perään ja kertoi klamydiasta, jota minulla ei onneksi ollut! Taudit ei näy päällepäin. Eikä tee oireita. Ihmiset vouhottavat flunssasta ym kun sukupuolitaudeista pitäisi huolestua paljon enemmän. Miehet ei yleensä ehdota kondomia, yksi ihana mies piti tosin asiaa itsestäänselvyytenä. Kaikki miehet eivät siis ole törppöjä.
- sara256
Etsitkö tälle illalle deittiä? Seksikkäät sinkut odottavat sinua. http://sinkku24.com
- tommir10
Moi kaikki mä oon tommi 10 v mistä te kaikki oikein puhutte?
- varokaa hutsuja...
Ongelma on siinä, että usein klamydiaa sairastava nainen on oireeton ja irtosuhteissa levittää kymmenille mihille. Kokemusta on kun ilmeisesti tytöllä ei käsitystä, mutta ensi työnnön jälkeen tunsin jo virtsaputkessa poltetta. Tästä opin kyllä sen etten tuiki paljaalla ennenkuin tunnen henkilön tausta ja luotettavuuden.
Kannattaa pitää nyrkkisääntönä sen jos nainen heti lähtee esim kuppilasta sänkyyn ettet ole todellakaan ainut joka paneskellut ja paljaalla. - Vanhajäkälä
Näinhän sen menee, että "Minulle ei koskaan käy mitään". Noh, kaverini, joka on vajaa kolmikymppisenä ollut elämänsä aikana ehkä neljän seurustelukumppanin kanssa sängyssä, sai sitten Herpeksen. Pahan. Mieheltä, ja ihan kumista huolimatta. Elämä on kuulema pilalla. Mies ei tiennyt herpeksestään. Herpes on aktiivinen lähes koko ajan ja kipeä. Kukaan ei kuulema enää ystävääni halua :(
Miettikää, please, oikeasti. Toinen hankala tauti on kondylooma. Monella se jo on, harva tietää sen saaneensa.
Oman kokemukseni perusteella miehet ovat melko riskinottajia. Ilmeisesti näytän todella kiltiltä ja terveeltä, koska jokainen kumppanini on valmis seksiin ilman kondomia. Fiksut, asialliset miehet. Se on järkyttävää. Ilman kirjallista sukupuolitautitestitulosta minun kanssani ei ilman sadetakkia leikitä. - Aistiennainen69
En ole jaksanut kahlata koko viestiketjua läpi, vaan kerron vaan oman mielipiteeni ja kokemukseni.
Ymmärrän täysin jos joku ei halua käyttää kumia vaan naida paljaalla.
Siis erohan on totaalisen suuri, ilman kumia ja sen kanssa.
Kun molempien omat nesteet ja herkät pinnat ovat kosketuksissa, on tuntuma todellakin tuhannesti eri kuin jos välissä on haisevaa natisevaa kumia.
Myöskään mahdollista sisälle päästettyä siemensyöksyä ja sen tuomaa nautinnolista tunnetta ei pääse kokemaan läheskään samassa mittakaavassa.
Uskon, että on olemassa enemmän ja vähemmän aistillisimpia ihmisiä ja toiset vain rynkyttävät pannakseen, mutta eivät tunne mitään hionosyisiä eritteiden ja pienten tuntumien, sykkeiden ja kosketuksien tuomaa aistia yhtä tärkeäksi kuin toiset.
Minulle seksi on kokonaisvaltaista jokaisella aistini tasolla.
Ehkäisy ei muutenkaan kuulu minkään kumin kontolle.
Se pitää hoitaa muutoin.
Kumi on vain fyysinen pikku kalvo mikä saattaa estää jotain tauteja, mutta mikään raskauden ehkäisykeino se ei ole ainostaan pelkiltään.
Pitää vähän tsekkaa kenen kanssa panee ja rakastelee että voi saada nauttia jokaisella aistillaan.
Kumin kanssa kyntäjät voivat elää rauhassa omassa steriilissä rynkytysmaailmassaan.
En minä sitä tuomitse ollenkaan. - Amssio
Täytyy olla jotain psyykkisesti vialla, jos on ilman kondomia. Tai liian kiltti, eikä kehtaa kieltäytyä, niin kiltti ei saa olla! Esim. Klamydiasta osa saa eliniäkseen tulehdustilan kehoonsa, niveliin,yms. Vaikka klamydia sinällään saataisiin pois. Herpes, kondylooma, hiv jäävät iäksi. Ei tämä ole mitään leikkiä. Jos sinulla on oma lapsi, tytär, haluaisitko hänelle kivuliaan herpeksen alapäähän tai syövän kohdunkaulaan kondyloomasta? Kyllä nämä herpes ja kondyloomataudit tarttuvat oireettomiltakin ja niitä sairastaa SUURIN osa seksi-ikäisistä! Sairaan välinpitämättömiä ja empatiakyvyttömiä olette!
