Pitäisi hankkia uusi 30 hv perämoottori. 4-tahti Ruiskulla ja paino mahdollisimman keveä.
Katsoin että Suzuki df30a painaa 62 kg ja mercury 30efi 72 kg. Nämä siis keveimmästä päästä. Tohatsu 30 sama kuin mercury. Onko vielä muita merkkejä joita kannattaisi katsoa? Suzukilla taitaa olla ylivoimaisesti kevein kone?
Uusi perämoottori 30 hv
5
503
Vastaukset
- Ja seuraavaksi...
Mietit sitten että mistä sitä painoa on nipistetty.
Äänieristys, ohuemmat seinämäpaksuudet rikissä ja lohkossa, hoikemmat akselit, pienemmät laakerit ... ja muuta ! ! - 30hv?
Jokohan tuota uutta df30a suzukia saa suomesta ja mihin hintaan? Paljonhan siinä on edistyksellistä tekniikkaa... Itselläkin 30hp kone etsinnässä, pitäisi olla sähköstartti ja kahvakone. Tohatsu yksi vaihtoehto, löytyisikö tuosta käyttökokemuksia.
- Ykä2
Noi painot taitaa olla lyhyen version ilman trimmiä. Silti Suitzan uusi 30 aikuttaisi koko poruan keveimmltä.
- Salor
Suzuki on paras 30 heppainen. Yamaha ja honda antiikkia ja painavat kuin
malmikasa.
Vaihdan ensi kaudeksi tuollaiseen, jos huolivat vanhan koneeni vaihdossa parsun :( - Kerro kerro...
Voisitko kertoa miten arvot isoja ja pieniä alkukirjaimia sanoihin? En löytänyt mitään logiikkaa niille kirjoitelmastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1532984Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3702069- 411825
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii391796Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles112956Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792