Jonnesta tuli Kirka.

kirka R.O.C.K.

On sääli että Jonne kulkee Kirkan kanssa samaa polkua.

Taustajoukot ovat saaneet kovan rock laulajan pään käännettyä iskelmämoodiin.

Kirkalle kävi aivan samoin 80-luvulla. Kahden kovan rock-levyn jälkeen taustajoukot huomasivat että tästähän ei jääkään heille mitään näppiin, joten Kirka suorastaan pakotettiin laulamaan surun pyyhit silmistäni tyylisiä jollotuksia. Kirkja olisi koko ajan halunnut tehdä heavya rockia mutta rahankiilto sokaisi tuottajaportaan silmät.
Juuri ennen kuolemaansa Kirka suunnitteli paluuta rock-artistiksi.

24

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masa.

      Jonne Aaronin Suomen kielinen matsku on aikamoista paskaa. Mies tietenkin tienaa tällä tyylillä paremmin kuin yhtenä osana rock bändiä.Nyt saa keikoista paremmin liksaa ja palkatuille keikkamuusikoille ei tarvitse maksaa niin paljon kuin mitä täysverisille bändin jäsenille Negativessa.
      Karmea tilanne kaiken kaikkiaan.
      Hyvä bändi uhrattiin maallisen mammonan alttarille.
      RIP Negative.

      • aeaergege

        Onhan se nyt eri asia, tienaako vuodessa 56 000 (2008, Negativen kanssa) vai 132 000 (2013, soolouralla)... En kyllä olis Jonnesta uskonu, että Negative on rahalla mitattavissa. Jotenkin luulin aina, että Jonne olisi ollut erilainen. Mutta minkäs voit, kyse on Jonnen elämästä.

        Mä vaan toivon, että Jonne ehtii palata takaisin rocktähdeksi, kun se on kuitenkin sitä, mitä Jonne on pienestä lähtien halunnut. En sitten tiedä, haluaako enää... Mutta toivon, että ei nyt ihan hautaan asti seuraa Kirkan jalanjälkiä...


    • nekative.

      tämä uusi itkevä viiksiaaron on kyllä aika kaukana siitä rokkikukosta jonka opimme tuntemaan.
      harmilinen tilanne. toivotaan että jonne tulee vielä järkiinsä.
      Vaikea uskoa että negative palaisi entisellä kokoonpanolla takaisin.
      Tommi varmaan on mennyt sekaisin katrista ja on tartuttanut iskelmäkärpäsen myös pikkuveljeen.

      • negat

        Olette oikeassa.
        Tommi vetelee nyt naruista siihen malliin että ei tarvitse Negativea odotella enään lauteille. Kutri Helenan biisit ovat aivopsesseet Liimataisen veljet.
        KalapuikkoJonne tienaa nyt eläkerahojaan ja siihen muottiin ei Negative sovi. Paskaa iskelmää saa helpommin radioaalloille soimaan kuin räkäistä rokkia.
        Ei olisi Jonnesta ikinä uskonut että mies uhraa elämäntyönsä maallisen mammonan vuoksi.


      • aeegageaef
        negat kirjoitti:

        Olette oikeassa.
        Tommi vetelee nyt naruista siihen malliin että ei tarvitse Negativea odotella enään lauteille. Kutri Helenan biisit ovat aivopsesseet Liimataisen veljet.
        KalapuikkoJonne tienaa nyt eläkerahojaan ja siihen muottiin ei Negative sovi. Paskaa iskelmää saa helpommin radioaalloille soimaan kuin räkäistä rokkia.
        Ei olisi Jonnesta ikinä uskonut että mies uhraa elämäntyönsä maallisen mammonan vuoksi.

        Tämä. Mua oikeesti suututtaa se, että Jonne tekee tolleen. Oma on asiansa, mutta se, että pitää radiossa kerjätä instagram-seuraajia... ja pitää hinnalla millä hyvänsä päästä 'koko kansan jonneksi'. Mitä vikaa oli Negativen Jonnessa? Mitä vikaa on meissä Negative-faneissa? Vai eikö meitä ollut tarpeeksi? Mua harmittaa Jonnen itsensäkin puolesta. Negative oli Jonnen elämäntehtävä, ja heti kun muutkin ku fanit alkaa tunnistaa, pitää lähtee soolouralle. Ja nimenomaan tienaamaan rahaa. Onnen vuodet oli suoraan sanottuna paska levy, anteeks nyt vaan.


    • JonneAaronewar

      Siinä on teille räkäistä rokkia ku Negativen yli kymmenen vuotta vanhoja biisejä edelleen soitetaan radiossa (ainakin Radio Rockilla ja Voicella soinut tänäkin vuonna useamman kerran The Moment Of Our Love..)! Mä ainakin uskon että Negative palaa vielä - ja Jonnen omien sanojen mukaan kovempana kuin koskaan! Kyllä mä ainakin ymmärrän että ei rankan eron jälkeen jaksa rokata niin ku ennen. Risteyksessä -levyllä kiilataan Negativen kylkeen joten kenties vielä jonakin päivänä...

