Avainkortti

JariOulu

Ostin Meganen ja molempien avainkorttien muovi kuoret oli ihan paskana. No tilasin netistä uuden kuoren toiseen avaimeen. No laitoin vanhasta avaimesta sisukset uusiin kuoriin ja nyt avain ei sitten toimi. Tulee teksti CARD NOT DETECTED tai jotain. Missä vika ja miten yhtäkkiä ei toimikkaan uusissa kuorissa? Sisuksia vaihtaessa patterin toinen niistä kontakti jutuista meni poikki ja tinasin sen takaisin, niin voiko olla niin että tinatessa se kuumuus jotenkin hajotti piirilevyn tai komponentteja. Ovet kyllä aukeaa ja menee kiinni, eli se puoli toimii.

3

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulee kalliiksi

mekane, mutta, jos on paljon rahaa ja hyvät hermot, pitää näpertelystä, korjaamisesta, niin erinomainen "auto" valinta.

• ouikh

Ootko saanut sytytysvirtoja ollenkaan päälle millään avaimella? Tuo tekstihän tulee jos kortti on siinä puolivälissä lukijaa ja painaa starttinappia. Eli ootkohan varmasti työntäny kortin sytytysvirtojen asentoon asti?

Ja mitä tulee sukisuki-miehen kommenttiin: aina se megane sukisukin voittaa, kuten esim. kia soul uusimmassa auto-bildissä. Eli taas tuli vertailun jumbo-sija sukisukille. Siinä on kuulemma yksinkertaisempi työnjälki ja se vaikuttaa vähemmän laadukkaalta. Mutta sukisukihan onkin musta lammas laadukkaiden(!?) japanilaisten joukossa kuten samaisen lehden uusimmassa laaturaportissa todettiin jokin aika sitten. Ihanan kallista...

• JariOulu

Ihan samanlailla laitoin kortin ku toimivanki kortin, mutta ei vaan toimi. Että pitikin alkaa kikkaileen ja vaihtaa uusiin kuoriin :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe