Här solade man i bikini och nu fick man plocka fram vantar och yllemössa igen.Sommar mellan hägg och syren ?
Sommaren var kort ?
10
139
Vastaukset
- Kommaren var sort
Voi kuule, kun minun piti ottaa taas toiset välihousut käyttöön. Ehdin heittää jo toiset pois viikko sitten.
- yllebyxor
Det är bäst att hålla de här ädlare delarna varmt.
- liljekonvaljen
yllebyxor kirjoitti:
Det är bäst att hålla de här ädlare delarna varmt.
Idag börjar då sommaren officiellt ,det är allt litet kallt om tårna så här på morgonkvisten.Mina balkongblommor mår i alla fall fint,inte för mycket sol nu i början när de ännu är babysar.
- badare
liljekonvaljen kirjoitti:
Idag börjar då sommaren officiellt ,det är allt litet kallt om tårna så här på morgonkvisten.Mina balkongblommor mår i alla fall fint,inte för mycket sol nu i början när de ännu är babysar.
Nu är då vinterpälsen kastad,vattnet kändes riktigt varmt när luften är kall.
- :-)
Tur att man har bastun ju :D
- höghus
Jag blir alldeles grön av avundsjuka på folk som har bastu vid havsstranden.
- pessimist
höghus kirjoitti:
Jag blir alldeles grön av avundsjuka på folk som har bastu vid havsstranden.
Nu väntar man bara på midsommaren och så är sommaren förbi.....
- en from önskan
pessimist kirjoitti:
Nu väntar man bara på midsommaren och så är sommaren förbi.....
Här regnar och regnar....litet sol tack !
- brrrrr......
en from önskan kirjoitti:
Här regnar och regnar....litet sol tack !
En god sak..man behöver inte sätta vinterkläderna i förvaring.Alla varma kläder behövs.
- för varmt
brrrrr...... kirjoitti:
En god sak..man behöver inte sätta vinterkläderna i förvaring.Alla varma kläder behövs.
Voj,voj....hur vore det med litet lagom väder ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747