Raskaanako??

raply

esitän monen mielestä tyhmän kysymyksen mutta..
tein kuukausi sitten negatiivisen testin ja huokaisin helpoituksesta kun en vielä ole valmis oman lapsen suhteen. mutta kuitenkin tuntuu että mahassa möngertää jokin, näppylöitä on tullut naamaan joita yleensä mulla ei ole ja kynnet kasvaa hurjaa vauhtia ym.. reilun kuukauden olen ollut kevyellä ruokavaliolla siinä toivossa että painon saisin vähän tippumaan mutta turhaa pysyy samana ellei nouse. kertokaa te jo äidit miltä tuntuu kun tulee raskaaksi? ensimmäiset muutokset itsessänne? pitäisikö tehdä uusi negatiivinen testi? olen 23-vuotias avoliitossa elävä ns.äitipuoli 5-vuotiaalle tytölle. oman lapsen kuitenkin haluan mutta en vielä.. mieheni olisi jo valmis ottamaan uuden tulokkaan vastaan..

5

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viveca-83

Mä jätin pillerit pois toukokuussa ja ilman ehkäisyä alettiin hommaamaan heinäkuussa. Noh, tein testin elokuussa, koska viime menkoista oli jo tosi kauan ja nega tuli. sitten tuli tunne, että menkat alkaa, mutta eipäs alkanutkaan. Menkkakipuja oli, mut siinä se oli. Sit viikon päästä testasin uudestaan ja plussa tuli =) Tuolloin mulla ei ollut vielä mitään tuntemuksia, että olisin raskaana. Nyt tuosta eteenpäin on alkanut naama kukkimaan, heikottaa vähän väliä (niinku ois kauhee krapula), pissalla joudun käymään jatkuvasti, oksettaa välillä jne. Nyt on menossa rv 11. Lapsi on toivottu, mutta silti tuli tunne etten haluakaan ja alkoi pelottamaan, mut sekin tunne meni ohi. Tee testi uudestaan niin saat selvyyden sinäkin :)

• 22+

Mistä tiedät tekisitkö uuden negatiivisen testin, vaiko positiivisen?

Itse tein ensimmäisen negatiivisen testin reilu kuukauden kuluttua edellisistä menkoista, siitä vielä parin viikon päästä tein negan ja siitä parin viikon päästä plussasin! Viimeisen negan aikana mulla oli hetkittäin tosi etova olo, heikotusta, outoa itkeskelyä... jotenkin muutenkin tosi outo olo aina välillä ja hetkittäin. Nyt rv 22

• raply

elikkäs ei muutakun uuden testin kimppuun.. pillereitä syön ja menkat on tullut normaalisti. taidankin tehdä jo tänää heti että saan selvyyttä.. sinänsä vaan että lopetan tuon tupakoimisen jos positiivista näyttää ja pillerit tietenkin. jos vielä negatiivista näyttää taidan käydä ihan lääkärin luona testissä saan ainakin varman vastauksen. kiitoksia teille vastanneille ja onnea odotukseen ja vauvojen kanssa!!

• qiqi

mitäs se testi näytti?

• raply

tulokseksi sain negatiivinen..
      en tajua sitten mikä vaivaa kun tuntuu maha turpoavan ja möngertävän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7361
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3441
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      342
      1472
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      54
      1314
    Aihe