- mr.thompson
kuudestoista kerta tänävuonna? joko valehtelet tai olet häviäjä. Irtosuhteet kertovat paljon ihmisten moraalittomuudesta. Luonnon vitsaus heille on HIV ja muut kupat. Suosittelen rakkautta ja seksiä yhden ja rakastetun kanssa. Silloin saat ratkaisun myös tuohon esittämääsi kysymykseenkin. Tsemppiä siihen :)
- kiimanarttu
kuudestoista kerta tänävuonna?
Aika pieni määrä vuodessa panoja...
kumilliset..
Normi sinkulla on panoja vuodessa 365 - ilmaisexiii
Päätin kerätä kasaan kaikki ilmaisen rahan nettikasinobonukset, jotta me suomalaiset voittaisimme enemmän. Tein sen raskaan työn, jotta juuri sinä saisit nauttia ilmaisista nettikasinobonuksista ja niistä voitoista mitä tulet saamaan alla olevien nettikasinobonuksien avulla!
Alla ilmaiset nettikasinobonukset suomalaisille:
Redbet 10 ilmaiskierrosta http://bit.ly/10Ilmaiskierrosta
MrGreen 30 ilmaiskierrosta 5€ http://bit.ly/mrgreenilmaisbonus
VikingSlots 20 ilmaiskierrosta http://bit.ly/vikingslotsilmaisbonus
Casumo 10 ilmaiskierrosta http://bit.ly/casumoilmaisbonus
Comeon 5€ ilmaiseksi http://bit.ly/comeonilmaisbonus
Videoslots 11 ilmaiskierrosta http://bit.ly/videoslotsilmaisbonus
Kolikkopelit 5€ ilmaiseksi http://bit.ly/kolikkopelitilmaisbonus
Leijonakasino 5€ ilmaiseksi http://bit.ly/leijonakasinoilmaisbonus
Hertat 10 ilmaiskierrosta http://bit.ly/hertatilmaisbonus
Mamamia 20 ilmaiskierrosta http://bit.ly/mamamiailmaisbonus
Finladia Casino 10 ilmaiskierrosta http://bit.ly/finlandiacasinoilmaisbonus
Casino RedKing 10€ ilmaiseksi http://bit.ly/casinoredkingilmaisbonus
Primeslots 5€ ilmaiseksi http://bit.ly/primeslotsilmaisbonus
Whitebet 10 ilmaiskierrosta http://bit.ly/whitebetilmaisbonus
440Casino 4,4€ ilmaiseksi http://bit.ly/440casinoilmaisbonus
EuroMaxPlay 5€ ilmaiseksi http://bit.ly/euromaxplayilmaisbonus
PrimeScratchCards 20 ilmaista arpaa http://bit.ly/primescratchilmaisbonus
Suomivegas 11 ilmaiskierrosta http://bit.ly/suomivegasilmaisbonus
440Casino 100 ilmaiskierrosta http://bit.ly/100ilmaiskierrosta440casino
GrandReefCasino 50 ilmaiskierrosta http://bit.ly/1mxGfIM
VirtualCity Casino 50€ ilmaiseksi http://bit.ly/1rbCCvg
Lucky Casino 10€ ilmaiseksi http://bit.ly/1mxH2JS
Scratch2cash 20 ilmaista arpaa http://bit.ly/1ubvofH
Karamba 20 ilmaiskierrosta http://bit.ly/1sIA2Qn
Hopa 5€ ilmaiseksi http://bit.ly/1olXbHO
Quatro Casino 100€ ilmaiseksi http://bit.ly/1yhBHMo
GrandReefCasino 25$ ilmaiseksi http://bit.ly/1mxGfIM
Casino Del Rio 15€ ilmaiseksi http://bit.ly/1uA56kz
CrazyCratch 5€ ilmaiseksi http://bit.ly/1pIh36l
Nettiarpa 5€ ilmaiseksi http://bit.ly/1A3ifph
Rich Reels Casino 1000€ ilmaiseksi http://bit.ly/1ozJNdh
UK Casino Club 750€ ilmaiseksi http://bit.ly/1ktmK8X
Vegas Casino 245€ ilmaiseksi http://bit.ly/1nZ5ngu
Villento Casino 1000€ ilmaiseksi http://bit.ly/1pjoqSw
Yukon Gold Casino 1000€ ilmaiseksi http://bit.ly/1B43t2W
Zodiac Casino 500€ ilmaiseksi http://bit.ly/Vbfh2k
Luxury Casino 1000€ ilmaiseksi http://bit.ly/1sJQ0IV
Aztec Riches 850€ ilmaiseksi http://bit.ly/1lKPYeW
BlackJackBallroom 500€ ilmaiseksi http://bit.ly/1B43ynu
