Onko jollakin kokemusta lämpöihottumasta? Ei siis ole kuitenkaan sama kuin aurinkoihottuma. Kovin vähän löytyy tietoa suomalaisilta sivuilta. Epäilen, että itselläni on tätä lämpöihottumaa, jota on kasvoissa, kaulalla, niskassa ja dekolteealueella. Iho punakoituu / ärhäköityy, lämpimissä olosuhteissa ja tuntuu, että kylmä helpottaa punakkuutta ja kuumotusta. Olen kärsinyt tästä jo huhtikuun alusta ja lääkärit toistensa perään vaan määrää kortisonivoidetta. Syksyllä tosin mulle tehdään epikutaanitesti. Kortisonivoide ei ole auttanut tähän lehahteluun. Kutinan se tosin on vienyt pois. Iho myöskin hilseilee/kesii, mutten sitten tiedä johtuuko se tuosta kortisonivoiteesta. Olo tämän kanssa alkaa olla todella toivoton... :(
Lämpöihottuma
Apu tarpeen
0
1630
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t765670- 353161
- 442788
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402092Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272075Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291879- 1001864
- 1751805
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278