oinas ja härkä

rapeme69

EE kai niin toivoton yhdistelmä?:)
Hmm ei horoskooppeja kylläkään kantsis lukee niihin rupee muuten uskoo ihan liikaa varsinkin minä pöhkö..

5

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • real

Minulla on mennyt härkämiehen kanssa hyvin. Toinen oli vaikeampi tapaus, paljon se silti riippuu ihan toisen luonteesta.
      Sanoisin silti että sopivat hyvin (oinas härkä)

• Heli

Yhdessä ollaan oltu 9,5 vuotta ja hienosti menee.

• oinasnainen

löisin vaikka vetoa että se oinas on eri mieltä... ei tältäpuolen katsottuna toimi. Härkä harkitsee liikaa. Booooring...

• tiina

kuudetta vuotta ollaan yhdessä ja hyvin menee.
      tuo härkä mieheni on aika rauhallinen perusluonteeltaan mutta ei se mun tulista luonnettani ole häirinnyt hyvin me toimeen tullaan.vastakohdat tukee toisiaan, tosin jos härkämieheni ei olisi noin luova muuten niin varmaan tylsistyisin.mutta rakastan häntä ja hänen luotettavuuttaan,uskollisuuttaan ja pitkäjänteisyyttään,hän on perheemme peruskallio kun tempperamenttinen oinas saa päähänsä jotain=)

• tixzu

olen itse oinas ja poikaystäväni on härkä ja kohta tulee 1vuos siitä kun nähtii ekan kerran ja hyvin menee mitä nyt joskus tulistuu molemmat niin kyllä siinä ovet paukkuu ja huutoa syntyy mutta hyvin nopeesti tehdään sopu=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      183
      13718
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe