Kolari!

nokkakolari

Heikosti kävi !

19

1412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi ei

Niin kävi. Mitä ihmettä siinä on tapahtunut?!

• Office polit

Sitä saa mitä tilaa :) Kun hurjastellaan, voipin käydä pahasti.

• ei vieläkään

Nivalaiset puhu kolarista palijo mittää,,,tavallisia asioita vaan jauhavat

• Wrumm wrumm

Liittyikö kolariin ylinopeus? Oliko perheellisiä?

• ulkopaikkakuntalaine

älkää viitsikö täällä tallaista jauhaa,tarpeeksi raskasta omaisille,aatelkaa nyt ees jotain! Jos itseltäs ois kuollu omainen kolarissa niin haluaisitko siitä puhuttavan täällä?

• otfddgjbklö

Kuoliko sitten sinulta, kun käyt täällä lukemassa ja kommentoimassa? Tietysti se kiinnostaa miksi kolari tapahtui. Mitä pahaa siinä on? Kysymys ei tuo kuolleita takaisin, mutta ei sr lisää myöskään kuolleiden määrää. Ihminen on utelias ja haluaa vastauksia. Tuskinpa omaiset tällä hetkellä ovat kovinkaan kiinnostuneita jostain nettikirjoittelusta. Olisikohan muutakin mietittävää.

• on se kestettävä!

jos tää ulkopaikkakuntalainen olis ensin käynyt kertomassa näille kolaroineille että jälkipyykkiä tulee, varsinkin jos syynä älynpuute, rattijuoppous tai muu sukuvika niin olisimme kaikki vähemmällä päässeet....

• nivala8

jos on syynä mikä lie ,niin helpottaako se omaisten tuskaa?ja jos on rattijuoppo niin siitäkö pitää sitten kärsiä omaisetkin?hällä voi olla lapsia joiden elämään se vaikuttaa

• Rauhaan
        nivala8 kirjoitti:

jos on syynä mikä lie ,niin helpottaako se omaisten tuskaa?ja jos on rattijuoppo niin siitäkö pitää sitten kärsiä omaisetkin?hällä voi olla lapsia joiden elämään se vaikuttaa

Poliisi tutkii ja tiedottaa aikanaan,antakaa nyt olla.
        Lakki päästä vain kun kuolema kulkee ohi.

• Rauhoitutaan nyt
        Rauhaan kirjoitti:

Poliisi tutkii ja tiedottaa aikanaan,antakaa nyt olla.
        Lakki päästä vain kun kuolema kulkee ohi.

Pienellä paikkakunnalla kaikki on aina niin suurta. Jokainen luulee tietävänsä paremmin toisten asiat jne. Jossittelijoita löytyy aina. Rauhoitutaan nyt.

• Lapualaistenomainen

Vaikka kolarista on yli vuosi niin tälläset keskustelut menee vähän yli! Itse olen lapualaisten omainen ja onnellinen siitä etten lukenut näitä yhtään aiemmin kuin tänään. Menkää kysymään naapureilta, sukulaisilta tai vaikka keneltä mutta älkää nyt jumalauta tälläistä keskustelupalstaa tehkö!!!

• myötähäpeää

Se on just tätä täällä Nivalassa. Kuvastaa paikallista älykkyystasoa ja moraalia. Ollaan muka fiksumpia ja parempia kuin muut, mutta tosiasissa nivalaiset/nivalalaiset on ilkeitä, hiton uteliaita ja röyhkeitä ja AINA pistämässä nokkaa toisten asioihin juuri tuolla loputtomalla uteliaisuuden halullaan tai halullaan tehdä kiusaa jollekin.
      Vuosia täällä asuneena valitettavasti koko paikallismoraali on tullut tavattoman tutuksi. En tunne olevani nivalainen kun entisessä kotipaikassani ei tällaista ollut koskaan. Paikallisuus jaksaa hämmästyttää vuosi vuodelta aina enemmän. Lopettakaa tällaiset typeryydet ja vatvokaa toisten asioita aivan muualla ja ajatelkaa yleensä mistä puhutte!! Hito vie.
      Tsemppiä omaisille.

• häpeätköhän

Miksi tulit tänne Nivalaan, jos muualla oli paremmin? Tulitko siivelle, vai käytkö jopa töissä? Jos kuljet vähän enemmän kuin tuvan ja tunkion väliä, opit ehkä tietämään, että joka paikkakunnalla on monenlaisia ihmisiä. Minusta tuntuu siltä, että en varmaankaan pitäisi kaikista entisen paikkakuntasi ihmisistä. Tuskinpa sinustakaan, kun olet noin ennakkoluuloinen, jopa "luulotautinen". Pyörit oman itsesi ympärillä ja luulet, että asiasi kiinnostavat muita. Tuskinpa.

