Nuori ja jatkuva stressi

Niin väsynyt...

Olen 22-vuotias nuori ja taas itken kotona yksin surkeaa elämääni. Minun pitäisi tälläkin hetkellä olla työkkärin orjatyössä mutta enpähän näköjään ole. Tuntuu että en vaan jaksa, en pysty, en halua. En uskalla soittaa mihinkään etten jaksa - pelkään epäilyjä ja naureskelua ettei mua mikään vaivaa oikeasti..

Olen ollut viitisen vuotta masentunut, ahdistunut, paniikkihäiriöinen jne jne. Välillä pystyn pitkiäkin aikoja (jopa kuukauden) esittämään että kaikki on täydellisesti, hymyilen kokoajan ja turrutan itseni lääkkeillä. Välillä taas tulee tälläinen "burnis", tulee täysin epätoivoinen olo ja olen ihan umpikujassa.

Mulla on tosi pahoja rahaongelmia, ei oo oikein varaa syödä eikä maksaa laskuja. Vuokrat olen pystynyt tähän asti maksamaan mutta tänään tuli postissa päätös ettei asumistukea enää makseta kun en ole jotain selvityksiä lähettänyt kelaan. Eli varmaan asunnottomaksikin jäädään tässä kohta...

Olen niin lopussa, en jaksa enkä halua hoitaa asioitani. En jaksa käydä suihkussa, en jaksa syödä, en jaksa nukkua, en jaksa valvoa tässä maailmassa. Soitin tänään lääkäriin eikä sielläkään ollut aikoja. En tiedä voiko mua enää pelastaa.

2

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lammas töistä

valehtelija. laiska mato. töihin siitä. niin me kaikki muutkin tehdään töitä.

• Voimahalauksia

Olisiko sinun mahdollista käydä yksityisellä lääkärillä / psykiatrilla?
      Tarvitset nyt apua.

Ota yhteyttä Kela:n ja selvitä mitä selvityksiä he haluavat.
      Asuntoaan ei kannata menettää.

Sinä tarvitset nyt sairauslomaa ja vertaistukea.

Selviät kyllä, usko pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1945
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1686
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1646
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      138
      1185
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1062
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      980
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      869
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      862
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      856
    Aihe