Onko kellään kokemuksia Pietarin gaybaareista? Iselläni oli hauskaa, mut vähän liian paljon tuli otettua.
Pietarin gaybar
3
926
Vastaukset
- lisää tätä
Olipa niukka kertomus. Miksi pyydät muiden kokemuksia, mutta et kerro mitään muuta omasta kokemuksestasi???
Tuo on mielenkiintoinen aihe. Kerros siis lisää, niin muutkin kiinnostuvat ja ehkä suuntaavat lomamatkan itään.- Tare
En kaikkea kokemaani voi kertoa,(humalluin liikaa viinasta ja seurasta) mutta niinkuin sanoin hauskaa oli ja paras baari mis oon ollu! Kuvia löytyy tosta osoittest, millanen se on. Suosittelen kaikille, jotka haluu tanssia ja katsoo mies- ja dragshowta
www.xs.gay.ru/english.
- tinde
Mä oon kans pari kertaa käyny pietarissa ja tullut siinä samalla katsastettua paikallinen homobaari tarjonta. Tai itse asiassa oon päässy vasta käymään yhdessä, mutta se onkin sitten riittänyt. Greshniki on totaalisen mieletön paikka; mulla ei ole missään maailmalla ollut baarissa niin kivaa ja älytöntä kuin pietarin Greshnikissä.
Vähän hankala selittää miksi, mutta musa ihan mielettömän hyvää tanssimusiikkia, älyttömän makeet valot, meikäläisittäin halvat skumpat ja votkat. Ja tietenkin ne komeat venäläiset, ei mitään neitejä vaan oikeita miehiä. Pikkasen ujoja, mutta itänaapurilaisten mentaliteetti ja asenne uppoo totaalisesti ainakin minuun.
Ja ylipäätään voisin hehkuttaa Pietaria muutenkin. Menkää hyvät ihmiset käymään, ette tiedä mitä menetätte...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862