Jätänpä nyt teidät kaksi haukkumaan luomaan mielikuvitushenkilöänne. Voitte repiä niin kappaleiksi kun ikinä viitsitte. Teillä tuntuu nyt olevan pyrkyä sellaiseen.
Katsokaa vain, että kun olette minut repineet, ettette käy toistenne kimppuun...
Vihdoinkin ylt löysi kaverin auttamaan minun näykkimisessä. On kannattanut odottaa kaksi vuotta. On nyt kaksi oikein korkealla eettisellä pohjalla yhdessä...:D:D:D.
Täytyypä jättää tuota naurua vähän liveenkin.
Yksi kahden välissä varmaan tyynynä
3
100
Vastaukset
- luomaanne
Kaksi sun kouluttamaa eksää haukkumassa yhdessä sua? Vai luulet vaan..
"Vihdoinkin ylt löysi kaverin auttamaan minun näykkimisessä."
Siis oikeesti, et voi olla tosissasi,
Ensinnäkin en tiedä taas tiedä kuka tämä "minä" johon vittaat tässä on, etten tiedä ketä tässä pitäisi haukkua, oletko sinä tuo kaikualoitus, vaiko sen holokausti viestin kirjoittaja, vaiko joku noista puskista huutelijoista...
Että en edes tiedä ketä tässä ny pitäisi haukkua jos sellaiseen kokisi tarvetta, mutta mitä nauruusi tulee niin en usko sen olevan kovin iloista päätellen muusta teksistäsi...
Ennemminkin tunnut hyvin loukkaantuneelta/katkeralta siittä että koet itseäsi pilkattavan, mitätöitävän ja kohdeltavan ylimielisesti tällä palstalla jos ihminen kokee noin, niin en usko hänen nauravan aidosti...- En minäkään tiedä
"Ensinnäkin en tiedä taas tiedä kuka tämä "minä" johon vittaat tässä on, "
En minäkään tiedä taas yhtään mitään. Muisti pakkaa menemään.
Tuollaisiin kummallisiin kohtiin on nyt muotia laittaa nauruhymiö ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533