Captain Casino 500€ ilmaiseksi http://bit.ly/V7U0Xr
Casino Action 1250€ ilmaiseksi http://bit.ly/1kRXjhO
Casino Classic 500€ ilmaiseksi http://bit.ly/1ovGkBJ
Casino Kingdom 77€ ilmaiseksi http://bit.ly/1q2KUU9
Casino Share 2011€ ilmaiseksi http://bit.ly/1ubw8Bu
Challenge Casino 1000€ ilmaiseksi http://bit.ly/1yhCa0Q
Colosseum Casino 750€ ilmaiseksi http://bit.ly/1sIAyhg
Golden Casino 100€ ilmaiseksi http://bit.ly/1yhCdKb
Golden Tiger Casino 1500€ ilmaiseksi http://bit.ly/1A3iEYQ
Grand Hotel Casino 5560€ ilmaiseksi http://bit.ly/1olXAtP
Music Hall Casino 500€ ilmaiseksi http://bit.ly/1ovGx7V
Phoenician Casino 1200€ ilmaiseksi http://bit.ly/1soIZ2D
Players Casino 2000€ ilmaiseksi http://bit.ly/VbfHWh
Ruby Royal Casino 888$ ilmaiseksi http://bit.ly/1ozKeV2- chris6911
Kiitos päivityksestä, olen myös tehnyt oman tutkimuksen. Olen löytänyt tämän sivuston, jossa on tonnia ilmaisia lähtö- ja kasino-bonuksia. Tutustu kasinopeleja.fi
- pappa54v
Voi taivaan talikynttilät! voiskohan syy olla se miltä se tuntuu tai ehkä kumi allergia. Kaikki ei diggaa kumia... se on vähän sama juttu kun jos silmät peitettynä juokset stadissa kadulla... Käytä sinä vaan poika kumia se on turvallista....
- vuoden ilman
sano, että hän on seitsemästoista saman vuoden aikana niin alkaa kumi kelvata....
- jou2
Mistä kumesta nyt siis puhutaan ????
- skördä
Kumia muka olisi käytettävä ja akkaa pitäisi tietysti nuolla siitä ku / sirännin poistoaukon vierestä paljaalla kielellä. JUST JOO
- MikeKeli
Kumi on yksi seksikkäimmistä tuotteista maailmassa. Kun sellaisen näkee vaikka kävelylenkillä, herää mielikuvitus lentoon. Rakastan kumeja.
- patria1
sä olet ilmiselvä natsihomo,eiköhän olis viisainta jättää panematta
- Style
Älä pokaa pubihoroja.
Taso , nosta sitä! - (;) (;) se
joo sehän siinä paljaassa kiinnostaa laskiko kaveri siemenet sisään.
- miya95
Random äijien kanssa aina kumilla, oman kanssa aina ilman. Tuntuu paljon paremmalta kulli paljaana, ja varsinkin sitte ku saa laskea lastinkin ihan perille asti... Huh, heti alkaa tehä mieli :P
- naikkonen2
Parisuhteessa ollessani en käytä kumia. Sinkkuna vieraita paniessa käytän. Ja silloin se onkin vain yksipuolista nautintoa koska kumi kuivattaa paikat ja silloin paneminen vain sattuu. Sen takia myöskin sinkkuna ollessa en paljoa paneskele, vaan hoidan homman itse.
- kummallista väkeä
aaliöitä tämmöset jotka tykkää joku muovi päällä naksautella. aina paljaalla- luonnollista. no ei täs muuta tarviikkaa kun oma vaimo.
- tunne1
kumin kaa samanlaista kuin söis karuskit papereineen"joko tajuut"
- RVCRW
PANEN AINA HUORIA ILMAN KORTSUA, IKINÄ EI OO TAUTEJA TULLU, VEDÄN PERSEESEEN NIIN KOVAA ET NE HUUTAA, JA MÄLLIT VIT TUUN
- Nykyään kumitta
Kyllä minäkin nain ilman kumia. On se sentään nautinnollisempaa.
- tavallinen tallaaja
ei muakaan huvittas saaha ton näkösiä lapsia.
- Kokematon mies
Tämä ketju on mennyt sekoiluksi, koska vastauksista ei tiedä, onko kyseessä mies vai nainen eli ne vastaajat, jotka eivät halua käyttää kumia, ovat todenäköisesti miehiä.
Aloitetaan siis alusta. Aloittaja kysyi, miksi NAINEN ei halua käyttää kumia.
