Tosikoille: MIKÄ ELÄIN OLISIT?

vitsivitsivitsivitsivitsi

no väärä palsta muttei tälle ole oikeeta.

MIKÄ ELÄIN OLISIT JOS OLISI PAKKO VALITA?

ja miten se käyttäytyisi ja ketä/mitä kohtaan lemmenhoureissaan?

11

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ipanas

olisin varmaankin etana...

käyttäytyisin niinkuin etanat käyttäytyvät

• suuper-ujo

Se jalkaan nylkytys näyttää niin kivalta. Kovasti tuntuvat nauttivan :)
        Nylkyttelisin sit kait ihan vaan siitä ilosta kaikkien jalkoja, mut jos ois tosi äijä kyseessä, sit menis molemmat jalat kerralla!!

• MIRRI

KISU.

• Jos olisi pakko olla jokin eläin mutta sen saisi vapaasti valita koko eläinkunnasta niin valintani kallistuisi simpanssiin...se on kaikkein lähin ihmiseen verrattuna ja miten se käyttäytyisi ..kröhöm...lemmenhoureissaan...no voit itsekin päätellä...karkeasti ilmaistuna se luultavasti panisi kuin apina....*naurahtaa itsekseen ilmaisuaan mikä oli jo tältäkin olennolta ala-arvoista*

• Sinba

mä oon itseasiassa miettiny tota joskus. että on mullaki pohtimisen aiheet joo ;). olen päätynyt delfiiniin. ne on viisaita ja itsenäisiä, saavat uiskennella päivät pääksytysten ja oikeen ku ihastuu ni vois ponppia vedessä ja pyöriä ympyrää ja vinkua. hih.

• töpö

olisin jos joku eläin olisin.

• .....

Ehdottomasti saapasjalka KISSa.....:DDD

• hieho

tietysti lehmä- no härän kanssa vois harrastaa SITÄ lemppariasennossa.

• minä

Se rumpali Muppet show:sta. Ehdottomasti.

Tai sitten komeat torahampaat omistava mahtava villisika. Upea otus.

• tämä

Karhukainen, ehdottomasti, se kestää kuinka hyytävän vastaanoton hyvänsä, selviää hengissä yhtä hyvin -200c:stä kuin kiehuvasta rikkihapostakin. Siis sopii miehen malliksi avioliitossakin :P

• blondi

mä olisin ainakin kissa tai kani en tiiä miten ne käyttäytyis sitäpaitsi olikan siel lemmikki eläin palsta olisit voinu kirjoittaa tän sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2790
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2437
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2222
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      38
      2204
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1798
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1332
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1329
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      67
      1200
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1180
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1153
    Aihe