Kertoisiko joku minulle Valpurien yöstä. Olen kuullut, että germaanisen uskomuksen mukaan Noidat ovat kokoontuneet orgioihin tänä nimenomaisena yönä, tahtoisin tietää lisää siitä. Onko se vappuyönä? Mitä silloin oikeasti tapahtui/tapahtuu.
Valpurien yö
Valpuri tietysti
3
506
Vastaukset
- Wilbur
Tässä yksi hyvä nettiosoite jossa voipi aiheeseen tutustua ja linkkien kautta enemmän.
www.chronicon.com/noia/index.fi.html- valapuri
Joo, olen aikaisemminkin käynyt tuolla sivulla, mutta mulla kiinnostaa enemmänkin juuri se valpurien yö, se orgia-juttu. Olen kuullut että sellainen on niinkuin olen myös kuullut siitä, että se on silloin vappuna kun kevään pitäisi alkaa ja niin edelleen...kiitti kumminki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959