Ostin Meganen ja molempien avainkorttien muovi kuoret oli ihan paskana. No tilasin netistä uuden kuoren toiseen avaimeen. No laitoin vanhasta avaimesta sisukset uusiin kuoriin ja nyt avain ei sitten toimi. Tulee teksti CARD NOT DETECTED tai jotain. Missä vika ja miten yhtäkkiä ei toimikkaan uusissa kuorissa? Sisuksia vaihtaessa patterin toinen niistä kontakti jutuista meni poikki ja tinasin sen takaisin, niin voiko olla niin että tinatessa se kuumuus jotenkin hajotti piirilevyn tai komponentteja. Ovet kyllä aukeaa ja menee kiinni, eli se puoli toimii.
Avainkortti
3
157
Vastaukset
- Tulee kalliiksi
mekane, mutta, jos on paljon rahaa ja hyvät hermot, pitää näpertelystä, korjaamisesta, niin erinomainen "auto" valinta.
- ouikh
Ootko saanut sytytysvirtoja ollenkaan päälle millään avaimella? Tuo tekstihän tulee jos kortti on siinä puolivälissä lukijaa ja painaa starttinappia. Eli ootkohan varmasti työntäny kortin sytytysvirtojen asentoon asti?
Ja mitä tulee sukisuki-miehen kommenttiin: aina se megane sukisukin voittaa, kuten esim. kia soul uusimmassa auto-bildissä. Eli taas tuli vertailun jumbo-sija sukisukille. Siinä on kuulemma yksinkertaisempi työnjälki ja se vaikuttaa vähemmän laadukkaalta. Mutta sukisukihan onkin musta lammas laadukkaiden(!?) japanilaisten joukossa kuten samaisen lehden uusimmassa laaturaportissa todettiin jokin aika sitten. Ihanan kallista...- JariOulu
Ihan samanlailla laitoin kortin ku toimivanki kortin, mutta ei vaan toimi. Että pitikin alkaa kikkaileen ja vaihtaa uusiin kuoriin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006