Monarch Airlines näyttää esimerkkiä?

Pysyy pystyssä.

Onkohan tämä tuleva suuntaus muillakin lomalentoyhtiöillä?
http://www.dailymail.co.uk/travel/article-2643647/Monarch-Airline-bans-reclining-seats-planes-90-passengers-vote-ditch-them.html

Brittiläinen lomalentoyhtiö Monarch Airlines siis poistaa koneistaan istuimen selkänojan säätömahdollisuuden, koska 90 prosenttia matkustajista sitä haluaa. Matkustajien mukaan suurin osa lennonaikaisista kiistoista on liittynyt juuri selkänojien asentoon, joten tästä lähtien penkeissä on kiinteät selkänojat.

3

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CDG

Se kun tuntuu olevan niin hankalaa tuo lomalennoilla lentäminen niin miksi ihmeessä niiden kyytiin sitten aina mennään uudelleen ja uudelleen. Miksi sitä pitää aina päästä sinne Kanarialle ja Rhodokselle. Mä olen aina päässyt haluamaani kohteisiin, noin 90 eri maahan reittilennoilla.

• Omatoimipaketti

Kai se johtuu yksinkertaisesti siitä, että suurin osa lomalaisista ostaa lomansa matkatoimiston pakettimatkana jolloin ei valinnanvaraa juuri ole sen suhteen, millä lentoyhtiöllä matka hoidetaan. Matkatoimisto tekee diilin sen lentoyhtiön kanssa, joka suostuu porukan halvimmalla lennättämään.

Matkustan itsekin kaikki lomamatkani omatoimimatkoina ja varaan lennot ja majoitukset itse. Kaikki vaan ei halua nähdä vaivaa ja käyttää aikaa matkan suunnitteluun, valmiiksi pureskeltu paketti on helpompi. Ja onhan noissa pakettimatkoissa lain puolesta jossain määrin paremmat takuut hyvitysten saamiseksi ongelmien ilmetessä, mikä varmasti myös vetoaa joihinkin matkailijoihin.

• jep jep

pakettimatkalainen saa sitä mitä tilaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109