Voiko jostain seurata kootusti mitä pakettimatkojen kohteita on jäämässä pois tai tulossa uusina? Esimerkiksi Makedoniaan, Maltalla ja Nizzaan tehtiin vielä vuosi pari sitten pakettimatkoja, mutta ei enää. Marokko ja Ibiza ovat taas palanneet uudestaan kohdelistoille. Uutuuskohteita saatetaan mainostaa ko. yhtiön sivuilla, mutta poisjäävistä kohteista ei useinkaan etukäteen tietoa.
Jos olisi tiedossa, että kohde on jäämässä pois valikoimasta tämän kauden jälkeen, niin olisi helpompi arvioida haluaako käydä siellä nyt vai meneekö siitä huolimatta johonkin toiseen paikkaan.
Toki kohteisiin pääsee muutoinkin, mutta laiskana matkustajana pakettimatkat helppo vaihtoehto.
pakettimatkojen kohteet/ poistuvat ja uudet
reprap
2
144
Vastaukset
- irene ***
Ei sellaista ole. Matkanjärj tekevät päätöksiä kauden aikaba tai heti sen päätyttyä sen mukaan miten joku kohde on tehnyt kauppansa/miten turvallinen se on ym. Eikö OkMatkat enää tee matkoja Nizzaan?
- Skopje
Jokaisessa noissa alkuperäisen kysyjän kohteessa olen käynyt, tosin omatoimisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913