Haluaisin lapsia, mutta...

voi molo on noloo

Eli mulla on mielessä hankkia joskus lapsia, mutta kehtaako mennä synnyttämään jos ei ole siistinyt alapäätä karvattomaksi? Jos on maha tiellä eikä enää lopussa pysty eikä mieskään aina auta karvoituksen poistamisessa? Puhuuko ne kätilöt sitten pahaa selän takana, että olipas siinä turrikka, huh huh? Onko täällä ketään kätilöä joka voisi vastata?

10

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minavaan2

      Hah! eiköhän se alapää näytä kauheelta karvoilla tai ilman, kun vauva sieltä tulossa! Kätilöillä varmasti parempii tekemistä kun seurailla äitien karvankasvua!

    • minavaan2

      niin ja ainahan voit mennä vaikka ammattilaisella poistattamaan karvat jos ne pois on saatava eikä mies siihen suostu!

    • .............

      :D Onko aloittaja tosissaan?!

      • voi molo on noloo

        On on! Aattelen että miksi synnytyssairaala olisi eri asia kuin muu maailma. Muualla tuo karvattomuus on niin yleistä ja melkein jo vaatimus. Ainakin jos haluaa seurustella ja seksiä... Että olis kai vähän poikkeavaa jos ei synnärillä olis karvatonta niin kuin melkein joka paikassa muualla?

        Oikeesti, jos ketään kätilöitä lukee tätä niin olisin kiitollinen asiallisista vastauksista :)


      • huhhu
        voi molo on noloo kirjoitti:

        On on! Aattelen että miksi synnytyssairaala olisi eri asia kuin muu maailma. Muualla tuo karvattomuus on niin yleistä ja melkein jo vaatimus. Ainakin jos haluaa seurustella ja seksiä... Että olis kai vähän poikkeavaa jos ei synnärillä olis karvatonta niin kuin melkein joka paikassa muualla?

        Oikeesti, jos ketään kätilöitä lukee tätä niin olisin kiitollinen asiallisista vastauksista :)

        Ehkä sun pitäis miettiä kannattaako niitä lapsia hankkia ihan muista syistä. .. tiesitkö että kyllä ihan ei-raskaana olevatkin voivat jättää ihan huvikseen sheivaamatta? :Dd itsekin olen parisuhteessa pysynyt vaikken aina pysty/jaksa 7 päivänä viikossa karvoja ajaa


      • kät7652
        voi molo on noloo kirjoitti:

        On on! Aattelen että miksi synnytyssairaala olisi eri asia kuin muu maailma. Muualla tuo karvattomuus on niin yleistä ja melkein jo vaatimus. Ainakin jos haluaa seurustella ja seksiä... Että olis kai vähän poikkeavaa jos ei synnärillä olis karvatonta niin kuin melkein joka paikassa muualla?

        Oikeesti, jos ketään kätilöitä lukee tätä niin olisin kiitollinen asiallisista vastauksista :)

        Kätilönä voin sanoa, että on meillä sairaalassa vermeet, joilla häiritsevät karvat voidaan poistaa ja muutenhan emme juurikaan edes ajattele asiaa :) Tietysti jos vastassa olisi polviin asti ulottuva "letti" saattaisi sitä vähän ihmetellä,mutta muuten ei sitä oikeasti edes ajattele kuin jos suunnittelee epparin paikkaa tai mahdollista muuta ommeltavaa.


    • Mummel....

      Ne karvat sinne kuuluu ei pikkutyttöposliini. Se on luotu niin ehkäisemään bakteerien pääsyä ja näyttähän se paremmalta kun paljas, on kun kehittymätön pikkutyttö. En ole ikinä "siistinyt" alapäätäni sillä jos se on mikä on alunperin luonnollista on yhtäkkiä luonnotonta niin jo on maailman kirjat sekaisin. Nykyajan ihmiset on niin hukassa kaikkine "ihanteineen"....mua hävettäis mennä gynelle näyttämään jotain posliinia....

    • Voin 4 lapsen jälkeen sanoa, et se on viimeinen asia, mitä tulee mietittyä, kun synnyttää. Siinä tilanteessa vaikka alkais sota tai huoneessa olis lauma tuntemattomia, mikään ei häiritse, sen verran synnytys on kivuliasta.

    • Mulla oli semmonen

      pöheikkö ja vielä komea mieslääkäri leikkaamassa (sektio). En miettiny jälkikäteen asiaa ollenkaan. hmmmm

    • tytteli.

      ei vitsi näitä kommentteja xD sillon kun mut synnytettiin 22v sitten, niin sinne huoneeseen tuli talonmies korjaamaan putkia xD se sano, että jatkakaa vaan, oon nähny jo monet synnytykset... xD siis sanoin muuten vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe