kertokaa ujot tarinoita itsestään
ujous
2
195
Vastaukset
- ujo_90
Millaisia tarinoita? Tositapahtumiin perustuvia tarinoitako?
- Shy girl
Olipa kerran tyttö, joka oli villi ja nauravainen. Sitten hän meni kouluun. Siellä häntä kiusattiin melkein joka päivä, koska hän oli erilainen kuin muut. Hän oppi, että maailma on julma ja kylmä paikka.
Villistä ja nauravaisesta tytöstä tuli ujo, todella ujo. Hän oppi suojelemaan itseään peittämällä todellisen minänsä suojakuoren taakse.
Aikaa kului ja tyttö kasvoi aikuiseksi naiseksi. Hän ei pystynyt enää luottamaan ihmisiin aikaisempien kokemusten vuoksi. Hän näki muiden ihmisten seurustelevan ja perustavan perheitä, mutta hän oli aina yksin. Hän ei myöskään pystynyt toteuttamaan haaveitaan, koska kiusaamiskokemusten takia hänen itsetuntonsa oli todella huono.
Nykyään tuo tyttö on masentunut ja miettii itsemurhaa joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433191EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23813