Ja siitä sitten huvittamisen mukaan Kreikan suuntaan.
Saksa/Tanska/Norja/Ruotsi pätkällä saa ajella ja pällistellä ihan rauhassa ja huolehtimatta, mitä nyt Ruotsissa tuli viimeksi pankkiautomaatilla käydessä kiireellisen näköisiä kulttuurihenkilöitä lähirakennuksesta jos vaikka kerkeäsivät asioinnin aikana selän taakse, mutta luimuilivat poispäin kun asiallisen nopeasti rahat oli taskussa.
Saksassa ei kelpaa kuin luottokortti ja siitä eteenpäin vaikeutunee entisestään, joten käteisen kanssa kulkemisen nimissä pitää tehdä tiedustelu:
Miten Ranska, Itä- ja Etelä-Eurooppa? Kaupungeissa en aio öitä pällistellä tietenkään auton kanssa, mutta onko mitään yllättäviä varastelun tahi väkivallan pesäkkeitä isompien kaupunkien ulkopuolella? Suhteellisen pelottava olen jos silmänalus harmaantuu ajossa, joten järjissään olevat eivät häirinne missään.
Autolla Suomesta Portugaliin
2
1276
Vastaukset
- Motoristikin
Siis ensin Portugaliin ja sitten vielä Kreikkaan tai itä-Eurooppaan autolla?
Tulee pitkä matka! Google Maps näyttää yli 11 tuhatta kilometriä Vaikka sitkeä sissi olenkin ja tykkään ajaa autolla ja kesällä prätkällä, en lähtisi moiseen reissuun ilman kuukausien aikavarausta, tuollaiset 5000 kilsaa on joskus mennyt etelän reissua ajaessa kolmessa viikossa. Kyllä suhteettoman iso osa ajasta menee vaan paikasta toiseen ajamiseen ja lukemattomat kiinnostavat paikat jää kokematta.
Itä-Euroopassa ainakin prätkä piti aina laittaa yöksi vartioidulle alueelle tai näkösuojaan. Kaskokuutukset kun korvaa joskus tuollapäin huonosti varkaustapauksissa (iso omavastuu) vaikka olisi Green Card.
Suosittelen kyllä halpoja lentoja ja kulkupelin vuokrausta paikan päältä. - Paitsi että
Koko itäinen Keski-Eurooppa Puolasta Kroatiaan on varsin turvallista aluetta. Esim. Italiassa en jättäisi autoa vartioimatta edes ruokamarketin pihalle ostosten ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161