1. Jotkut ovat vastanneet, että kumilla tuntuu huonommalta. Vähän vaikea uskoa, koska eihän ero iso ole, muttaj os näin on, mutta pitää käyttää kumia, koska ei tunne toista, niin millaista kumia suosittelette, jotta kumi haittaisi teitä naisia mahdollisimman vähän? Mahdollisimman ohut tietysti, mutta onko muita vinkkejä. Kaikki ne taitavat kuitenkin haista kumille, jos se häiritsee.
2. Vähän vaikea uskoa täällä olevia väitteitä, että nainen ei tuntisi miehen laukeamista sisällään eli spremaa emättimessään, koska kyllähän nainen tuntee kuukautisvuodonkin. Ehkä asia on sitten kiinni siitä, kuinka paljon ja kovaa tulee, vai mitä? Jos nainen tuntee laukeamisen, niin onko sillä merkitystä? Onko jollekin naiselle kondomi sen takia negatiivinen asia, ettei tunne sisällään miehen laukeamista? - gdrthdr
En lukenu yhtään viestiä enkä edes tiedä mikä on otsikko mutta vetäkää nokkaan tai hihaan se e-pilleri
- ikisinkkumies
Törmännyt samaan asiaan stadin yössä monta kertaa viime vuosina. Olen siis 31v ikisinkku (valitettavasti) ja myös ikuisuusopiskelija. Tulee satunnaisesti harrastettua yhden yön juttuja, vaikka en niistä oikeastaan pidäkkään. Sinkutkin tosin tarvitsevat välillä läheisyyttä.
Olen huomannut, että nuoremman sukupolven naiset ovat näitä, jotka haluaisivat ilman kumia. Sanotaan, että noin 22-25v. Lähtevät myös paljon helpommin "jatkoille" kuin hieman vanhemmat. Sen johdosta nykyään päätyykin vähän nuorempien naisten kanssa lakanoiden väliin, vaikk mielummin ottaisin ikäiseni.
Minuakin on askarruttanut tämä asia, että miksi kumia ei haluta käyttää? Kyllähän se vähän paremmalta tuntuu kummallekkin, mutta riskit ovat kuitenkin sen verran kovat, että en itse suostuisi. Lähes kaikki naiset ovat myös olleet yliopistolla opiskelevia, eli eivät he ihan tyhmiäkään voi olla. Eli jos täältä netin syövereistä löytyy fiksu nainen, joka osaa vastata tähän nuorien naisten uhkarohkeuteen, nii kertokoon! - taudit leviää...
Sitä olen viimevuosina ihmetellyt, että todella vähän yli 20 v nuoret naiset esim työpaikoilla saunailloissa antavat jopa viiden miehen paneskella paljaalla.
Millaista jakamista se sitten on viikonloppuisin kun kuppiloista ym viedään yöksi miehiä...?- huoratveks
jakorasioita kohtaan arvostus kuin huoria kohtaan
- tämä_palo
Hyi helvetti, minäkö suojaamattomana jonkun suomalaiskuppahuoran tahi muunmaalaisen jakorasian kanssa? Ei ikinä, ei nyt enää, kun minussa on tämä palo!!!
- imesertyui
mites ne 22 25 ikäiset tytöt jotka lähtee mukaan antaa paljaalla panna nin ottaako ne suihin ja siten että tippaakaan ei tipu lakanoille?
antaako ne bebaa paljaalla ja voiko laskea suoleen mällit - aina paljaalla
just itelläni oli eilen sama juttu. Tapasin yhden vieraan naiset ja menin sitten baarista sen asunnolle. Ei ollu kortsuja mukana mut ilman mitää huolia survi munan sisäänsä. Laukesin kolmesti reisille mut neljäs pamahti sisään.
- panomiessssssss
Mikä se semmone kondoomi on? Paljaalla on puol kaupunkia polkenu, voiks siitä niinku saada jotain tauteja tai jotai?
- runkkarin kari
Itse en runkkaa ilman kortonkia
- ukki69
haistele isäs kiveksiä hintti
- Anonyymi
Joku hihhuli täällä sivustolla olisi että hiv tappaa,ei tapa jos otat hiv lääkkeen joka päivä minulla ollut hiv 25vuotta ja joka päivä 2 tablettia,ei oo keneenkään tarttunut vaikka nussin miehiä perseeseen ilman kumia,
- Anonyymi
On ihanaa olla hiv positiivinen ja antaa kyrpää ja spermaa miesten peppuun tekee hyvää nussia ilman kondomia.ei ne miehet tiedä onko minulla hiv tai ei,aina sanon että olen terve
- Anonyymi
Vain seitsemän vuotta vanha ketju.
Mitä kiksejä voi saada vanhojen ketjujen kaivelusta?
Hulluilla on hullujen huvit!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1373542Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen402785Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .402679Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232548Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302545- 1161895
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3231619Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741508Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3161414- 661268