voiko joku kertoa mistä kummasta kuolema unet johtuvat?unissa kuolen yleensä itse,vieläpä erittäin raaàlla tavalla ja herään yleensä omaan itkuuni..en pysty juuri nukkumaan enää noiden unien jälkeen ja yleensä unet ovat niin todellisia että luulen joskus jopa minuutteja heräämisen jälkeen että unet olivat totta..olen alkanut pelätä nukkumaan menoa sillä pelkään näitä "todellisia"painajaisia niin paljon..en myöskään usko että ne olisivat millään lailla kytköksissä tv"seen tai väkivalta ohjelmiin sillä olen pitänyt "kirjaa" painajaisistani ja katsomistani ohjelmista juuri ennen nukkumaan menoa...yleensä nämä unet tulevat juuri silloin kun vähoten odottaa...olisko kellään apuja tähän ongelmaan,kiitos jo etu käteen...
en uskalla nukkua...
3
514
Vastaukset
minulla on kanssa aika vilkas mielikuvitus, joten yö"tripit" on joskus todella pelottavia, mm. joku jahtaa minua ja yrittää murhata ja esim. viimeksi näin jotain ihme faaraoita jotka pyörivät nopeasti tikarit kädessään ja tappoivat toisiaan.. myös itku tuli tänä aamuna, kun näin kamalaa unta. Itselläni johtuu masennuksesta kai tämä lisääntynyt uneksiminen.. unet ovat niin pelottavia että säpsähdän hereille monta kertaa yössä ja vilkaisen kelloa.. :(
- nipa
minulla on kanssa aika vilkas mielikuvitus, joten yö"tripit" on joskus todella pelottavia, mm. joku jahtaa minua ja yrittää murhata ja esim. viimeksi näin jotain ihme faaraoita jotka pyörivät nopeasti tikarit kädessään ja tappoivat toisiaan.. myös itku tuli tänä aamuna, kun näin kamalaa unta. Itselläni johtuu masennuksesta kai tämä lisääntynyt uneksiminen.. unet ovat niin pelottavia että säpsähdän hereille monta kertaa yössä ja vilkaisen kelloa.. :(
- Itse huomioinut
Olen itsekin joskus nähnyt painajaisia ja todennut, ettei välttämättä juuri sen päiväiset ja viime hetken tv-kuvat vaikuta, vaan pitemmän aika jakson tapahtumat.
Toivottavasti et ole ns kauhuelokuvien fani, koska ehdotan sinulle, että älä katso väkivaltaisia kuvia ja lisää ns. komedia-kuvien katsomista sekä lue väkivallattomia kirjoja ennen nukkumaan menoa. Luulisi tämän auttavan pitemmällä aika välillä. Minulla se on ainakin auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872