Saab 900i vm.89 , kytkimen ollessa painettuna pohjaan alkaa sillointällöin kuulua voimakasta rohinaa, kahisevaa ääntä. Tietäiskö kukaan mistä tuollainen ääni johtuu??
Saab myös nykii alhaisilla nopeuksilla, onko siihen nykimiseen millaista lääkettä annettava?
kummallinen ääni
8
1262
Vastaukset
- Laakeri
Painelaakeri alkaa olla ilmeisesti loppu . Kannattaa vaihtaa varmasti samalla levykin kun vaihtaa laakerin tai sitten ajaa niin kauan kuin se toimii
- Timo
Kiitosta vaan..
Onko painelaakerilla ja levyllä yleensä paljonkin hintaa? Kun on tää opiskelija budjetti aika minimaalista.. - Saab 900 I 16 Kat
Timo kirjoitti:
Kiitosta vaan..
Onko painelaakerilla ja levyllä yleensä paljonkin hintaa? Kun on tää opiskelija budjetti aika minimaalista..alle 90 eeroo motonetistä...
- VIKA
Luultavasti kytkimen painelaakeri rikki.
- 900 i
Koita tankata puolet 98:a ja puolet 95:ta. Siis tankki ensin puolilleen toista ja sitten toista. Minulla ainakin auttoi. Toinen mitä huollossa joskus suositeltiin on että rynkyttelee vähän kaikkia näkyviä johtoja kuupan alla mielivaltasessa järjestyksessä, jokin sähkökosketus saattaa parantua. Kireitä kilometrejä!
- rISTOr
nÄIN ON,
Mulla vm-92 i-malli, ja nykii aina silloin tällöin mutta ole kauan käyttänyt 50/50% seosta 98 ja 95:a sekaisin, jolloin nykinä häviää murto-osaan parin tankillisen jälkeen. Saabithan nykivät kaikki enemmän tai vähemmän, nykymalleista en tiedä, mutta vanhat 9sataset ainakin, ja tämä temppu on ollut jo kauan saabilaisten tiedossa.
Risot - 4xsaab
rISTOr kirjoitti:
nÄIN ON,
Mulla vm-92 i-malli, ja nykii aina silloin tällöin mutta ole kauan käyttänyt 50/50% seosta 98 ja 95:a sekaisin, jolloin nykinä häviää murto-osaan parin tankillisen jälkeen. Saabithan nykivät kaikki enemmän tai vähemmän, nykymalleista en tiedä, mutta vanhat 9sataset ainakin, ja tämä temppu on ollut jo kauan saabilaisten tiedossa.
RisotItse olen joskus käyttänyt ensiapuna paine laakeriin ruiskutettavaa vaseliinia taí "jäykkää öljyä".
Ota mustasta muovi kopasta "tarkastus luuku" auki anna auton käydä tyhjäkäyntiä ja pyydä joku pumppaamaan kytkintä samalla ruiskit vähän öljyä tai vaseliinia painelaakerille.
ÄLÄ LAITA PALJOA ETTET ÖLJYÄ KYTKINLEVYÄ!
Tällä konstilla voi saada lisä aikaa laakerille ellei se ole aivan finaalissa.
- 900NG
Mulla ainakin vastaavanlaiseen syy oli helpompi, kytkimen sisustusmaton takainen osa otti kiinni, uskomatonta kyllä, kierroslukumittarin vaijeriin, josta suojakumi oli kulunut paljaaksi. Kuulemma tyyppivika. Voi tsekata itsekin, ilmaiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713