• kukamiksimissämilloin
        häpeätköhän kirjoitti:

Miksi tulit tänne Nivalaan, jos muualla oli paremmin? Tulitko siivelle, vai käytkö jopa töissä? Jos kuljet vähän enemmän kuin tuvan ja tunkion väliä, opit ehkä tietämään, että joka paikkakunnalla on monenlaisia ihmisiä. Minusta tuntuu siltä, että en varmaankaan pitäisi kaikista entisen paikkakuntasi ihmisistä. Tuskinpa sinustakaan, kun olet noin ennakkoluuloinen, jopa "luulotautinen". Pyörit oman itsesi ympärillä ja luulet, että asiasi kiinnostavat muita. Tuskinpa.

Kyllä sinäkin varmasti haluaisit tietää edellisen kirjoittajan asiat, varsinkin jos olet lesta. En usko maanpäällä olevan uteliaampaa porukkaa kuin lessut.
        Ihan oikeinhan nimimerkki "myötähäpeää kuvasi nivalalaisia.

• myötähäpeää

Heeeh! Näkyy osuvan pahasti, että kalahti :) Sori :)
      Just tästä kerroin jo. Etkös tunnista itseäsi nimimerkki "kukamiksimissämilloin".
      Pitääkö sulle vääntää rautalangasta? Vai mikä se nyt oikein on? Paljastuitpas.
      Kerro heti, miten täällä Nivalassa tavallinen kuolevainen voi "siipeillä"???
      En kuulu teihin, eikös sekään tulle perille asti? Eikö sekään mene perille, että mistä oikeasti oli kyse. Lue aloittajan juttu uudelleen, äläkä jatka höyryämistä.
      Kun kysyttiin niin vastaan:
      Olen tehnyt töitä varmasti enemmän tän kylän suhteen kuin sinä. Sori vaan. Koko asumiseni ajan olen ollut töissä ja vieläpä Nivalassa.
      No, voin todeta, että olen myös asunut kuudessa erikaupungissa, SIIS KUUDESSA, ja vieläpä kaupungissa. Tupa ja tunkio on sulle valitettavasti tutumpia, kuin mulle. Huom, tunnistat sen homeisten talojen hajusta ja alati lemuavasta lehemänpaskasta (velasta). Se on yks lisä em. paikalliskulttuuriin.
      Tää on sellainen kylä, josta valitettavasti sivullisella ei ole mitään käsitystä. Voittaa kaikki kuusi asumaani kaupunkia 10-0; sillä asialla/asioilla josta jo kerroin yllä.
      Niin, positiivista täällä on työpaikka ja Ylivieskaan ja Kokkolaan menevä tie.
      Pitääkö vielä lisätä tän kylän tapoja ja kulttuuria tähän ketjuun?
      Ketju oli tarkoitettu ihan eriasialle kuin tällaiselle...
      Voin toki vastailla vielä lisää, jos et vieläkään ymmärrä jotain. Mutta ketju ON VÄÄRÄ.

• Muualta

Kyllä sinulla on huono olla, miksi?

Minäkin olen muualta muuttanut ja asunut monessa muusakin paikassa, niin etelässä kuin pohjoisessakin.

Minulla ei ole mitään valittamista, mukava pikku kaupunki.
        Mitenkään ulkopuoliseksi en tunne itseäni, mukavasti täällä pääsee juttuun ihmisten kanssa.
        Niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa!

• kukamiksimissämilloin

Niin, tuota missähän minä olen maininnut mitään siipeilystä?????

• myötähäpeää

Sorry, " kukamiksimissämilloin " ;
        meni nimimerkit sekas. Palaute koski tietysti "häpeätköhän" nimimerkkiä!

• pahtaaeskaa

Täällä pääsee kyllä ihmisten kans juttuun, liianki hyvin, mutta tiedätkö mitä mieltä nää ihmiset on, joiden kanssa tuut juttuun, ajattelevat sinusta, tai puhuvat selkäsi takana? Tai miten naapurisi tietää asiasi paremmin kuin sinä itse. Naapurisi tietää sinua paremmin, että paljonko kottikärrynrenkaassasi on ilmaa, tai kauanko halkoliiterisi säilössä olevat halot kestää sinun lämmittämistavoillasi.
      Nyt täytyy todeta että aika provo juttu. Ihan paljasjalkainen paikallinen oot sinäkin. ET ole käynyt liinenneympyrän toisella puolella pitkään aikaan. Etkä ole "muualta" tullut saatikka muualla koskaan asunut. Voi että sentään tätä huumoria.
      Täällä paikalliset käyttävät tota viimeistä toteamaasi!
      Puuttui vielä "raato" sana, tai "pojat on poikia".
      Ihan nasevasti tuossa ylhäällä on kirjoiteltu tästä kyläpahasesta, ja näin se vaan ny on. Usko sinäkin muka "muualta" tullu! Tarkoititko oikiasti, että oot asunu Maliskylällä ja Järvikylällä?
      Kuten jo todettu; Ketju on ihan väärä sevittää paikallishuumoria ja keskustelu ei palvele sitä mitä tosiasiassa täällä on keskusteltu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2638
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45