Hei! Onko kenelläkään täällä tietoa, onko Suomessa mahdollista antaa kaksosista vain toista adoptioon ja pitää toista lasta?
Toisen kaksosen antaminen adoptioon
4
318
Vastaukset
- lasten etu
Jo ajatuksena tuntuu pahalta. Varmaan aikuisena miettisi, että miksi juuri olin minä kahdesta hän, joka hylättiin? Varsinkin jos vauvat ovat samaa sukupuolta. Kaksosten elämä on niin vierekkäistä, että en kyllä riistäisi keneltäkään synnyinlahjana saatua lähintä ihmissuhdetta. Usein kaksosten läheihen side säilyy koko elämän. Mikäli luopuu, niin silloin molemmat adoptioon ja samaan perheeseen.
- Ap--
Olen samaa mieltä, kaksosten suhde on ainutlaatuinen. Selvennettäköön, että itselläni ei siis ole lapsia, joten en ole tällaisen ratkaisun edessä. Asia pohdituttaa erinäisten lähipiirin tapahtumien vuoksi, ja mietin, onko tuollainen adoptio edes ylipäätään mahdollista.
- .....
Aloituksessahan ei kysytty että onko se eettistä vai ei, vaan että onko se mahdollista. Eettisesti kun aletaan adoptiota miettimään, niin eihän se sitä koskaan tule täysin olemaan. Oli kyse kaksosista, vammaisesta, yhdestä lapsesta yms.. Niin lapsi tulee aina miettimään että miksi näin, miksi hän ei kelvannut yms.. Ihan jokaisella elämän saralla ihminen miettii että miksi hän. Jos perheessä on yksi vammainen lapsi ja muut terveitä, niin vammainen tulee miettimään jossain vaiheessa elämäänsä edes kerran että "miksi minä sitten olen vammainen" tai sairas miettii "miksi juuri minä sairastuin" "miksi minulle kävi näin"
Vastaus aloittajan kysymykseen: On mahdollista. - mietinpävaan
..... kirjoitti:
Aloituksessahan ei kysytty että onko se eettistä vai ei, vaan että onko se mahdollista. Eettisesti kun aletaan adoptiota miettimään, niin eihän se sitä koskaan tule täysin olemaan. Oli kyse kaksosista, vammaisesta, yhdestä lapsesta yms.. Niin lapsi tulee aina miettimään että miksi näin, miksi hän ei kelvannut yms.. Ihan jokaisella elämän saralla ihminen miettii että miksi hän. Jos perheessä on yksi vammainen lapsi ja muut terveitä, niin vammainen tulee miettimään jossain vaiheessa elämäänsä edes kerran että "miksi minä sitten olen vammainen" tai sairas miettii "miksi juuri minä sairastuin" "miksi minulle kävi näin"
Vastaus aloittajan kysymykseen: On mahdollista.Kiitos paljon vastauksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6032400Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131915Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231740Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191376- 651291
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22950Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843