    • come back negati

      negative oli kunnon livebändi. nyt itkuviiksiaaroni laulaa syvältä suolenmutkasta tullutta musiikkia ja pilaa maineensa rokkikukkona.

      • ytuyi

        Jepjep. Ei ole enää rokkikukosta paljoa jäljellä...


    • Hummpa-Jonne

      Ehkä Jonne haluaa itse laulaa iskelmää monestakin syystä:

      a) Siitä enemmän rahaa ja tulot on säännöllisiä.
      b) Keikkoja on paljon ja ne on kaikki kotimaassa, joten ei tarvitse turhaan matkustaa.
      c) Iskelmä-kappaleilla on suurempi kuulijakunta, joten biisit soi radiossa.
      d) Kun ikää on Jonnellakin jo riittävästi, niin tuskin kaipaa hotellielämää ja keikkabussilla kiertämistä, sillä hän on se ajat kokenut Negativen riveissä.

      • Jffbnl

        Kun kattoo sitä Jonnen haastattelua Negativen paluusta se just sanoo kaipaavaas ulkomaille ja lentokoneeseen...


      • aegagea
        Jffbnl kirjoitti:

        Kun kattoo sitä Jonnen haastattelua Negativen paluusta se just sanoo kaipaavaas ulkomaille ja lentokoneeseen...

        Joo, mutta toisaalta Jonne sanoi myös, että ei ole ikävä bändiaikoja, ja nyt saa tehdä kaikki päätökset itse...

        Larry sen sijaan olisi valmis palaamaan Negativeen.


    • onkin

      Niin

    • sekin

      Jees

    • OmaVikasJonne

      Jonne joutui jättämään rokki unelmansa Larryn ja Christuksen lähdön jälkeen.
      Koska etenkin Christus ja Larry oli bändissä teinifanien suosikkeja.
      Ei ne teinifanit mitään Vanhaa ukkeli Jaan Wessmania fanita.JONNEN OMA VIKA ETTÄ POTKAS CHRISTUKSEN PIHALLE EIKÄ OMISTA ENÄÄ NUOREMPIA FANEJA JA NYT JOUTUU LAULAMAAN ISKELMÄÄ VANHOILLE AKOILLE!

      • Christus

        Näin on. Larrysta en niinkään välitä, mutta Christus :-*


      • OmaVikasJonne
        Christus kirjoitti:

        Näin on. Larrysta en niinkään välitä, mutta Christus :-*

        Joo en mäkään Larrysta välitä vaan Christuksesta mutta oltais muute tultu valittaa ku en maininny Larryy.
        Christus on ihanin kokomaanpäällä mä rakastan sitä miestä <3


      • Christus
        OmaVikasJonne kirjoitti:

        Joo en mäkään Larrysta välitä vaan Christuksesta mutta oltais muute tultu valittaa ku en maininny Larryy.
        Christus on ihanin kokomaanpäällä mä rakastan sitä miestä <3

        En mä ainakaan valita, kunhan vaan Christus mainitaan ;D

        Mäkin rakastan Christusta :-* <3 Jonnekin oli ihana... siihen asti, kunnes potki Christuksen pihalle!


      • OmaVikasJonne
        Christus kirjoitti:

        En mä ainakaan valita, kunhan vaan Christus mainitaan ;D

        Mäkin rakastan Christusta :-* <3 Jonnekin oli ihana... siihen asti, kunnes potki Christuksen pihalle!

        Jep :3 Niimpä! En oo mäkään siitä enää sen jälkeen tykänny kun heitti Christuksen ulos xd


    • akatta

      Vanhoilla akoilla on kuitenkin ostovoimaa.

      • Lollol00

        Tais vanha akka suuttua?


      • lholA

        Eikö sitä vanhojen akkojen ostovoimaa voitais käyttää siihen, että saatais nuorisolle musiikkia ja sitä kautta iloa elämään? 0:-)


    • fani1983

      Jonne tekee biisit yhä itse on yllättävän lahjakas nuoreksi myös Suomen kielessä ja iskelmän ilmaisussa osaa laulaa ja tekee muille.

    • kurtsuoraksi.s

      jonne myi perseensä iskelmämusiikille joka on paskaa.ilmeisesti kutrihelunan tulo perheenpääksi sai aikaan muutoksen miehessä.
      nyt perhe voi yhdessä syventyä iskelmämusiikin ahhh. niin antoisaan ja värikkääseen maailmaan.

    • MoneyTalksJonnellekkin

      Se on vaan fakta että englannin kielellä lauletulla rokilla ei tänä päivänä Suomessa elä, poislukien ns.hevibändit jotka ovat oma lukunsa, itkuiskelmillä se tili tehdään, kyllä Jonnekin nauraa kun tilinsä saldoa tarkistaa, nyt on omat kämpät ja bilikat, toisin kuin jos pyörisi pers-aukisena rokkikukkona krapuloissaan maailmalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe